Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Eli mitä hyötyä rajoitteista? Ei mitään. Sit tätä samaa paskaa vatkataan ikuisesti. Lehdet tekee click baitteja ja porukka kiimassa niitä klikkailee. Lehdet elää mainosmyynnillä ja mitä enemmän ne tekee koronapaskaa, sitä enemmän ne tienaa. Ja kaikki panikoi ja klikkailee uutisia muna pystyssä ja homma jatkuu ikuisesti. Välillä lukitaan osa maasta ja lässytetään sitten uutisissa miten nyt on rajoituksia, lehdet tekee rahaa ja paniikki pysyy yllä. Naurettavaa pelleilyä.
Niinkö? Ruotsissa on 2 x suomen väkiluku, ei juurikaan rajoitteita, on haettu pakkislaisittain laumasuojaa. Siellä on myös 10 x määrä sairastuneita, ja 16.9 kertainen määrä kuolleita. Onko ihan mahdotonta ymmärtää, että juuri niiden rajoitteiden ja suositusten käytyöstä syntyy tuo ero? Kummallakaan ei ole tautiin rokotetta, toinen kansa on vaan toiminut järkevästi, ja toinen typerästi. Saat ihan itse päätellä kumpi.

Niinkö? Ruotsissa on 2 x suomen väkiluku, ei juurikaan rajoitteita, on haettu pakkislaisittain laumasuojaa. Siellä on myös 10 x määrä sairastuneita, ja 16.9 kertainen määrä kuolleita. Onko ihan mahdotonta ymmärtää, että juuri niiden rajoitteiden ja suositusten käytyöstä syntyy tuo ero? Kummallakaan ei ole tautiin rokotetta, toinen kansa on vaan toiminut järkevästi, ja toinen typerästi. Saat ihan itse päätellä kumpi.
Ruotsissa on maahanmuuttajia enemmän kuin Suomessa. Mikähän vaikutus tuolla on asiaan? Nythän Suomessakin maahanmuuttajat ja ulkomaalaiset vissiin edustaa suurta osaa koronatartunnan saaneista?

Olisi kiva tietää kääntyykö tuo niin että meidän tavisten maskin käyttö voi tehostaa leviämistä? Tuossa kamppailijoiden ohjeessa suorastaan ohjeistetaan koskemaan maskiin, tv ja livenä näkee usein kun maski laitetaan taskuun ja/tai sieltä takaisin naamalle, samaa maskia käytetään kuukausia pesemättä yms.
No, jos on ihmiseltä liikaa vaadittu, että osaisi tämän yksinkertaisen asian ilman kuvallisia ohjeita, niin mitä virkaa tällaisilla ihmisillä oikeasti on? Liian tyhmä käyttämään kasvosuojaa = liian tyhmä solmimaan kengännauhat itse. Mikä on se funktio tällaisille, mistä nämä tienaavat leipänsä? Oikeesti? Jos ei järjenjuoksu tähän riitä, niin kiviä taskuun ja laiturin päästä pitkä askel..

No, jos on ihmiseltä liikaa vaadittu, että osaisi tämän yksinkertaisen asian ilman kuvallisia ohjeita, niin mitä virkaa tällaisilla ihmisillä oikeasti on? Liian tyhmä käyttämään kasvosuojaa = liian tyhmä solmimaan kengännauhat itse. Mikä on se funktio tällaisille, mistä nämä tienaavat leipänsä? Oikeesti? Jos ei järjenjuoksu tähän riitä, niin kiviä taskuun ja laiturin päästä pitkä askel..
Näiden naamareiden hyödystä tavisten käyttämänä ei ole mitään kunnon tutkimuksia, ei puolesta eikä vastaan.
Mutta kun katsoo miten noi ihmiset toimii niiden kanssa niin aika hyödytöntä on, ei se ole kuin pelkkä henkinen panssari monelle.

Ruotsissa on maahanmuuttajia enemmän kuin Suomessa. Mikähän vaikutus tuolla on asiaan? Nythän Suomessakin maahanmuuttajat ja ulkomaalaiset vissiin edustaa suurta osaa koronatartunnan saaneista?
Stanan rasisti, sinun mielestäsi siis maahanmuuttajat, jotka ovat tulleet tänne rikastamaan yhteiskuntaa, joutaa kuolla tähän tautiin? On totta että tässä toteutuu jonkinlainen kosminen oikeudenmukaisuus, mutta lähinnä se osoittaa juuri niitä riskejä, joita tampiot keskimäärin eivät älyä vältellä: liikutaan porukoissa, pyöritään kamujen kesken tappituntumalla, ja käytetään aikaa tyhjän paskan lässyttämiseen muka sosiaalisena kanssakäymisenä, kun turvavälit, kasvosuojat jne. auttaisivat tässäkin. Sääli vaan että niiden käyttö edellyttää hippusen älykkyyttä, ja ilmeisesti se hippunen puuttuu aika monilta..

Taitaa viitata Pakkikseen yks kommenteista...

Kuntosali onkin hyvin tyypillinen esiintymä porukasta, jolle tämä on vaan kausiflunssa muitten joukossa. Parhaimmillaan käytetään jopa maskia kun mennään kauppaan, mutta salin saunassa ja pukuhuoneessa istutaan kankku kankkua vasten, vaikka tilaa ja tyhjiä kaappeja olisi kuinka paljon. Eikä siellä salilla voi käyttää maskia, kun happi loppuu, niin..Oi voi tätä kurjuuden määrää. Ihmiset jotka saa assan vessan näyttämään esimerkillisen puhtaalta, huolehtivat siellä tartuntojen välttämisestä, sillä samalla älyllä, jolla lapetaan kasoittain käsipyyhkeitä vessanpyttyyn ja lavuaariin, kun "ei oo mun homma siivoilla täällä". Jopa näitten ihmisten foorumi pursuaa keskustelua, jonka ydin on siinä, että ei voi tarttuu minuun kun olen superälykäs superihminen.

Seurattuani salihygieniaa Helsingin parhailla saleilla ja vierailuilla ympäri suomen viimeisen +30 vuoden ajan, ei voi kuin alleviivata tuon, koska tuo on 100% paikkansapitävä kuvaus tilanteesta. Omat treenit loppuivat jo alkukeväästä, koska on ilmiselvää, että en anna henkeäni sen pässilauman käsiin, joka salilla örveltää. Sanoisin jopa, että ihmiset jotka pystyvät paskantamaan sen pieruheransa pitkin vessan kantta, eivätkä kykene siivoamaan jälkiään, heidät voisi taluttaa sauna taa ja lopettaa. Ja näillä hygieniataidoilla torjutaan pandemiaa? Just hyvä.. :ROFLMAO:

Mä taas tajusin, tai tuli mieleen tämä: Vähän herää semmonen.. vittumainen turhautuminen. Miettikää kui helppoo tää pandemian pysäyttäminen loppujen lopuks on;

Peset niitä saatanan käsiä!
Pidät sen metrin kaks väliä! (mun puolesta vaikka viis, muut ihmiset lähinnä vituttaa)
Oot kaivamatta nenää ja silmiä!

Suurin osa tartunnoista jäis saamatta! Mutta vaan ei!

Ai saakeli kun rupes vituttaa!:hyper:

Stanan rasisti, sinun mielestäsi siis maahanmuuttajat, jotka ovat tulleet tänne rikastamaan yhteiskuntaa, joutaa kuolla tähän tautiin? On totta että tässä toteutuu jonkinlainen kosminen oikeudenmukaisuus, mutta lähinnä se osoittaa juuri niitä riskejä, joita tampiot keskimäärin eivät älyä vältellä: liikutaan porukoissa, pyöritään kamujen kesken tappituntumalla, ja käytetään aikaa tyhjän paskan lässyttämiseen muka sosiaalisena kanssakäymisenä, kun turvavälit, kasvosuojat jne. auttaisivat tässäkin. Sääli vaan että niiden käyttö edellyttää hippusen älykkyyttä, ja ilmeisesti se hippunen puuttuu aika monilta..
En mä sanonut, että joutaa kuolemaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mä taas tajusin, tai tuli mieleen tämä: Vähän herää semmonen.. vittumainen turhautuminen. Miettikää kui helppoo tää pandemian pysäyttäminen loppujen lopuks on;

Peset niitä saatanan käsiä!
Pidät sen metrin kaks väliä! (mun puolesta vaikka viis, muut ihmiset lähinnä vituttaa)
Oot kaivamatta nenää ja silmiä!

Suurin osa tartunnoista jäis saamatta! Mutta vaan ei!

Ai saakeli kun rupes vituttaa!:hyper:
Unohdit kasvomaskin käytön ja hihaan yskimisen!

Tiesittekö, että krooninen stressi on merkittävä immuunijärjestelmän heikentäjä? Tässä saadaan ihmiset paniikkiin ja pelkäämään jokaista risausta ja sitä jos sormi joskus huomaamatta sinne nokkaan eksyy. Sitten kun se tauti tässä talven mittaan tulee, niin huonosti käy. Lopetetaan salilla käynti pöpöjen pelossa. Aurinkoonkaan ei kesällä saa mennä koska ihosyöpä. Immuniteetti pohjalukemiin näillä resepteillä.

Toi naamarikauhistelu on päässyt aivan uusiin sfääreihin somessa.
Eilen kävin kaupassa niin joku mummeli oli oven vieressä röökillä ja se rätti vedetty leukaan, toinen mitä ihmettelen kun ihmiset ajelee yksin autolla niin miksi ne pitää sitä rättiä naamalla?

Eilen kävin kaupassa niin joku mummeli oli oven vieressä röökillä ja se rätti vedetty leukaan, toinen mitä ihmettelen kun ihmiset ajelee yksin autolla niin miksi ne pitää sitä rättiä naamalla?
Sen on pakko olla tämä talismaani juttu. Uutisissa oli koululaisia maskit päässä ja sanoivat että nyt tuntuu turvallisemmalta olla koulussa.
Tänään oma kuopus tuli koulusta ja kertoi vähän hämmentyneen oloisena että heidän opettajallaan oli tänään visiiri päässä. 😕

toinen mitä ihmettelen kun ihmiset ajelee yksin autolla niin miksi ne pitää sitä rättiä naamalla?
Mä teen ite tavallaan samoin, eli meen kävellen kauppaan 5-10 minuutin matkan ja pistän kotona jo maskin naamalle, niin ei tarvii ''paskasilla'' käsillä asetella sitä taskusta. Tohonkin on erillaisia ratkasuja mut, mulle ihan ookoo tapa.

Mä teen ite tavallaan samoin, eli meen kävellen kauppaan 5-10 minuutin matkan ja pistän kotona jo maskin naamalle, niin ei tarvii ''paskasilla'' käsillä asetella sitä taskusta. Tohonkin on erillaisia ratkasuja mut, mulle ihan ookoo tapa.
Tuo taitaa olla se virallisesti oikea tapa?

Tuo taitaa olla se virallisesti oikea tapa?
Taitaa olla. Mä oon yrittäny noudattaa niin, että kun kerran koskettaa maskia, niin sen laitetaan naamalle. Ja seuraavan kerran kun koskettaa, niin se otetaan pois. Ja kun otetaan pois niin ennen sitä käsi desiä Ja kun otettu pois niin taas käsidesiä käsiin. Mul on maski kaupassa noin 8 tai 9/10. Saman katon alla asuu moninkertanen riskiryhmäläinen niin siks oon aika tarkka. Hieman rasittavaahan se on- siis nämä ''hygienia''toimet mutta tarpeeks muutenkin omalla tunnolla. :D

Mä tiiän. Oon neuroottinen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom