Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Kyllä mä sanon, että isommat linjat päätetään median ulkopuolella. Ne tahot vaan omistavat pitkälti valtamedian ja media on nykyajan kirkko, joka kertoo mitä herraa pitää palvoa milloinkin ja miten.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa myös huomioida, että oman elämän aikana ei välttämättä tule toista "yhtä mielenkiintoista" virusta vastaan. Joten tässä saa seurailla näköalapaikalta, eikä lukea kirjoista.
Ei ole tullut kyllä vastaan yhtä "mielenkiintoista" virusta.
Se on tosi.
 
Joku miettii miks pistin tän jartsan re twiittauksen tähän ketjuun:
1691253722788.png
 
Yllätys, että nämä samat alarmistit pulpahtaa ääneen nyt:

Kovidi aikaan tämä hullu oli vaatimassa lapsille ties mitä uskomushoitoja:

Ja tietysti wef kytkös:

Myös kotimaiset hullut alkaa heräilemään aiheen parissa:

View: https://twitter.com/IsmoKoskela/status/1688241544396939264
 
En tiedä pitäiskö tässä lähteä jo torille? Suomi nousuun! Me voidaan ottaa oppia Kiinasta: päästetään ”tappava” virus maailmalle ja sitten myydään sille samalle maailmalle maskit, hepa-filtterit ja vaikka se yks koronarokote mikä me kehitettiin pari vuotta myöhässä.

Tarvitaan vaan joku geneerinen labratesti, mikä testaa lintuinfluenssaa, ja pannaan joka jamppa sinne väkisin käymään. Jos 5 000 000 suomalaista testataan niin ei tartte ku 1 % false positive-rate ja meillä on 50 000 tartuntaa = pandemia.

Mihinkään vastuuseen ei voi joutua, tietenkään, kunhan pannaan sateenkaari ja Ukrainan lippu vähäksi aikaa viralliseen profiiliin. Ja ollaanhan mekin vähemmistö jos globaalisti katsoo. Vastuuvapaus siis.

Ehkä voidaan myös ammentaa jotain EU-pelikirjasta, ja hakeudutaan samalla johonkin kriisiohjelmaan, koska me ollaan kriisialue tietenkin - saadaan rahaa Italiasta ja ranskasta, ja viimein päästään paikkaamaan tiet, maksamaan eläkeläisille puuttuva vappusatanen ja loput rahat voi vaikka antaa Antero Vartialle eli ilmastonmuutoksen vastaiseen työhön.

WHO. Is. With. Me!
 
Koska tuo lintuflunssa on ekan kerran löydetty?Ei mikään uusi juttu,taas kärpäsestä härkänen..
Sillon eka kerran kun tuota lintuinfluenssaa alettiin rummuttaa niin mä menin täysillä mukaan.Sain mm hankittua tuolta jostain lääkkeitä sitä viirusta vastaan ja ajattelin että muut kuolee ja mä elän.
Se oli oppimis kokemus.Nyt kun tää mega viirus on jyllännyt niin en ole tehnyt mitään ja oon tän koronan alusta ollut 2pv pois töistä kuumeen yms takia.Kumma kun ei viikatemies korjannut vaikka en pitänyt maskia enkä ottanyt yhtään piikkiä.
Kerran otin influenssa piikin koska pidän terveyttä tärkeenä,siinä sitten sairastalin on/off vuoden verran.Sekin opetti.
 
Skidit oli pieniä kun edellinen lintuflunssapaniikki oli.
Muistaakseni jotain hiekkalaatikon ja kiipeilytelineiden linnunpaskoja katseltiin vähän tarkemmin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom