Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Siellä tippuu aika paljon sitten jengiä jos olisi kova yhteys tuohon...
Jep, ja lähtökohtaisestikin kait pumppu- ja verenkierto-ongelmaa enemmän heillä ketkä paljon douppaa, joten vaikea sitten sanoa kuinka paljon oikeasti mikäkin lisää riskiä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihin täällä nyt pitäis puuttua muutakuin siihen, että tässä ketjussa on kyse koronasta, ei ryssistä, jota en ees tajua miksi niistä pitää tässä ketjussa puhua.

Eihän täällä tarvitse jos ei sitä näe haitaksi. Itse ajattelen tässä asiassa varmaan hieman eri tavalla, mutta eipä sillä väliä.
Oli puhe siitä että kun tämä foorumi on melko iso ja täällä pystyy levittämään 100% Kremlin propagandaa ilman banneja tai varoituksia niin arvelin että se olisi yksi syy miksi makhak:n tapaisia on täällä enemmän kuin muilla foorumeilla missä itse pyörin. En tiedä seuraatko Ukraina ketjua, mutta äkkiä selviää ketkä ovat vain eri mieltä asioista ja ketkä tarkoituksella levittävät valheita ja myös tietävät sen.

Tässä ketjussa ei niin selkeästi tule esille, paitsi makki nyt veti tuo ukraina asian esille tässäkin ketjussa rinnastamalla sen koronaan. Molemmat makin mukaan valhetta. Ryssä oikealla asialla jne.

Kyllä itsekkin olen koronan kohdalla samaa mieltä että Suomen media oli todella tiukassa syynissä. Esim se Ylen Austraalian kirjeenvaihtajan juttu poistettiin heti kun se puhui joistain paikallisista rajoituksista. Samoin lääkäreiden kirjoitukset lehtien palstoille hävisivät. Valheellisen tiedon levittäminen median toimesta (maskien teho).
 
Eihän täällä tarvitse jos ei sitä näe haitaksi. Itse ajattelen tässä asiassa varmaan hieman eri tavalla, mutta eipä sillä väliä.
Oli puhe siitä että kun tämä foorumi on melko iso ja täällä pystyy levittämään 100% Kremlin propagandaa ilman banneja tai varoituksia niin arvelin että se olisi yksi syy miksi makhak:n tapaisia on täällä enemmän kuin muilla foorumeilla missä itse pyörin. En tiedä seuraatko Ukraina ketjua, mutta äkkiä selviää ketkä ovat vain eri mieltä asioista ja ketkä tarkoituksella levittävät valheita ja myös tietävät sen.

Tässä ketjussa ei niin selkeästi tule esille, paitsi makki nyt veti tuo ukraina asian esille tässä ketjussa rinnastamalla sen koronaan. Molemmat makin mukaan valhetta. Ryssä oikealla asialla jne.

Kyllä itsekkin olen koronan kohdalla samaa mieltä että Suomen media oli todella tiukassa syynissä. Esim se Ylen Austraalian kirjeenvaihtajan juttu poistettiin heti kun se puhui joistain paikallisista rajoituksista. Samoin lääkäreiden kirjoitukset lehtien palstoille hävisivät. Valheellisen tiedon levittäminen median toimesta (maskien teho).
"Eihän täällä tarvitse jos ei sitä näe haitaksi."

Jos ei näe sananvapautta haitaksi... miksi kukaan näkisi?
Mä voisin nyt kysyä vaan sivusta, että oletko todistanut jonkun oikean rikoksen täällä keskustelualueella? Tämä olisi varmasti syy puuttua asiaan, mutta jos kyse on edelleen siitä, että et henk. koht. pidä jonkun toisen mielipiteistä tai kirjoituksista jotka täysin lain mukaisesti jne. niin koitat nyt maalittaa täällä porukkaa sen takia? Olenko väärässä vai miksi vänkäät koko asiasta?
 
Eihän täällä tarvitse jos ei sitä näe haitaksi. Itse ajattelen tässä asiassa varmaan hieman eri tavalla, mutta eipä sillä väliä.
Oli puhe siitä että kun tämä foorumi on melko iso ja täällä pystyy levittämään 100% Kremlin propagandaa ilman banneja tai varoituksia niin arvelin että se olisi yksi syy miksi makhak:n tapaisia on täällä enemmän kuin muilla foorumeilla missä itse pyörin. En tiedä seuraatko Ukraina ketjua, mutta äkkiä selviää ketkä ovat vain eri mieltä asioista ja ketkä tarkoituksella levittävät valheita ja myös tietävät sen.

Tässä ketjussa ei niin selkeästi tule esille, paitsi makki nyt veti tuo ukraina asian esille tässäkin ketjussa rinnastamalla sen koronaan. Molemmat makin mukaan valhetta. Ryssä oikealla asialla jne.

Kyllä itsekkin olen koronan kohdalla samaa mieltä että Suomen media oli todella tiukassa syynissä. Esim se Ylen Austraalian kirjeenvaihtajan juttu poistettiin heti kun se puhui joistain paikallisista rajoituksista. Samoin lääkäreiden kirjoitukset lehtien palstoille hävisivät. Valheellisen tiedon levittäminen median toimesta (maskien teho).

Lopeta nyt jo tuo jatkuva valehtelu ja henkilöön kiinni käyminen. Se että sinulla on täysin mustavalkoinen maailmankuva, ja et siedä yhtään muita mielipiteitä, kuin omasi, ei nosta sinua jalustalle, päin vastoin. Kirjoituksesi ovat jo ihan oikeasti sairaita ja hulluja, ei terveestä mielestä tuommoista synny.

Etkä sinä minua hiljenemään saa noilla valheellisilla hyökkäyksilläsi.
 
Eihän täällä tarvitse jos ei sitä näe haitaksi. Itse ajattelen tässä asiassa varmaan hieman eri tavalla, mutta eipä sillä väliä.
Oli puhe siitä että kun tämä foorumi on melko iso ja täällä pystyy levittämään 100% Kremlin propagandaa ilman banneja tai varoituksia niin arvelin että se olisi yksi syy miksi makhak:n tapaisia on täällä enemmän kuin muilla foorumeilla missä itse pyörin. En tiedä seuraatko Ukraina ketjua, mutta äkkiä selviää ketkä ovat vain eri mieltä asioista ja ketkä tarkoituksella levittävät valheita ja myös tietävät sen.

Tässä ketjussa ei niin selkeästi tule esille, paitsi makki nyt veti tuo ukraina asian esille tässäkin ketjussa rinnastamalla sen koronaan. Molemmat makin mukaan valhetta. Ryssä oikealla asialla jne.

Kyllä itsekkin olen koronan kohdalla samaa mieltä että Suomen media oli todella tiukassa syynissä. Esim se Ylen Austraalian kirjeenvaihtajan juttu poistettiin heti kun se puhui joistain paikallisista rajoituksista. Samoin lääkäreiden kirjoitukset lehtien palstoille hävisivät. Valheellisen tiedon levittäminen median toimesta (maskien teho).
Sä näet siis sen että media oli tiukassa syynissä ja sensuroi korona aikana juttuja mutta et näe että se sama media voisi olla siinä samassa syynissä ja sensuroida juttuja myös nyt??
 
Lopeta nyt jo tuo jatkuva valehtelu ja henkilöön kiinni käyminen. Se että sinulla on täysin mustavalkoinen maailmankuva, ja et siedä yhtään muita mielipiteitä, kuin omasi, ei nosta sinua jalustalle, päin vastoin. Kirjoituksesi ovat jo ihan oikeasti sairaita ja hulluja, ei terveestä mielestä tuommoista synny.

Etkä sinä minua hiljenemään saa noilla valheellisilla hyökkäyksilläsi.

Sinun jutut on todistettu Kremlin propagandaksi kymmeniä kertoja. Yleensä et kommentoi niihin ja poistut keskustelusta. Kun sinulta kysyy jotain epämieluisaa niin et vastaa. Ei se sattumaa ole että olet asiassa kuin asiassa ryssän puolella.
 
Mitä hvettiä kellään tietoa onko tää totta ?

Saattaa olla väritetty juttu että saadaan klikkauksia. Varmaan jotain probleemaa rokotteeesta anyways, mut kun mainitaan sokeus ja halvaus, niin haisee pahasti click baitille.
 
Saattaa olla väritetty juttu että saadaan klikkauksia. Varmaan jotain probleemaa rokotteeesta anyways, mut kun mainitaan sokeus ja halvaus, niin haisee pahasti click baitille.
Toisaalta en pidä mahdottomana, Äitin yks tuttu otti rokotteen ja pari pvää piikistä toisesta silmästä lähti näkö. Näkö kuitenkin palautui 2-3vkon jälkeen
 
Sinun jutut on todistettu Kremlin propagandaksi kymmeniä kertoja. Yleensä et kommentoi niihin ja poistut keskustelusta. Kun sinulta kysyy jotain epämieluisaa niin et vastaa. Ei se sattumaa ole että olet asiassa kuin asiassa ryssän puolella.

Höpöhöpö, Käytännössä ihan sama, kun suvakit huutelevat kriittiselle vastineeksi rasisti, fasisti yms. Ja ovat voittaneet väittelyn. Se että sinä ja toverisi jatkuvasti valehtelevat minun sanoneeni jotain, mitä en ole sanonut, ja kehittelette siitä valheellisia tarinoita, kertoo vain enemmän teistä, kuin minusta, ja kuten tämä "keskustelu" osoittaa, ei ole oikeasti mitään järkeä vastailla järjettömille. Huonona puolena tässä tietenkin se, että sitten he kuvittelevat olevansa oikeassa, kun en alennu vähä-älyiseen väittelyyn idioottien kanssa -yleensä.

Laitan tähän nyt yhden viimeaikaisen esimerkin, tuohan oli tietenkin kaltaistenne mielestä ryssän peruspropagandaa, ja minä tietenkin ryssänbotti tuommoista jakaessani. Täysjärkinen ehkä näkisi asian toisin. Ko. analyysin on muuten kirjoittanut Daniel L. Davis joka on puolustusprioriteettien vanhempi tutkija ja entinen everstiluutnantti Yhdysvaltain armeijassa, joka on toiminut taistelualueilla neljä kertaa. Eli siis yksinkeraistaen kaikki ne, jotka eivät aivan ja täysin usko kaikkea sitä mitä suomen media väittää ukrainan sodasta, on ryssänbotteja, melko ahdas maailmankuva teillä.



https://www.19fortyfive.com/…/sad-reality-the-ukraine-war…/


Mutta nyt riittää tämä täysin turha vääntö tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Aika huuhaa-sivustolta vaikuttaa jo ihan otsikon ja urlin perusteella.
Ootko sä ottanu mitenkä piikkejä?? Tuntuu vaan että vaikka mikä linkki ne on järjestäen paskaa varsinkin niille jotka otti Mrna.

Itse sivusta ei mitää tietoa onko roskaa vai ei, mutta moni eri media tuosta jutusta kirjoittanu.
 
Viikon päästä tuommoinen.

20230602_162300.jpg
 
Ootko sä ottanu mitenkä piikkejä?? Tuntuu vaan että vaikka mikä linkki ne on järjestäen paskaa varsinkin niille jotka otti Mrna.

Itse sivusta ei mitää tietoa onko roskaa vai ei, mutta moni eri media tuosta jutusta kirjoittanu.
Ehkä otin ehkä en. Ei sillä ole väliä ja oon sanonut aiemmin täällä että piikkistatustani en kenellekään jaa. Nimi natural news kuulostaa jo mun korvaan aikaa huuhaalta ja clickbait-otsikko vaan vahvistaa sitä kuvaa.
 
Mitä hvettiä kellään tietoa onko tää totta ?

Jamie Foxxin tytär on kumoillu näitä huhuja tilillään, mutta toki jos kaikki mediatalotkin on mukana valheessa niin miksipä ei kaikki sukulaisetkin.
 
Mutta tavallaan pakkotoisto antaa noille väylän eli on osallinen.Mitkä nimimerkit sun mukaan on Kremlin palkkalistoilla?
Oletettavasti jokainen joka ei kannata rajatonta rahan antamista Ukrainalle, halua pitää Zelenskyä täydellisenä ihmisenä yms. Eihän siihen jää muuta vaihtoehtoa kuin et on pahan luokan ryssänrakastaja tai jopa saa rahaa ryssän tukemisesta. Eikä asiaa muuta vaikka kuinka ilmoittaisi inhoavansa Venäjää maana tai ryssiä kansana :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom