Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Tässä samat luvut kunnittain ja hyvinvointialueittain:


Kasvaimet:
2018: 218 379
2022: 237 719

Veren ja verta...:
2018: 44 887
2022: 49 834

Umpierityssairaudet:
2018: 750 435
2022: 593 812

Hermoston sairaudet:
2018: 858 850
2022: 446 081

Silmän ja sen apuelin...:
2018: 178 679
2022: 420 790

Korva ja kartiolisäkkeen...:
2018: 193 633
2022: 408 189

Verenkiertoelinten sairaudet:
2018: 1 517 298
2022: 774 974


Nuo luvut tuohon kuvaan on otettu työterveyshuollon taulukosta. Ilmeisesti yksityiset luvut ei ole ollut nuissa mukana mitä tuohon kuvaan on liitetty. Se taulukko löytyy tuosta:


Vaikka itsekkin suhtaudun kriittisesti koronarokotteeseen, niin melko naurettavaa levittää jotain nuin pahasti valheellista kuvaa. Tälläisen tiedon levittämisellä menee vain uskottavuus kaikkeen rokotehaitta hommaan kun levitettään suoria valheita.

Tohkeissasi sinulta ihan vahingossa jäi huomaamatta (kuten ukrainalaisten tekemät sotarikokset), että suhtauduin noihin lukuihin itsekin epäillen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii mihin??

No siihen immuniteetin laskuun mitä ei oikeassa elämässä näe. Just annoin muutaman esimerkin aiemmin. Yrittänyt saada vastausta sinulta, roopelilta ja mikeltä tässä muutaman viikon aikana vaan pelkkää hiljaisuutta. Eilen viimeksi kysyin ja sain mikeltä vastaukseksi noin 10 kysymystä, en yhtään vastausta.
 
Todella typerä vertaus, kuvitteletko että joku hoitaja on ollut tietoinen kun alaa mietti että joudut ottaa rokotteen jos haluat jäädä töihin!

Kyllä. Jos tulisi jokin vaarallinen pandemian mihin olisi toimivia rokote, niin se olisi melko varmasti pakko hoitajilla ottaa. Idiootti täytyy olla jos ei tälläinen käy mielessä kertaakaan hoitajaksi opiskellessa
 
Tohkeissasi sinulta ihan vahingossa jäi huomaamatta (kuten ukrainalaisten tekemät sotarikokset), että suhtauduin noihin lukuihin itsekin epäillen.

Itse pyrin aina varmistamaan kuvien / uutisten aitouden ennen kuin levitän niitä. Hyvä, että suhtaudut nuihin epäillen ja ihmetytti suakin.

Ärsyttävän työlästä nykyään vaan selvitellä nuita juttuja, varsinkin jos vain joku kuva missä lukuja.
 
Koronatoimet olivat sodanjulistus valtiojohdolta kansalaisille. Muistan, kun sortovuosina mietittiin vaimon kanssa mitä tehdään, jos kokeellisen injektion ottaminen tulee ehdoksi työssäkäynnille. Alkuun sovittiin että vaimo lopettaa työt ja minä lahjon/pakotan hoitajan kirjoittamaan että piikki on otettu. Sitten kun isäni tapettiin noilla piikeillä, muutin mieltäni ja totesin että olen valmis kuolemaan tulitaistelussa poliisia vastaan. Siinä mielessä tuo JPS on oikeassa, että pakko ei ole tehdä yhtään mitään. Juutalaisten ei ollut pakko kävellä kaasukammioon, Hiroshiman asukkaiden ei ollut pakko palaa ydintulessa 1945, kenenkään ei ole pakko tulla raiskatuksi. Uhrius on omien tai vanhempiesi valintojen tulosta. Mutta joka väittää että kyseessä ei ollut aikamme suurin ihmisoikeusrikkomus... hänellä on pää niin syvällä perseessä ettei tällaista voi ottaa tosissaan.
Sama juttu. Tälle kukkulalle mikä tuli tutuksi kyllä jään itsekin tarvittaessa. Molemmat samassa veneessä tässä asiassa.
 
Kyllä. Jos tulisi jokin vaarallinen pandemian mihin olisi toimivia rokote, niin se olisi melko varmasti pakko hoitajilla ottaa. Idiootti täytyy olla jos ei tälläinen käy mielessä kertaakaan hoitajaksi opiskellessa
"jos tulisi"

Mutta ei tullut mikä oli selvää jo kesällä 2020. Toisekseen oli heti nähtävissä ettei tämä "pelastava rokote" ollut sitä mitä meille kerrottiin sen olevan testauksen tai turvallisuudenkaan puolesta. Toimivuudesta puhumattakaan.
Sinun logiikalla voidaan siis keksiä mitä vain internet ruttoja minkä perusteella ihmisten perusoikeudet voidaan talloa ja varsinkin hoitajat silmissäsi eivät ole edes ihmisiä.

Miksi kaikki mitä sieltä haisevasta suusta tulee ulos on jotain ihme mutuja ja skenaarioita mitä ei ole tapahtunut ja tuskin edes tulee tapahtumaan koskaan ainakaan oikeasti.

Perustelet juttujasi paskapuheella ja syyllistät sitten ihmisiä (hoitajia) kun eivät huomioi paskamutuasi.
 
Mun on pakko päivittää mun koronastatus...eli ei vieläkään ole näkynyt mitään flunssaa vaikka piti olla niin tarttuva ja vaarallinen. Ja olen piikitön,maskiton ja käsidesitön ja mun duunikaverit parhaillaan vetää jo neljättä koronakiekkaa. Ihan selvä kuvio ainakin täällä eli mitä enemmän piikkiä on hihassa sitä useammin on saikulla. Meillä on noin 20 työntekijää ja mä oon ainoa jolla ei ole saikkua korona-ajalta.

Sulla sitten yhtä hyvä vastustuskyky kuin minun emännällä jolla 3 piikkiä 0 koronaa. Vaikka töissä joutunut olleen usein koronaa sairastavien kanssa. Kotona myös kun meillä muilla ollut.
 
Koronatoimet olivat sodanjulistus valtiojohdolta kansalaisille. Muistan, kun sortovuosina mietittiin vaimon kanssa mitä tehdään, jos kokeellisen injektion ottaminen tulee ehdoksi työssäkäynnille. Alkuun sovittiin että vaimo lopettaa työt ja minä lahjon/pakotan hoitajan kirjoittamaan että piikki on otettu. Sitten kun isäni tapettiin noilla piikeillä, muutin mieltäni ja totesin että olen valmis kuolemaan tulitaistelussa poliisia vastaan. Siinä mielessä tuo JPS on oikeassa, että pakko ei ole tehdä yhtään mitään. Juutalaisten ei ollut pakko kävellä kaasukammioon, Hiroshiman asukkaiden ei ollut pakko palaa ydintulessa 1945, kenenkään ei ole pakko tulla raiskatuksi. Uhrius on omien tai vanhempiesi valintojen tulosta. Mutta joka väittää että kyseessä ei ollut aikamme suurin ihmisoikeusrikkomus... hänellä on pää niin syvällä perseessä ettei tällaista voi ottaa tosissaan.

Nyt puhuttiin pakosta. Ei ole ollut pakko ottaa vaikka painostus oli kovaa. Ne lasten piikitykset mitä kouluissa järjestettiin, olivat kyllä väärin minun mielestä. Aikuiset ihmiset kuitenkin osaa itse tehdä päätökset.

Sinä kait se melko saamaton lammas olet kun et viittinyt isääsi pelastaa varmalta kuolemalta.

Hieno vertaus tuo ydinpommi..
 
No siihen immuniteetin laskuun mitä ei oikeassa elämässä näe. Just annoin muutaman esimerkin aiemmin. Yrittänyt saada vastausta sinulta, roopelilta ja mikeltä tässä muutaman viikon aikana vaan pelkkää hiljaisuutta. Eilen viimeksi kysyin ja sain mikeltä vastaukseksi noin 10 kysymystä, en yhtään vastausta.
Ei näe ?? ylikuolleisuus huipussaan, syövät lisääntynyt, pumppu oireita, olet sokea idiootti, turha vääntää enempää rautalangasta kun ei mene perille.
 
Katsokaa kaikki mitä tämä säkki kirjoitti.
"sehän on vaan työ"
Se on vaan yksi oikeasti tärkeimmistä töistä ihmiselle, missä olisi kiva jos töitä tekisi ammattitaitoinen porukka joka vieläpä pitää siitä. No nyt potkittiin näitäkin pois ja alalla yleisesti huono meininki vaan pahenee. Paskahousua toki tämä ei haittaa vaan oikeastaan hyvä että se paskaduuni kärsii... Osa kuten emäntäni oli ihan tyytyväinen palkkaansa tuolla alalla ja piti työstään. Ei ole ainoa.


Siis kuka pelkäsi? Se hoitaja joka ei ota piikkiä? Eihän hän pelkää mitään vaan nimenomaan oli se joka ei pelkää vaan tiedostaa oikeutensa ja järjen.

Ei tuo kerro mitään. Monilla ei ole ollut vaihtoehtoa, koska taloudellisesti olisivat aivan kusessa. Se on osa tätä pakotusta ja kiristystä. Toki sinun lähipiiri saattaa olla myös NPC hahmoja. Moni ei näitä ollut ja moni otti nuo vain koska pakko. Siksi onkin mielenkiintoista miten tulee taas käymään jos joku pakkorokotuslaki saadaan läpi tänä vuonna hoitoalalle. Lähtijät kasvaa taas.


Ei ole pakko ottaa, voitu vaatia, ei voitu pakottaa. Ennen niitä ei kukaan tarkistanut mistään eikä ollut lupaa tarkistaa. Nyt oikeudet poistettu kiristystä varten.
Eikä se kuulu siihen alaan. Tuo on hevonpaskaa mitä koitettiin covid aikaan jokapaikassa tunkea ja ikäänkuin ihminen ei ole alalle pätevä jos ei ota kaikkea mitä tarjotaan. Aivopesua mutta oletkin shill paskahousu niin ei yllätä.


Niin eli oletko päästäsi vialla sitten, kun höpiset että mikä niiden ottamisessa sitten ongelma oli?


Oli. Jos et ottanut piikkiä lensit tyhjänpäälle.
Jos otit piikin sait jäädä töihin.
Tuo on alalla piikkipakko, koska jos et tottele et ole enää alalla.

Älä siis koita vääntää kuin joku politiikko tätä rikosta. Onneksi paskahousu olit rehellinen ja vahvistit vain sitä mitä näinkin sinun olevan. Oksettava paskiainen joka vähättelee hoitoalaa ja sen ihmisiä sekä annat omat oikeutesi pois, kun joku tietty niin käskee. Säälittävä mato.

Onneksi sä olet ainut jolle asia oli ongelma. Sehän olis ollut paha homma yhteiskunnan kannalta, jos terveysalan työntekijät olisi ottanut asian yhtä raskaasti.
 
Nyt puhuttiin pakosta. Ei ole ollut pakko ottaa vaikka painostus oli kovaa. Ne lasten piikitykset mitä kouluissa järjestettiin, olivat kyllä väärin minun mielestä. Aikuiset ihmiset kuitenkin osaa itse tehdä päätökset.

Sinä kait se melko saamaton lammas olet kun et viittinyt isääsi pelastaa varmalta kuolemalta.

Hieno vertaus tuo ydinpommi..
Mutta missä menee pakollisen ja vapaaehtoisen raja? Esim, jos et ota rokotetta, niin

1. et pääse baareihin, ravintoloihin ja kuntosalille
2. et pääse matkustamaan ulkomaille
3. et pääse matkustamaan kotimaassa
4. saat päiväsakkoja tai ehdollista vankeutta
5. menetät oikeutesi tehdä ansiotyötä
6. menetät vapautesi eli saat ehdotonta vankeutta
7. lapsesi otetaan huostaan
8. saat kuolemantuomion

Periaatteessahan jokaisessa näissä kohdista on kyseessä oma valinta eli rokote on siten myös kaikissa kohdissa vapaaehtoinen. Vai mihin vedetään raja?
 
Onneksi sä olet ainut jolle asia oli ongelma. Sehän olis ollut paha homma yhteiskunnan kannalta, jos terveysalan työntekijät olisi ottanut asian yhtä raskaasti.
En ole ainut. Meitä on paljon.

On erittäin paljon pahempi asia miten ihmiset menetti perusoikeuksiaan ja saimme fasismin tilalle... ja minkä takia? Vitun flunssan.
Se ei tosin petturia kuten sinä kiinnosta vaan taitaa olla mieleen?
 
Nyt puhuttiin pakosta. Ei ole ollut pakko ottaa vaikka painostus oli kovaa. Ne lasten piikitykset mitä kouluissa järjestettiin, olivat kyllä väärin minun mielestä. Aikuiset ihmiset kuitenkin osaa itse tehdä päätökset.

Sinä kait se melko saamaton lammas olet kun et viittinyt isääsi pelastaa varmalta kuolemalta.

Hieno vertaus tuo ydinpommi..
" Aikuiset ihmiset kuitenkin osaa itse tehdä päätökset."

Kiristäminen ei ole yksilön omaa päättämistä.
 
Nyt puhuttiin pakosta. Ei ole ollut pakko ottaa vaikka painostus oli kovaa. Ne lasten piikitykset mitä kouluissa järjestettiin, olivat kyllä väärin minun mielestä. Aikuiset ihmiset kuitenkin osaa itse tehdä päätökset.

Sinä kait se melko saamaton lammas olet kun et viittinyt isääsi pelastaa varmalta kuolemalta.

Hieno vertaus tuo ydinpommi..
Niinhän minä olin samaa mieltä, että ei ollut pakko. Yritin kyllä puhua ja anoa ettei ota niitä. Kakkosen ja kolmosen jälkeen tuli pahoja oireita, nelosesta sairaalaan ja henki pois viikossa. Sinä voit lällätellä isäni kuolemalla, ei asia minua voi enää enempää sattua. Ilmoita täällä jos vaimollesi tulee vaikkapa syöpä tässä lähivuosina, mulla tulee olemaan kommentti siihen.
 
Itse kuulun siihen suhteellisen harvalukuiseen joukkoon jotka eivät koronapelleilyn alussakaan leikkinyt mukana missään valtion "suosituksissa" kuten ihmisten tapaamisen välttely, maskit, turvavälit ja rokotteet yms paska.
Ollut ilo huomata miten suurin osa ajattelemaan kykenevistä ihmisistä tajuaa nykyään et viranomaiset kusetti vuosia koko jutulla ja vaati ottamaan tehottomia/haitallisia rokotteita ja nyt koko korona on unohdettu.
Mut mitäs sitten kun valtio alkaa joskus tuputtamaan uutta valheellista paskatautia ja siihen tulevia "rokotteita"?
Itse toivon että mahdollisimman moni aktivoituisi avoimeen kapinaan vaikka tuhoamalla rokotus pisteitä yms pesäkkeitä ja ilmaisisi mielipiteensä muutenkin kuin kirjoittamalla :)
 
Niinhän minä olin samaa mieltä, että ei ollut pakko. Yritin kyllä puhua ja anoa ettei ota niitä. Kakkosen ja kolmosen jälkeen tuli pahoja oireita, nelosesta sairaalaan ja henki pois viikossa. Sinä voit lällätellä isäni kuolemalla, ei asia minua voi enää enempää sattua. Ilmoita täällä jos vaimollesi tulee vaikkapa syöpä tässä lähivuosina, mulla tulee olemaan kommentti siihen.

Paskapuhetta tuo sinun juttu. On teillä hieno tiimi täällä.

Roopeli sentään saa palkkaa tästä paskan jauhamisesta. Vai onko joku vielä niin idiootti että kuvittelee että herra vaan sattumalta ilmestyi koronan alkaessa ja tykittänyt siitä lähtien tuhansia viestejä ilman taukoja tähän ja ukraina ketjuun?

Nuilla tarkoitus aiheuttaa vaan hämmennystä ja kahtiajakoa. Sitten tällaiset amiksen kovimmat jätkät kuten sarmx, muuttuvat akressiiviseksi kun todellisuus alkaa hämärtyä ja käyvät vielä jonku maskia pitävän mummon kimppuun.

Joko muuten sarmx liittyi naapuriseuraan? Tuo minun työkaveri liittyi, jolla homma luisunut samaan jamaan kuin sulla..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom