Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovaa touhua. Jos se piikki nyt on aivan pakko hakea niin miks helvetissä kaikki änkee sinne heti samana päivänä kun tulee jakoon. Jos pelottaa niin vietävästi niin luulisi olevan helppoa eristäytyä muutamaksi päiväksi kotiin ja odotella pahimman ruuhkan ohi. Ehkä noihin pistoksiin tosiaan jää koukkuun. 🤔
 
communist retard.jpg
 
Luulenpa, että korona jyllää ihan kunnolla nyt. On muuten työterveys tukossa nyt. Piti odottaa useampi tunti mobiilichatissa, että pääsi juttelemaan sairaanhoitajan kanssa ja sai saikkulapun. Taisi olla 40 henkeä jonossa minua ennen. Samaten lääkärinaikaa ei ollut tarjolla kuin jossain 50 kilsan päässä. Oli illalla rintakipuja ja sydän hakkasi, niin hoitsu olisi halunnut siksi minun menevän lääkärille. Mutta eihän siinä olisi järkeä lähteä ajelemaan autolla tuollaista lenkkiä kuumeessa ja kipeänä, kun jaksaa lähinnä vain maata sängyssä.

Aamulla oli ihan okei olo, mutta nyt illalla nousi taas kuume ja kurkkua särkee.
 
Entä jos minä en henkilökohtaisesti pidä siitä, että henkilöt täällä kuvittelevat olevansa vakavasti otettavia, vaikka esiintyvät äly jne. vammaisina, ja höpöttävät, kuin ei olisi minkäänlaista yhteyttä aivojen ja leukojen välillä? Rokotekriittisyys osoittaa hyvin matalaa älykkyysosamäärää, se on täysin kiistatonta, ja joka sillä ylpeilee, hänen täytyy olla joko mielenterveyspotilas, tai vajaaälyinen..Se näkyy siinä, että kukaan täällä ei edes yritä perustella kantaansa, vaan hölöttää pää punaisena sitä, mitä on netistä lukenut, vailla minkäänlaista ajatusta siinä taustalla..:ROFLMAO:
Tunnetko olevasi ainoa, joka pystyy ottamaan asiat asioina ja keskustelemaan niistä kiihkottomasti, kun kaikki muut vaan meuhkaavat päät punaisina? Jos näin, niin se on takuulla ikävä tunne.
 
Luulenpa, että korona jyllää ihan kunnolla nyt. On muuten työterveys tukossa nyt. Piti odottaa useampi tunti mobiilichatissa, että pääsi juttelemaan sairaanhoitajan kanssa ja sai saikkulapun. Taisi olla 40 henkeä jonossa minua ennen. Samaten lääkärinaikaa ei ollut tarjolla kuin jossain 50 kilsan päässä. Oli illalla rintakipuja ja sydän hakkasi, niin hoitsu olisi halunnut siksi minun menevän lääkärille. Mutta eihän siinä olisi järkeä lähteä ajelemaan autolla tuollaista lenkkiä kuumeessa ja kipeänä, kun jaksaa lähinnä vain maata sängyssä.

Aamulla oli ihan okei olo, mutta nyt illalla nousi taas kuume ja kurkkua särkee.
Nyt jyllää kaikkea muutakin, voi saada ihan täyskäden.
Itsellä oli ensin joku flunssa (voi olla korona tai joku muu) jonka jälkeen viikko terveenä ja sen päälle angiina. Nyt mennyt taas pari viikkoa terveenä mutta en yhtään ihmettele vaikka tämän kuun aikana tulisi vielä joku eli korona, flunssa, influessa, rs-virus ja onpa yhdessä perheessa ollut enterokin kylässä.

Sama tilanne on muillakin niin ei ihme että terveydenhoito menee tukkoon.
Työpaikat voisi joustaa ja omalla ilmoituksella viikon saikku (koska nämä asiat voi ihan vapaasti päättää) ja ne kenellä ei muita terveysongelmia niin soittelisi vaikka kavereille pilapuheluita mutta ei terveydenhoidosta kysymässä mitä teen kun flunssa.
Ihmiset on kyllä lähtöjään aika hemmetin tyhmiä näissäkin asioissa, en ymmärrä miten se flunssa muuttuu miksikään jos ammattilainen sanoo että sulla on flunssa.
 
Nyt jyllää kaikkea muutakin, voi saada ihan täyskäden.
Itsellä oli ensin joku flunssa (voi olla korona tai joku muu) jonka jälkeen viikko terveenä ja sen päälle angiina. Nyt mennyt taas pari viikkoa terveenä mutta en yhtään ihmettele vaikka tämän kuun aikana tulisi vielä joku eli korona, flunssa, influessa, rs-virus ja onpa yhdessä perheessa ollut enterokin kylässä.

Sama tilanne on muillakin niin ei ihme että terveydenhoito menee tukkoon.
Työpaikat voisi joustaa ja omalla ilmoituksella viikon saikku (koska nämä asiat voi ihan vapaasti päättää) ja ne kenellä ei muita terveysongelmia niin soittelisi vaikka kavereille pilapuheluita mutta ei terveydenhoidosta kysymässä mitä teen kun flunssa.
Ihmiset on kyllä lähtöjään aika hemmetin tyhmiä näissäkin asioissa, en ymmärrä miten se flunssa muuttuu miksikään jos ammattilainen sanoo että sulla on flunssa.

Jep todellakin pitäisi. Ei tuossa ole mitään järkeä, että flunssassa lähdetään kaupungille pyörimään sairaanhoitajien luo yms. Juuri tuolla tavallahan se flunssa leviää. Pitäisi vain levätä kotona rauhassa.

Joskus vuosia sitten sain sikainfluenssan (Thaimaasta vielä hehe) ja silloin olin koko syksyn koko ajan flunssakierteessä. Syynä oli se, että ei levännyt tarpeeksi, vaan oli aina sen pari päivää saikulla ja sitten meni töihin vielä vähän kipeänä ja treeneihin yms. kun eihän sitä ole kuumetta enää ja hyvin voi treenata vaikka räkä vähän valuukin.
 
Luulenpa, että korona jyllää ihan kunnolla nyt. On muuten työterveys tukossa nyt. Piti odottaa useampi tunti mobiilichatissa, että pääsi juttelemaan sairaanhoitajan kanssa ja sai saikkulapun. Taisi olla 40 henkeä jonossa minua ennen. Samaten lääkärinaikaa ei ollut tarjolla kuin jossain 50 kilsan päässä. Oli illalla rintakipuja ja sydän hakkasi, niin hoitsu olisi halunnut siksi minun menevän lääkärille. Mutta eihän siinä olisi järkeä lähteä ajelemaan autolla tuollaista lenkkiä kuumeessa ja kipeänä, kun jaksaa lähinnä vain maata sängyssä.

Aamulla oli ihan okei olo, mutta nyt illalla nousi taas kuume ja kurkkua särkee.
Kyllä nyt jyllää. Suorastaan hyökkii flunssat.
 
Entä jos minä en henkilökohtaisesti pidä siitä, että henkilöt täällä kuvittelevat olevansa vakavasti otettavia, vaikka esiintyvät äly jne. vammaisina, ja höpöttävät, kuin ei olisi minkäänlaista yhteyttä aivojen ja leukojen välillä? Rokotekriittisyys osoittaa hyvin matalaa älykkyysosamäärää, se on täysin kiistatonta, ja joka sillä ylpeilee, hänen täytyy olla joko mielenterveyspotilas, tai vajaaälyinen..Se näkyy siinä, että kukaan täällä ei edes yritä perustella kantaansa, vaan hölöttää pää punaisena sitä, mitä on netistä lukenut, vailla minkäänlaista ajatusta siinä taustalla..:ROFLMAO:
Koronarokotekriittisyys
Käytä oikeita termejä eikä noita valemedian leimauksia.
 
Heh, paniikki leviää. Nyt on työpaikalla kärrätty aulaan covid-23 testejä tarjolle. Voi tulkata räkänokkiaan ja pelätä sitten lisää. Ja on muuten moni röhässä nyt.
Heh, vilkaisin koria, missä testit oli tarjolla. Tyhjäks on menny. Tekee hyvin kauppansa. Porukka testaa innoissaan.
 
Eikä mikään ihme, kun koronarokotteilla ajettu vastustuskykyä alas, niin sitten iskee kovaa kaikki nuhat.
Joo tuolla varhaiskasvatuksen puolella aivan helvetisti kipeää porukkaa lapsissa ja hoitajissa.
Varmaan näkyy tuo parin vuoden eristäminenkin tässä kokonaisuudessa.
 
EroonKoronasta vouhottajille huonoja uutisia.

MTV Uutisten tiedot: Koronahuippu ehkä jo ohitettu Etelä-Suomessa

 
Back
Ylös Bottom