Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Sitten vaan mustaa valkoisella, vai eikö poikaset osaa liittää kuvia viesteihin. Vai selitänkö, miksi siinä lukee niin? Ainoa mahdollinen syy, miksi siinä lukee niin, on se, että se lause kokonaisuudessaan on seuraava: EI SUOJAA KÄYTTÄJÄÄNSÄ VIRUKSILTA, joka on täysin kiistaton fakta. Se johtuu siitä, että sen maskin funktio on koko ajan sama, se estää idiootteja kuten sinä, räkimään muitten ihmisten päälle, ja siihen se toimii aivan vitun hyvin; jos esim. sinä käyttäisit maskia sen älylaitteesi äärellä, se ruutu ei olisi alinomaan räkätäpliä täynnä, ymmärrätkö? :ROFLMAO:
Viestisi sisältö on lähes täysin disinformaatiota. Kasvomaskilla ei voi estää viruksen leviämistä, koska sitä ei ole suunniteltu siihen tarkoitukseen eikä se myöskään toimi siihen tarkoitukseen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainoa mahdollinen syy, miksi siinä lukee niin, on se, että se lause kokonaisuudessaan on seuraava: EI SUOJAA KÄYTTÄJÄÄNSÄ VIRUKSILTA, joka on täysin kiistaton fakta.
Miksi sitten väität muuta? Olet koko ajan väittänyt sen suojaavan viruksilta.
se estää idiootteja kuten sinä, räkimään muitten ihmisten päälle
Oot vähän epäkohtelias. En tiedä miten sulla(paitsi muiden nimittelyn suhteen), mutta mulla ei ole tapana räkiä muita päin, oli sitten naamari turvalla tai ei.
ja siihen se toimii aivan vitun hyvin;
Nimenomaan, siihen. Ei edelleenkään viruksien stoppaamiseen.
jos esim. sinä käyttäisit maskia sen älylaitteesi äärellä, se ruutu ei olisi alinomaan räkätäpliä täynnä, ymmärrätkö? :ROFLMAO:
Ensinnäkään, en oo älylaitteella vaan koneella. Toisekseen, iLuurin ruutu on toistaiseksi vapaa räkätahroista. Ei oo tapana räkiä siihenkään näyttöön.
 
Miksi sitten väität muuta? Olet koko ajan väittänyt sen suojaavan viruksilta.

Oot vähän epäkohtelias. En tiedä miten sulla(paitsi muiden nimittelyn suhteen), mutta mulla ei ole tapana räkiä muita päin, oli sitten naamari turvalla tai ei.

Nimenomaan, siihen. Ei edelleenkään viruksien stoppaamiseen.

Ensinnäkään, en oo älylaitteella vaan koneella. Toisekseen, iLuurin ruutu on toistaiseksi vapaa räkätahroista. Ei oo tapana räkiä siihenkään näyttöön.
Tässä on lienee kyse sellaisesta todellisuuden vääristymästä, että tämä kyseinen henkilö huutaa ja mesoaa itse niin voimakkaasti kommunikoidessaan, että suusta lentää runsaasti eritteitä mutta olisi tärkeää ymmärtää, että tällaista kommunikointia harjoittaa vain häviävän pieni osa ihmisistä. Ehkä heidän kannattaisikin käyttää kasvomaskia syljen ja bakteerien pysäyttämiseksi?
 
Tässä on lienee kyse sellaisesta todellisuuden vääristymästä, että tämä kyseinen henkilö huutaa ja mesoaa itse niin voimakkaasti kommunikoidessaan, että suusta lentää runsaasti eritteitä mutta olisi tärkeää ymmärtää, että tällaista kommunikointia harjoittaa vain häviävän pieni osa ihmisistä. Ehkä heidän kannattaisikin käyttää kasvomaskia syljen ja bakteerien pysäyttämiseksi?
Niin, totta. Mutta eikös juuri tämä Roboz itse ollut kovin kova naamareiden puolestapuhuja?

Tottakai pientä ympärilleen havainnoimista hänen olisi syytä harjoittaa. Kaikki kun eivät käyttäydy samalla tapaa kuin kyseinen henkilö.
 
Niin, totta. Mutta eikös juuri tämä Roboz itse ollut kovin kova naamareiden puolestapuhuja?

Tottakai pientä ympärilleen havainnoimista hänen olisi syytä harjoittaa. Kaikki kun eivät käyttäydy samalla tapaa kuin kyseinen henkilö.
Ehkä hänelle on huomautettu asiasta useampaan otteeseen ja se on sitä kautta mennyt tavallaan selkärankaan. Tarkoitan esim. tilannetta, jossa joku on eri mieltä tämän kyseisen Roboz -nimimerkin kanssa jostain asiasta, jolloin alkaa valtava huuto ja meuhkaaminen, joka puolestaan aiheuttaa syljen lentämisen keskustelukumppanin kasvoille. Kuulostaisi ainakin loogiselta selitykseltä.
 
Jouduin käymään työterveydessä kun joku määrittämätön rutto eli flunssa vaivannut yli viikon ja näpytellyt osan viikosta jopa kuumeessa ja osan olin ihan saikullakin. Lähinnä ärsyttävää köhää ettei pääse treenaamaan, kun treenikin toki kulki ja tauti lähti siitä liikkeelle, kun kehuin parille kaverille treenin kulkevan. (sairastuin siis seuraavana päivänä tietty)
eli ikinä ei pidä kehua asiaa X tai se menee vituiksi sen jälkeen

Mutta itse työterveydessä (mehiläinen) yllätyin iloisesti ettei maskeja kenelläkään. Olin aivan varma, että ovella viimestään tyrkytetään ja kaikki ovat säkitettyinä ja varsinkin tällainen YLÄHENGITYSTIE INFEKTIO potilas olisi aivan hiton vaarallinen.
Ei yhtään maskia. Ei hoitajilla, asiakkailla, lekureilla, siivoojilla jne. Ei edes labrassa kun täti otti puhdasta pureblood® vertani putkiloon.
Lekurikaan ei puhunut covidista mitään eikä koko pelleilyä kuin ollutkaan olemassa.

Vähän avaavia apteekista ja kotio näpyttään etänä kuten aina ennenkin.

Olipa kivaa. Toivottavasti pysyy tällaisena jatkossakin arki näissä yhteyksissä.
 
Mutta itse työterveydessä (mehiläinen) yllätyin iloisesti ettei maskeja kenelläkään. Olin aivan varma, että ovella viimestään tyrkytetään ja kaikki ovat säkitettyinä ja varsinkin tällainen YLÄHENGITYSTIE INFEKTIO potilas olisi aivan hiton vaarallinen.
Ei yhtään maskia. Ei hoitajilla, asiakkailla, lekureilla, siivoojilla jne. Ei edes labrassa kun täti otti puhdasta pureblood® vertani putkiloon.
Lekurikaan ei puhunut covidista mitään eikä koko pelleilyä kuin ollutkaan olemassa.


Keväällä vielä koko HUS:n henkilökunta veti nuo turhakkeet naamalla, mutta reilu kuukausi takaperin kuvauksissa ja kontrollissa käydessäni huomasin ettei niitä enää ollut kenelläkään. Tosin keväälläkään kukaan ei sanallakaan maininnut, että minun olisi asiakkaana semmoinen naamalleni vedettävä, että se kuitenkin positiivista. Kyllähän tuommoisten uskomus talismaanien käyttö pikkuisen nakertaa luottamusta yleiseen sairaanhoitoon.
 
Mene ja puhalla elimeen, idiootti. Näytähän minulle se tiede, joka sanoo, että burana, panadol tms. tekee mitään koronan oireisiin, ja selitä toki mikä on se mahti, joka rajaa sen rahantekoinstrumentin, kun koko riemuidioottien keksimä salaliitto perustuu rahan keräämiseen, pelkästään. Onko jossain joku vtun jumalhahmo, joka päättää lääketeollisuuden puolesta paljonko he saavat milläkin lääkkeellä rahastaa, kun kaikki jotka tästä hyötyy, omaavat saman täysin moraalittoman ja pohjattoman ahneuden, ja omistaa ne lääketehtaat. Sen sijaan, että pinnistelet pikku aivoillasi tätä asiaa, mikset vaan myönnä, että sinua viedään kuin litran mittaa, etkä tajua paskaakaan mistään? Uli uli vali vali todista sitä todista tätä, ja itse et pysty todistamaan muuta, kuin että isäsi kortsu vuoti pahasti..:LOL:

Burana laskee kuumetta koronassakin. Sehän se varmaan yleisin oikea koronan oire on. Eli jopa Burana taitaa pelata paremmin kuin virallinen piikki?
 
Jouduin käymään työterveydessä kun joku määrittämätön rutto eli flunssa vaivannut yli viikon ja näpytellyt osan viikosta jopa kuumeessa ja osan olin ihan saikullakin. Lähinnä ärsyttävää köhää ettei pääse treenaamaan, kun treenikin toki kulki ja tauti lähti siitä liikkeelle, kun kehuin parille kaverille treenin kulkevan. (sairastuin siis seuraavana päivänä tietty)
eli ikinä ei pidä kehua asiaa X tai se menee vituiksi sen jälkeen

Mutta itse työterveydessä (mehiläinen) yllätyin iloisesti ettei maskeja kenelläkään. Olin aivan varma, että ovella viimestään tyrkytetään ja kaikki ovat säkitettyinä ja varsinkin tällainen YLÄHENGITYSTIE INFEKTIO potilas olisi aivan hiton vaarallinen.
Ei yhtään maskia. Ei hoitajilla, asiakkailla, lekureilla, siivoojilla jne. Ei edes labrassa kun täti otti puhdasta pureblood® vertani putkiloon.
Lekurikaan ei puhunut covidista mitään eikä koko pelleilyä kuin ollutkaan olemassa.

Vähän avaavia apteekista ja kotio näpyttään etänä kuten aina ennenkin.

Olipa kivaa. Toivottavasti pysyy tällaisena jatkossakin arki näissä yhteyksissä.

Nyt oli tosiaan jotain ihme pöpöä liikkeellä. Työpaikalta puolet pois ja yksi erikois päivä siirrettiin sen takia parilla viikolla ettei tarttuisi kaikkiin. Eli joku sitkas kuumetauti missä erikoisia oireita. Meidän perheessä käyttäytyi melkein kuin korona. Pojalla kuumetta parina päivänä ja veto pois. Itellä tuli hieman viiveellä. Naisväkeen ei tarttunut niin kuin ei koronakaan. Viikon oli outo olo ja tuntui että tulee sairaaksi vaan ei alkanut kuumetta nostaan. Silmät tuntui "sairailta". Sattui sopivasti kesälomaviikko ja tarkoitus lähteä inariin niin eiköhän lähtöaamuna 37.1 lämpöä. Buranaa naamaan ja reissuun. Neljä päivää retkeiltiin rinkka selässä ja ase kourassa. Illalla aina vähän buranaa naamaan. Kyllä kait se siitä ohi meni. Viimeisenä päivänä jo ihan hyvä olo. Eka päivinä oli hieman raskas kävellä vaikka ei välttämättä kuumetta ollut. Melkein veikkaisin että jotain koronaa se tuokin oli. Lievä, mutta vittumainen kun ei kunnolla tullut sairaaksi että olis kehdannut saikkua hakea ennen kesälomaviikkoa. Eikä tälläkään kertaa mennyt keuhkoihin niin kuin normi kuumetaudit monesti itellä.
 
Burana laskee kuumetta koronassakin. Sehän se varmaan yleisin oikea koronan oire on. Eli jopa Burana taitaa pelata paremmin kuin virallinen piikki?
Pitäisi nähtävästi olla niin, että nykyiset kuumelääkkeet laskee ”normaalia kuumetta” mutta lääkeyhtiöiden tulisi lanseerata uusi kuumelääke, joka laskee ”koronakuumetta”. Sille vaan 5-10 -kertainen hinta vs. puoli-ilmaiset Ibumaxit ym. ja vapaa markkinatalous takaisi lääkeyhtiöille jättivoitot, hehe.

Tuollainen vaatisi onnistuakseen saman konseptin kuin korona”rokotteiden” kanssa tehtiin eli valtiollisen tason valheisiin perustuvan markkinointi- ja pakotus/painostus/kiristys/syyllistämiskampanjan.
 
Kylläpä taas on vaikeaa? Olet idiootti, tiedäthän? Kaikki muut sen jo tietää, sinäkin voisit sen myöntää, koska vain idiootti voi yrittää jotain noin vitun lapsellista, sysipaskaa riemuidiootin selitystä tähän hyvin yksinkertaiseen kysymykseen?

Rokote poistaa myyntiluvan muilta lääkkeiltä? Kukas sellaisen päätöksen tekee, koska tämähän oli salaliitto, joka kattaa kaiken lääketeollisuuden, lääketieteen yli maiden rajojen, yli poliittisten rajojen, yli uskonnollisten rajojen, globaalisti ja täysin suvereenisti?

Ei, ymmärsit väärin. Jos koronaan olisi ollut lääke rokotteet eivät olisi saaneet myyntilupaa.

Ai, niin, unohdin hetkeksi, että olet idiootti, ja idiootin funktiohan on uskoa idioottimaisiin foliohattu-aivopieruihin. Jos et tajunnut, niin ne ehkäisevät rokotteet eivät missään kohtaa maailmanhistoriassa ole olleet esteenä oheislääkkeiden myynnille, joka tällaisen covid-hypen ohessa tuottaisi lääketehtaille 100-1000 kertaisen määrän rahaa, helposti, myymällä ihan vaan placebo-tabletteja keksittyihin oireisiin..

Toistan: Jos Covid -19 oli keksitty tauti, lääkehteitaiden juoni rahan lypsämiseksi valtioilta, miksi ja mikä rajoittaa lääkkeet näihin alle kymmeneen rokotteeseen ja valmisteeseen, eikä esim. 100 000 eri valmisteeseen, jota voidaan myydä kaltaisillesi riemuidiooteille sen varjolla, että ne parantaa, ehkäisee, suojelee jne. jne. covid-virukselta?

Kuten aikaisemmin sanoin pari buranaa otin ja se riitti. En kaivannut muita lääkkeitä tai rokotetta.

Haluatko tietää mistä se johtuu? Siitä, että se foliohattuidioottien keksimä satu on pelkkä satu, eikä ko. idiooteilla koskaan riitä älyä, saati huolellisuutta huomioida yksityiskohtia .Siksi nämä teoriat vuotaa kuin seula ja kuka tahansa, jolla on aivotoimintaa, näkee näiden satujen läpi, ja löytää heittämällä elefantin mentäviä reikiä näistä saduista. .:ROFLMAO:

Kysyn vielä kerran, mitä lääkkeitä sinä olisit ostanut koronaan?
 
Ei, ymmärsit väärin. Jos koronaan olisi ollut lääke rokotteet eivät olisi saaneet myyntilupaa.



Kuten aikaisemmin sanoin pari buranaa otin ja se riitti. En kaivannut muita lääkkeitä tai rokotetta.



Kysyn vielä kerran, mitä lääkkeitä sinä olisit ostanut koronaan?
Roboz implikoi foliota ja elefantin reikiä logiikassa, mutta ei osaa kuitenkaan muuta kuin implikoida niitä olevan...
Se ainoa mihin roboz pystyy. Eli implikoimaan...
 
Sannulin uusi duunipaikka.

Guardianin mukaan Blairin instituutti yrittää lobata hallituksia ympäri maailmaa digitalisoimaan kansalaisten terveystiedot. Se sopii hyvin yhteen Ellisonin yritysintressien kanssa, sillä potilastietojärjestelmät ovat kiinteä osa Oraclen yritystoimintaa.

Vuonna 2021 Oracle osti Cernerin, jonka toimittama järjestelmä aiottiin ottaa käyttöön muutama vuosi sitten neljässä sairaanhoitopiirissä Suomessa. Hanke päätettiin kuitenkin hylätä ennen toimitusvaihetta.

Blairin instituutti on toiminut vuodesta 2016. Staceyn mukaan se alkoi saada enemmän jalansijaa Britanniassa koronapandemian aikana, jolloin se julkaisi erilaisia koronarokotus- ja pikatestiratkaisuja, joihin brittipoliitikot tarttuivat.

– Monet ihmiset seurasivat heidän julkaisujaan ja olivat sitä mieltä, että he olivat oikeassa.

 
Lähikauppaan eli saleen oli ilmestynyt pleksejä taas kassoille. Myyjän eteen ja sitten tavaran pakkaamisessa siihen väliin.
Aletaanko jotain psykooseja starttaamaan taas kauppaketjussa?
 
Back
Ylös Bottom