Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lasse Lehtonen: "Rokote kyllä estää taudin leviämistä"

Soon sitten Järvinenkin foliohattu miehiä...
Alkaen kohdasta: 7.50

Tähän olisi kiva kuulla selitys piikki lampailta Japi Roboz kommentteja? Ketäs muita näitä innokaita piikin hakijoita/puolustelijoita oli?
 
1699940061605.png
 
Tegnell on näistä pohjoismaisista "johtajista" (laajassa merkityksessä) ainoa, joka omisti tilanteen koronan alkuaikoina ja sen jälkeen, omin silmin juuri niin kuin johtajalta olettaakin. Jos hänen tulkintansa olisi ollut väärä niin en epäile etteikö olisi eronnut, hävennyt ja mahdollisesti jopa mennyt narun jatkeeksi.

Tunnustusta ansaitsee kai myös se osa Ruotsin poliittista johtoa, joka mahdollisti Tegnellin vetää omalla tyylillään. En tosin tiedä missä määrin laki ja asetukset sitoi näitä poliitikkoja, ehkä heillä ei ollut vaihtoehtoakaan?

Suomesta ei löytynyt ketään joka olisi toiminut lähellekään näin järkevästi.
 
On kyllä mukava lukea mielestään älyllisesti ylivertaisen ihmisen tuotoksia... ulosanti ei kyllä vaikuta kovin älykkäältä.
Eli kun on eri mieltä ja perustelee sen, sinä psykoosin vallassa quotaat joka rivin erikseen ja sitten kieli keskellä suuta kirjoitat peräti 14 sanan tyhjää täynnä olevan lauseen? Tuntuuko nyt siltä, että olet saavuttanut jotakin? Pointti on edelleen se, että ei ole olemassa ainoatakaan järkiperusteista rokotevastaista argumenttia, eikä pääosa täällä vieläkään tiedä, mikä oli niitten rokotusten, tai niitten maskien funktio silleen oikeesti ja todellisuudessa. Jos porukka täällä kirjoittaa tuhansia sivuja kuten idiootit, täysin vailla minkään asteista ajattelua, minä katson, että minulla on oikeus kutsua porukkaa täällä sillä termillä johon he ovat ihan itse samaistuneet. Jos et halua että sinua pidetään idioottina, mitä jos et esiintyisi täällä idioottina? Olisiko mitenkään mahdollista? Liikaa vaadittu..ko? Edelleen teikäläisiltä on todistamatta, ettei ne maskit toimi, yhdessä kaikkien muitten esitettyjen väitteiden kera :ROFLMAO:
 
Minulla on mennyt koronan hoitoon rahaa noin 3,98€.



Suomessa mahdollisesti tuhotaan lääkkeitä 343 miljoonan euron edestä. Tämä tekee sellaiset 61,90€ jokaista Suomalaista kohti. Tämä summa menee joka vuosi, ainakin vuoteen 25 saakka.

Miten siis olisi mahdollista tienata enemmän myymällä korona-lääkkeitä suhteessa rokotteisiin?

Edelleen mitä lääkkeitä olet itse ostanut koronaan? Kuinka paljon ne on maksanut?

Mitä lääkkeitä muut pakkotoistolaiset ovat ostaneet koronaan?
Et siis halua tajuta miten kapitalismi toimii tässä universumissa? Se toimii siten, että otetaan tyhmiltä maksimimäärä rahaa minimiajassa, koska on vääryys antaa tyhmien pitää rahansa. Jos sinä kiistät kapitalismin, koska et halua uskoa, että on olemassa myös lääketieteen oheistuotemarkkinat, niin kuule, mitä jos ottaisit ihan itse selvää aloittaen siitä, mikä on kapitalismin ja sosialismin ero, jookosta. Minulla ei aika eikä mielenkiinto riitä selittämään sinulle markkinataloutta, varsinkin kun et halua ymmärtää, vaan elät uskontosi vuoksi denialismissa. :LOL:
 
Mä en henkilökohtaisesti pidä, että vammaista käytetään haukkumasanana, valitettavasti edelleen törmää tähän. Sama pätee narkkariin, spurguun tai muihin vastaaviin nimityksiin haukkuma yhteydessä joilla pilkataan niitä jotka ovat kehitysvammaisia/vammaisia, päihderiippuvaisia tai vakavasti sairaita.
Entä jos minä en henkilökohtaisesti pidä siitä, että henkilöt täällä kuvittelevat olevansa vakavasti otettavia, vaikka esiintyvät äly jne. vammaisina, ja höpöttävät, kuin ei olisi minkäänlaista yhteyttä aivojen ja leukojen välillä? Rokotekriittisyys osoittaa hyvin matalaa älykkyysosamäärää, se on täysin kiistatonta, ja joka sillä ylpeilee, hänen täytyy olla joko mielenterveyspotilas, tai vajaaälyinen..Se näkyy siinä, että kukaan täällä ei edes yritä perustella kantaansa, vaan hölöttää pää punaisena sitä, mitä on netistä lukenut, vailla minkäänlaista ajatusta siinä taustalla..:ROFLMAO:
 
Et siis halua tajuta miten kapitalismi toimii tässä universumissa? Se toimii siten, että otetaan tyhmiltä maksimimäärä rahaa minimiajassa, koska on vääryys antaa tyhmien pitää rahansa. Jos sinä kiistät kapitalismin, koska et halua uskoa, että on olemassa myös lääketieteen oheistuotemarkkinat, niin kuule, mitä jos ottaisit ihan itse selvää aloittaen siitä, mikä on kapitalismin ja sosialismin ero, jookosta. Minulla ei aika eikä mielenkiinto riitä selittämään sinulle markkinataloutta, varsinkin kun et halua ymmärtää, vaan elät uskontosi vuoksi denialismissa. :LOL:

Kerro vaan mitä lääkkeitä sää ostaisit Koronaan? Jos kerta niille olisi miljardimarkkinat. Itse jos listasin mitä piti ostaa.

Varsin hyvin ymmärrän miten markkinatalous toimii. Parhaiten tienaa jos voi ”pakko”-myydä tuotteita. Sillä tavalla tienaa parhaiten.
 
Entä jos minä en henkilökohtaisesti pidä siitä, että henkilöt täällä kuvittelevat olevansa vakavasti otettavia, vaikka esiintyvät äly jne. vammaisina, ja höpöttävät, kuin ei olisi minkäänlaista yhteyttä aivojen ja leukojen välillä? Rokotekriittisyys osoittaa hyvin matalaa älykkyysosamäärää, se on täysin kiistatonta, ja joka sillä ylpeilee, hänen täytyy olla joko mielenterveyspotilas, tai vajaaälyinen..Se näkyy siinä, että kukaan täällä ei edes yritä perustella kantaansa, vaan hölöttää pää punaisena sitä, mitä on netistä lukenut, vailla minkäänlaista ajatusta siinä taustalla..:ROFLMAO:
Se, että pitää koronarokotetta oikeana rokotteena, osoittaa matalaa älykkyysosamäärää. Kyseessä on uskomushoito, joka toimii ainoastaan pelkoa vastaan em. yksilöillä.
 
Eli kun on eri mieltä ja perustelee sen, sinä psykoosin vallassa quotaat joka rivin erikseen ja sitten kieli keskellä suuta kirjoitat peräti 14 sanan tyhjää täynnä olevan lauseen? Tuntuuko nyt siltä, että olet saavuttanut jotakin?
Enhän minä ottanut kantaa mielipiteisiisi ja perusteluihin. Jos yhtään pysähdyit lukemaan omaa tuotostasi, jota lainasin... Se ei antanut sinusta mitenkään älykästä saati järkevää kuvaa keskustelijana.

Ja ei, todellisuudentajuni ei ollut häiriintynyt tuota tekstiä kirjoittaessa. Mikä siinä vaikutti siltä, että olisi? Ne lainaukset on sinun tuotosta.

Minun saavutukseni tulee tosielämässä, eikä keskustelufoorumilla. En siis tuntenut saavuttavani mitään. Vallankin, kun olen ulosantisi ja toisten kunnioituksen täällä jo nähnyt. Pienesti toivoin, että sinä olisit havahtunut omaan kielenkäyttöösi, mutta se oli turhaa.
 
Entä jos minä en henkilökohtaisesti pidä siitä, että henkilöt täällä kuvittelevat olevansa vakavasti otettavia, vaikka esiintyvät äly jne. vammaisina, ja höpöttävät, kuin ei olisi minkäänlaista yhteyttä aivojen ja leukojen välillä?:ROFLMAO:
Onko sinulla omasta mielestäsi kovin fiksu ulosanti ja voiko sinua pitää jotenkin keskimääräistä älykkäämpänä sen perusteella?
 
Back
Ylös Bottom