Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vieläkään ei ole kuulunut mitään. 🥳

FB_IMG_1684419145023.jpg
 
Mitenkähän puolueeton tämä on jos tulokset onkin epämieluisia

 
Mukavaa kyllä, että voi itse sanoa ettei ole osallistunut tähän virallisessa testissä tehtävään nenänkaivuukamppanjaan. Alusta asti oli selvää, ettei sillä saavuteta mitään muuta kuin haittaa ja haaskataan rahaa sekä resursseja. Moneen kertaan totesin, että testissä ravaaminen on vastuutonta ja järjetöntä hommaa. Kelpaa olla oikeasssa.

Miten teit lasten kohdalla kun vaativat testiä päiväkotiin? Olitko töistä pois omilla tienesteillä kun sattui nuha?
 
Mitenkähän puolueeton tämä on jos tulokset onkin epämieluisia


Hehehe, kun vastaa kohtaan 4, voi olla tulevaisuudessa ongelmia aselupia hankkiessa..
 
Miten teit lasten kohdalla kun vaativat testiä päiväkotiin? Olitko töistä pois omilla tienesteillä kun sattui nuha?
Ei ole päiväkoti-ikäisiä lapsia. Lähinnä tarkoitin sitä että, etten ole oman nenän kaivuulla osallistunut siihen hulluuteen.

Mullakin oli useita kollegoita, jotka -22 alkuvuodesta ravasi virallisessa testissä, vaikka kotitestejä oli tarjolla. Itse silloin nuhassa katsoin uteliaisuuttani, että onko tämä lenssu nyt sitä. Ja olin etänä sen viikon töissä ilman saikkua.
 
Syksyllä alkaa viidennet rokotukset. Ensin yli 65 vuotiaille. Jos vanhan kaavan mukaan mennään niin eiköhän tuo laajene nuorempiinkin.

Paljon vetoa nii 🐑 jonottaa piikille kun media vähänkin luo pelkoa. Täällä näkee vieläkin joitain maski sankareita 🙈
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom