Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
En mä ole tarpeeksi oppinut tekemään tuollaisia johtopäätöksiä. Siksi en niitä tee.

Jostain syystä näissä asioissa parhaiten asioiden laidat tietävät tiedemiehet ja ne, jotka hädin tuskin osaavat aakkoset. Mun logiikalla kuuntelen mieluummin edellämainittuja, jos kahdesta pitää valita.
Se oma päättely maalaisjärki vissin on kielletty vai eikö sitä ole?

Mut ei nää "tietäjät" usko vaikka omin silmin näkevät, mutta kun mutta mutta mutta.

Miten oikeassa muuten ne lukuisat asiantuntijat oli Koronasta ? Voitko selittää sen kun he järjestää pitivät koronaan nii tappavana?

Asiantuntijat kertoivat myös miten maskit auttaa miks he siinäkin olivat väärässä,mielelläni kuulisin perusteluja?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

EUROSTAT: mRNA-injektiokampanjan aikana Suomessa 40.5% ylikuolleisuus​

Silläkin uhalla, että toistan itseäni - otsikosta olisi saanut vielä raflaavamman, jos kuolleisuuden vertailuarvona olisi käytetty keskiarvoa vaikka vuosilta 2000-2005.
Tällä tavoin mitattu "ylikuolleisuus" on ainakin Suomessa taattu vuosikausiksi eteenpäin ihan ilman kulkutauteja tai myrkyllisiksi väitettyjä piikkejäkin.
 
Silläkin uhalla, että toistan itseäni - otsikosta olisi saanut vielä raflaavamman, jos kuolleisuuden vertailuarvona olisi käytetty keskiarvoa vaikka vuosilta 2000-2005.
Tällä tavoin mitattu "ylikuolleisuus" on ainakin Suomessa taattu vuosikausiksi eteenpäin ihan ilman kulkutauteja tai myrkyllisiksi väitettyjä piikkejäkin.
Juu laput silmillä hyvä jatkaa 💪
 
En mä ole tarpeeksi oppinut tekemään tuollaisia johtopäätöksiä. Siksi en niitä tee.

Jostain syystä näissä asioissa parhaiten asioiden laidat tietävät tiedemiehet ja ne, jotka hädin tuskin osaavat aakkoset. Mun logiikalla kuuntelen mieluummin edellämainittuja, jos kahdesta pitää valita.
Uskomatonta että kaiken tän kusetuksen jälkeen vielä menee samat jutut läpi 😅
 
En mä ole tarpeeksi oppinut tekemään tuollaisia johtopäätöksiä. Siksi en niitä tee.

Jostain syystä näissä asioissa parhaiten asioiden laidat tietävät tiedemiehet ja ne, jotka hädin tuskin osaavat aakkoset. Mun logiikalla kuuntelen mieluummin edellämainittuja, jos kahdesta pitää valita.
Siksi sä oletkin NPC jolla ohjelmoitu kiukkuaminen niitä kohtaan jotka eivät alennu tuollaiseen ajattelemattomuuteen.
 
Uskomatonta että kaiken tän kusetuksen jälkeen vielä menee samat jutut läpi 😅
Se on se denialismi.
Juuri tuon ilmiön takia ei itsellä oikein yleisesti ole paljon toivoa paremmasta monissakaan asioissa, koska ihmiset eivät edes halua oppia tai käyttää omaa päätään.
Kai se on sitten helpompi elää omien virheidensä kanssa kuin kohdata ne
 
Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Ne, joilla ei ole lappuja silmillä voivat tehdä kuten itse tein ja käydä tilastokeskuksen datasta katsomassa mikä "ylikuolleisuuden" takana on.
Juu hyvin on pärjätty. Mikä sen ylikuolleisuuden takana on?

Mites sä sen selität kun asiantuntijat piti korrea tappavana ja kasvomaskeja hyödyllisenä??

Mrna myös tutkittu ja turvallinen?

Millä nämä selität?
 
Silläkin uhalla, että toistan itseäni - otsikosta olisi saanut vielä raflaavamman, jos kuolleisuuden vertailuarvona olisi käytetty keskiarvoa vaikka vuosilta 2000-2005.
Tällä tavoin mitattu "ylikuolleisuus" on ainakin Suomessa taattu vuosikausiksi eteenpäin ihan ilman kulkutauteja tai myrkyllisiksi väitettyjä piikkejäkin.

En jaksa tuota linkkiä alkaa lukemaan kun näytti menevän injektiopiikin sivuille, mutta kerro ihmeessä mikä on pielessä laskentatavassa maiden osalta, joissa tätä reipasta ylikuolleisuutta on. Esimerkiksi briteissä 100.000 ylimääräistä sydän ja verisuonitauti peräistä kuolemaa vuodesta -20 eteenpäin. Sen verran pikku luku tollanen satatuhatta, että menee toleransseihin sinun lasku tavalla?

Myönnän suoraan, että olen sinisilmäisesti luottanut Campbellin esittelemiin ylikuolleisuus tilastoihin, mutta jos ne on ihan väärässä niin äkkiäkös sä oikaiset nuo virheelliset tilastot.
 
Ei jumalauta noin sokea voi kukaan olla. Eikö se nyt ole päivänselvää, että rokotteet nyt ovat aiheuttaneet ylikuolleisuuden, korona se ei voi olla koska silloin ylikuolleisuus olis alkanut jo vuonna 2020.
Mietin vielä että miten korona voisi nyt aiheuttaa ylikuolleisuuden kun suurin osa on tutkitulla ja turvallisella rokotettu sitä vastaan? Aikamoinen ristiriita mutta kai sen pystyy sulkemaan pois mielestä jollain mentaali-akrobatialla.
 
Mietin vielä että miten korona voisi nyt aiheuttaa ylikuolleisuuden kun suurin osa on tutkitulla ja turvallisella rokotettu sitä vastaan? Aikamoinen ristiriita mutta kai sen pystyy sulkemaan pois mielestä jollain mentaali-akrobatialla.
Onhan se uskomaton dilemma. Rokote estää tartunnat ja sairauden. Sitten kun porukkaa alkaa kuolemaan, niin syy onkin koronan, jota ei pitäis olla varsinkaan rokotetuilla. Vastaus tähän on, ihmiset on järjettömän tyhmiä idiootteja.
 
Onhan se uskomaton dilemma. Rokote estää tartunnat ja sairauden. Sitten kun porukkaa alkaa kuolemaan, niin syy onkin koronan, jota ei pitäis olla varsinkaan rokotetuilla. Vastaus tähän on, ihmiset on järjettömän tyhmiä idiootteja.
Älä muuta sano, ihmiset on helvetin tyhmiä.
 
Juu hyvin on pärjätty. Mikä sen ylikuolleisuuden takana on?
Jos suomalaisen odotettavissa oleva elinikä on about 81 vuotta ja meillä on nyt sen ikäisiä ja sitä vanhempia huomattavasti enemmän kuin vertailuajankohtana, niin miten luulisit näkyvän kuin "ylikuolleisuutena". Ei tää oikeasti ole kovin monimutkainen asia kun vähän viittii maalaisjärjellään miettiä.

Mites sä sen selität kun asiantuntijat piti korrea tappavana ja kasvomaskeja hyödyllisenä??

Mrna myös tutkittu ja turvallinen?

Millä nämä selität?
En jaksa näistä uutta väittelykierrosta aloittaa, koska nämä eivät liity tarttumaani asiaan mitenkään ja näistä on jo väännetty kyllästymiseen saakka eikä kukaan ole tullut hullua hurskaammaksi.
 
En jaksa tuota linkkiä alkaa lukemaan kun näytti menevän injektiopiikin sivuille, mutta kerro ihmeessä mikä on pielessä laskentatavassa maiden osalta, joissa tätä reipasta ylikuolleisuutta on.
Ehkä olisi kannattanut jaksaa avata, niin keskustelu ei menisi heti sivuraiteille?

Myönnän suoraan, että olen sinisilmäisesti luottanut Campbellin esittelemiin ylikuolleisuus tilastoihin, mutta jos ne on ihan väärässä niin äkkiäkös sä oikaiset nuo virheelliset tilastot.
Suomen kohdalla tilastot ovat helposti saatavilla. Brittien kohdalla en edes tiedä mistä lähtisin vastaavaa tietoa kaivelemaan, joten kai se on luotettava asiantuntija Campbellin puhuvan täyttä asiaa videollaan.
 
Jos suomalaisen odotettavissa oleva elinikä on about 81 vuotta ja meillä on nyt sen ikäisiä ja sitä vanhempia huomattavasti enemmän kuin vertailuajankohtana, niin miten luulisit näkyvän kuin "ylikuolleisuutena". Ei tää oikeasti ole kovin monimutkainen asia kun vähän viittii maalaisjärjellään miettiä.


En jaksa näistä uutta väittelykierrosta aloittaa, koska nämä eivät liity tarttumaani asiaan mitenkään ja näistä on jo väännetty kyllästymiseen saakka eikä kukaan ole tullut hullua hurskaammaksi.
Arvasinkin ettet pysty parempaan.
 
Se oma päättely maalaisjärki vissin on kielletty vai eikö sitä ole?

Mut ei nää "tietäjät" usko vaikka omin silmin näkevät, mutta kun mutta mutta mutta.

Miten oikeassa muuten ne lukuisat asiantuntijat oli Koronasta ? Voitko selittää sen kun he järjestää pitivät koronaan nii tappavana?

Asiantuntijat kertoivat myös miten maskit auttaa miks he siinäkin olivat väärässä,mielelläni kuulisin perusteluja?
Sun ei ehkä kannata puhua mistään järjestä kellekään 😄

Tämä nyt Mikelle, Roopelille ja kaikille teille muille elämäm koululaisille nyt yhteisesti, kun taas kerran rupesitte henkilökohtaiselle linjalle: mä en missään sanonut, etteikö rokotteet voisi olla ylikuolleisuuden takana. Silti te heti oletitte niin ja vänkäätte, koska jostain syystä jaatte ihmiset kahteen: te, jotka olette oikeassa, ja kaikki muut, eli NPC-lampaat. Rokotteiden ja ylikuolleisuuden yhteydestä teillä ei ole mitään muuta todistetta, kuin tuo teidän ryhmämentaliteettinne ja pakonomainen tarpeenne olla oikeassa joka asiassa.

Tää palsta on aivan Ylilaudan tasolla nykyään kyllä, huutistelu vain puuttuu. Tuonko takia nuo pro-ryssätkin saavat täällä riehua valtoimenaan, kun sattuvat olemaan ylilordin kanssa samaa mieltä siitä, kuinka suuri kusetus Covid on?
 
Ei tarvii kauheesti miettii kuka musta paskaa laudalla jauhaa muiden luusereiden kanssa. :D
Älä viitsi aloittaa tuota taas. Mä en ole susta täällä puhunut mitään pahaa koskaan, pelkästään positiivista mielestäni ja olen yrittänyt jotenkin sua ymmärtää. Ylilaudalla olen käynyt lukemassa juuri sen verran, että tutustun tähän sun ajojahtiisi.

Mutta kyllä mäkin olen tässä vuosien varrella ymmärtänyt oikein hyvin, miksi sun ihmissuhteesi kaatuvat täysin. Tää olkoon mun viimeinen viestini tähän uppoavaan laivaan.
 
Sun ei ehkä kannata puhua mistään järjestä kellekään 😄

Tämä nyt Mikelle, Roopelille ja kaikille teille muille elämäm koululaisille nyt yhteisesti, kun taas kerran rupesitte henkilökohtaiselle linjalle: mä en missään sanonut, etteikö rokotteet voisi olla ylikuolleisuuden takana. Silti te heti oletitte niin ja vänkäätte, koska jostain syystä jaatte ihmiset kahteen: te, jotka olette oikeassa, ja kaikki muut, eli NPC-lampaat. Rokotteiden ja ylikuolleisuuden yhteydestä teillä ei ole mitään muuta todistetta, kuin tuo teidän ryhmämentaliteettinne ja pakonomainen tarpeenne olla oikeassa joka asiassa.

Tää palsta on aivan Ylilaudan tasolla nykyään kyllä, huutistelu vain puuttuu. Tuonko takia nuo pro-ryssätkin saavat täällä riehua valtoimenaan, kun sattuvat olemaan ylilordin kanssa samaa mieltä siitä, kuinka suuri kusetus Covid on?
No sen verran se järki on auttanut etten juossut lampaana piikille kuten sinä

En paljoa ylistäisi omaa paremmuuttaa jos on nii yksinkertainen ettei näe tämän kusetuksen läpi 🤣

Ei pahalla mutta olet äärimmäisen yksinkertainen

Ps mitä sä itket palstan tasosta lähe menee, ei kukaan pakota tänne kirjottamaa
 
Back
Ylös Bottom