Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://www.youtube.com/watch?v=tFdnCzfJPJ0


Vähän alle tonnilla sais tollaset... nuo ois kovat salilla, siellähän se korona lymyää varmaan edelleen... 🤣

EDIT: Tuli katsottua tuo loppuun. Ovat julkaisseet ja tehneet nuo ennen koronaa. Eli tarkoitettu saateisiin suurkaupunkeihin. Mutta edelleen melko koomisen näköinen kampe. =)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Käytännössä hoitoalalla oli piikkipakko.
Miksi koitat ohittaa tämän?

Sehän on vaan työ ja huonopalkkainen vielä. Jos oikeasti pelkää kuollakseen niin kait sitä loparit ottaa ennemmin kuin piikit? Enempi tuosta tuntuu sivulliset valittavan kuin hoitajat. Lähipiirissä 5 hoitoalalla ja ei kenelläkään ole ollut ongelmia ottaa niitä. Ottaahan ne influenssapiikit myös. Vähän niin kuin kuuluu siihen alaan. En minä siinä mitään järkeä tietenkään nähnyt kun ei ne estänyt levittämistä tai saamasta tautia. Sehän oli jo silloin selvä. Pakkoa ei kuitenkaan ollut.
 
Mutta,mutta,mutta,linkkasit sitä tätä tuota, pelle älä yritä väistää kysymystä!
Näytä edelleen se teksti missä olen näin väittänyt!
Aivopesty lammas määkii mutta näyttö 0

Eihän se sun typerään päähän mene, immuniteetti heikentyy piikki piikiltä!

Mutta ota rauhassa piikkejä, ei ole minulta pois.

Hullu on hullu vaikka voissa paistas.

Sinussa olis ainesta poliitikoksi , valehtelee silmät päästä, kierellään kymyksiä, ja kysymykseen kun pitäisi vastata jauhetaan kaikkea paskaa siitä ympäriltä vastaamatta kysymykseen! Lopuksi luikitaan karkuun ja haetaan symppausta muilta.

Mä kutsun tollasia ihmisiä rotaksi ei mitää selkärankaa!


En jaksanut lukea koko viestiä. Tuohon asti vaan kun sanoit että immuniteetti laskee piikki piikiltä niin voisitko vihdoin vastata siihen mitä olen teiltä yrittänyt useampaan kertaan kysyä immuniteettiin liittyen?
 
Sehän on vaan työ ja huonopalkkainen vielä. Jos oikeasti pelkää kuollakseen niin kait sitä loparit ottaa ennemmin kuin piikit? Enempi tuosta tuntuu sivulliset valittavan kuin hoitajat. Lähipiirissä 5 hoitoalalla ja ei kenelläkään ole ollut ongelmia ottaa niitä. Ottaahan ne influenssapiikit myös. Vähän niin kuin kuuluu siihen alaan. En minä siinä mitään järkeä tietenkään nähnyt kun ei ne estänyt levittämistä tai saamasta tautia. Sehän oli jo silloin selvä. Pakkoa ei kuitenkaan ollut.
Katsokaa kaikki mitä tämä säkki kirjoitti.
"sehän on vaan työ"
Se on vaan yksi oikeasti tärkeimmistä töistä ihmiselle, missä olisi kiva jos töitä tekisi ammattitaitoinen porukka joka vieläpä pitää siitä. No nyt potkittiin näitäkin pois ja alalla yleisesti huono meininki vaan pahenee. Paskahousua toki tämä ei haittaa vaan oikeastaan hyvä että se paskaduuni kärsii... Osa kuten emäntäni oli ihan tyytyväinen palkkaansa tuolla alalla ja piti työstään. Ei ole ainoa.

Jos oikeasti pelkää kuollakseen niin kait sitä loparit ottaa ennemmin kuin piikit?
Siis kuka pelkäsi? Se hoitaja joka ei ota piikkiä? Eihän hän pelkää mitään vaan nimenomaan oli se joka ei pelkää vaan tiedostaa oikeutensa ja järjen.
Lähipiirissä 5 hoitoalalla ja ei kenelläkään ole ollut ongelmia ottaa niitä
Ei tuo kerro mitään. Monilla ei ole ollut vaihtoehtoa, koska taloudellisesti olisivat aivan kusessa. Se on osa tätä pakotusta ja kiristystä. Toki sinun lähipiiri saattaa olla myös NPC hahmoja. Moni ei näitä ollut ja moni otti nuo vain koska pakko. Siksi onkin mielenkiintoista miten tulee taas käymään jos joku pakkorokotuslaki saadaan läpi tänä vuonna hoitoalalle. Lähtijät kasvaa taas.

Ottaahan ne influenssapiikit myös.
Ei ole pakko ottaa, voitu vaatia, ei voitu pakottaa. Ennen niitä ei kukaan tarkistanut mistään eikä ollut lupaa tarkistaa. Nyt oikeudet poistettu kiristystä varten.
Eikä se kuulu siihen alaan. Tuo on hevonpaskaa mitä koitettiin covid aikaan jokapaikassa tunkea ja ikäänkuin ihminen ei ole alalle pätevä jos ei ota kaikkea mitä tarjotaan. Aivopesua mutta oletkin shill paskahousu niin ei yllätä.

En minä siinä mitään järkeä tietenkään nähnyt kun ei ne estänyt levittämistä tai saamasta tautia. Sehän oli jo silloin selvä.
Niin eli oletko päästäsi vialla sitten, kun höpiset että mikä niiden ottamisessa sitten ongelma oli?

Pakkoa ei kuitenkaan ollut.
Oli. Jos et ottanut piikkiä lensit tyhjänpäälle.
Jos otit piikin sait jäädä töihin.
Tuo on alalla piikkipakko, koska jos et tottele et ole enää alalla.

Älä siis koita vääntää kuin joku politiikko tätä rikosta. Onneksi paskahousu olit rehellinen ja vahvistit vain sitä mitä näinkin sinun olevan. Oksettava paskiainen joka vähättelee hoitoalaa ja sen ihmisiä sekä annat omat oikeutesi pois, kun joku tietty niin käskee. Säälittävä mato.
 
Sehän on vaan työ ja huonopalkkainen vielä. Jos oikeasti pelkää kuollakseen niin kait sitä loparit ottaa ennemmin kuin piikit? Enempi tuosta tuntuu sivulliset valittavan kuin hoitajat. Lähipiirissä 5 hoitoalalla ja ei kenelläkään ole ollut ongelmia ottaa niitä. Ottaahan ne influenssapiikit myös. Vähän niin kuin kuuluu siihen alaan. En minä siinä mitään järkeä tietenkään nähnyt kun ei ne estänyt levittämistä tai saamasta tautia. Sehän oli jo silloin selvä. Pakkoa ei kuitenkaan ollut.
Ei ole hyvä asia, jos työantajalla on oikeus vaatia työntekijää ottamaan täysin hyödytöntä lääkettä pelkästään rohkeustestinä, esim. testatakseen onko työntekijä sopiva alalle. Joku perusteltu hyöty on oltava, kuten potilasturvallisuus. Ei ainakaan missään nimessä rohkeuden testaaminen.
 
Alla vähän avohilmon tilastoa eri sairauksista, ja niiden "pienehköstä" noususta viima vuosina. Piikkikritiikittömät voivat tuudittautua siihen että nousu alkoi jo vuonna 2020, mutta vasta sen jälkeisinä vuosina tuli niihin hurjempi piikki. Nuo nousut vaikuttaa paikoin niin hurjilta, että ihmetyttää vähän tämmöistä "salaliitoteoreetikkoakin" Yhtenä selityksenä tarjottiin, että avohilmo ei ole ollut täydessä käytössä 2018 vuonna, mutta tämä on ilmeisemmin jo kumottu, eli on ollut ihan normaali käytössä myös tuolloin.


346495612_786888666311817_7115212580442813186_n.jpg



https://sampo.thl.fi/…/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17
 
Ei ole hyvä asia, jos työantajalla on oikeus vaatia työntekijää ottamaan täysin hyödytöntä lääkettä pelkästään rohkeustestinä, esim. testatakseen onko työntekijä sopiva alalle. Joku perusteltu hyöty on oltava, kuten potilasturvallisuus. Ei ainakaan missään nimessä rohkeuden testaaminen.

Ei tietenkään se ole hyvä asia. Sellaista se kuitenkin hoitoalalla on. Jos lähdet rauhanturvaajaksi jonnekkin, otat tietoisen riskin että voit kuolla siellä. Ammatinvalintakysymyksiä.

Ei meillä työnantaja mistään piikeistä puhunut tai niitä vaatinut vaikka melko iso firma onkin.
 
Ei tietenkään se ole hyvä asia. Sellaista se kuitenkin hoitoalalla on. Jos lähdet rauhanturvaajaksi jonnekkin, otat tietoisen riskin että voit kuolla siellä. Ammatinvalintakysymyksiä.

Ei meillä työnantaja mistään piikeistä puhunut tai niitä vaatinut vaikka melko iso firma onkin.
Todella typerä vertaus, kuvitteletko että joku hoitaja on ollut tietoinen kun alaa mietti että joudut ottaa rokotteen jos haluat jäädä töihin!
 
Ei tietenkään se ole hyvä asia. Sellaista se kuitenkin hoitoalalla on. Jos lähdet rauhanturvaajaksi jonnekkin, otat tietoisen riskin että voit kuolla siellä. Ammatinvalintakysymyksiä.

Ei meillä työnantaja mistään piikeistä puhunut tai niitä vaatinut vaikka melko iso firma onkin.
Erona on kuitenkin se, että mainitsemani esimerkin toiminta on laitonta. Sitä ei saa hyväksyä pelkästään toteamalla, että sellaista se on hoitoalalla.
 
Ei tietenkään se ole hyvä asia. Sellaista se kuitenkin hoitoalalla on. Jos lähdet rauhanturvaajaksi jonnekkin, otat tietoisen riskin että voit kuolla siellä. Ammatinvalintakysymyksiä.

Ei meillä työnantaja mistään piikeistä puhunut tai niitä vaatinut vaikka melko iso firma onkin.
Sä määrittelet omasta päästä ammattia.
Missä vaiheessa kun hoitoalalle mentiin kerrottiin mitä tulee tapahtumaan? Kerrottiin miten rikollisesti aletaan ihmisiä polkemaan ja pitämään teitä paskana.
Oliko tuo muka valinta mielestäsi edelleen? Hoitajan syy kun väärällä alalla kun ei tajunnut antaa oikeuksiaan ja olla kaltaisesi mato?
Olet syöpää.
 
Mun on pakko päivittää mun koronastatus...eli ei vieläkään ole näkynyt mitään flunssaa vaikka piti olla niin tarttuva ja vaarallinen. Ja olen piikitön,maskiton ja käsidesitön ja mun duunikaverit parhaillaan vetää jo neljättä koronakiekkaa. Ihan selvä kuvio ainakin täällä eli mitä enemmän piikkiä on hihassa sitä useammin on saikulla. Meillä on noin 20 työntekijää ja mä oon ainoa jolla ei ole saikkua korona-ajalta.
 
Mun on pakko päivittää mun koronastatus...eli ei vieläkään ole näkynyt mitään flunssaa vaikka piti olla niin tarttuva ja vaarallinen. Ja olen piikitön,maskiton ja käsidesitön ja mun duunikaverit parhaillaan vetää jo neljättä koronakiekkaa. Ihan selvä kuvio ainakin täällä eli mitä enemmän piikkiä on hihassa sitä useammin on saikulla. Meillä on noin 20 työntekijää ja mä oon ainoa jolla ei ole saikkua korona-ajalta.
Ihan selvästi näkyy tuo omassakin duunissa vaikka ei virallinen tutkimus olekaan. Piikittäjät ovat sairastaneet loronan jo 2-3 kertaa ja aina on paha tauti mihin sitten hoetaan kuinka onneksi oli piikit haettu, koska mitä oiskaan ollu ilman piikkejä....

niinpä niinpä niin
 
Koronapassia oltiin ajamassa että voit käydä ravintolassa,"eihän tässä ketään pakotettu"ottamaan rokotetta jos halusi ravintolaan,kovasti ainakin oltiin rajoittamassa ihmisten elämää,jotka valitsivat vaihtoehdon olla ottamatta rokotetta.
 
Alla vähän avohilmon tilastoa eri sairauksista, ja niiden "pienehköstä" noususta viima vuosina. Piikkikritiikittömät voivat tuudittautua siihen että nousu alkoi jo vuonna 2020, mutta vasta sen jälkeisinä vuosina tuli niihin hurjempi piikki. Nuo nousut vaikuttaa paikoin niin hurjilta, että ihmetyttää vähän tämmöistä "salaliitoteoreetikkoakin" Yhtenä selityksenä tarjottiin, että avohilmo ei ole ollut täydessä käytössä 2018 vuonna, mutta tämä on ilmeisemmin jo kumottu, eli on ollut ihan normaali käytössä myös tuolloin.


346495612_786888666311817_7115212580442813186_n.jpg



https://sampo.thl.fi/…/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17
Jossain oli kommentoitu, että 2020 lähtien tuossa on ollut mukana yksityisen terveydenhuollon löydökset myös. Ásia pitää perata läpikotaisin.
 
Koronapassia oltiin ajamassa että voit käydä ravintolassa,"eihän tässä ketään pakotettu"ottamaan rokotetta jos halusi ravintolaan,kovasti ainakin oltiin rajoittamassa ihmisten elämää,jotka valitsivat vaihtoehdon olla ottamatta rokotetta.
Koronatoimet olivat sodanjulistus valtiojohdolta kansalaisille. Muistan, kun sortovuosina mietittiin vaimon kanssa mitä tehdään, jos kokeellisen injektion ottaminen tulee ehdoksi työssäkäynnille. Alkuun sovittiin että vaimo lopettaa työt ja minä lahjon/pakotan hoitajan kirjoittamaan että piikki on otettu. Sitten kun isäni tapettiin noilla piikeillä, muutin mieltäni ja totesin että olen valmis kuolemaan tulitaistelussa poliisia vastaan. Siinä mielessä tuo JPS on oikeassa, että pakko ei ole tehdä yhtään mitään. Juutalaisten ei ollut pakko kävellä kaasukammioon, Hiroshiman asukkaiden ei ollut pakko palaa ydintulessa 1945, kenenkään ei ole pakko tulla raiskatuksi. Uhrius on omien tai vanhempiesi valintojen tulosta. Mutta joka väittää että kyseessä ei ollut aikamme suurin ihmisoikeusrikkomus... hänellä on pää niin syvällä perseessä ettei tällaista voi ottaa tosissaan.
 
Alla vähän avohilmon tilastoa eri sairauksista, ja niiden "pienehköstä" noususta viima vuosina. Piikkikritiikittömät voivat tuudittautua siihen että nousu alkoi jo vuonna 2020, mutta vasta sen jälkeisinä vuosina tuli niihin hurjempi piikki. Nuo nousut vaikuttaa paikoin niin hurjilta, että ihmetyttää vähän tämmöistä "salaliitoteoreetikkoakin" Yhtenä selityksenä tarjottiin, että avohilmo ei ole ollut täydessä käytössä 2018 vuonna, mutta tämä on ilmeisemmin jo kumottu, eli on ollut ihan normaali käytössä myös tuolloin.


346495612_786888666311817_7115212580442813186_n.jpg



https://sampo.thl.fi/…/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17

Tässä samat luvut kunnittain ja hyvinvointialueittain:


Kasvaimet:
2018: 218 379
2022: 237 719

Veren ja verta...:
2018: 44 887
2022: 49 834

Umpierityssairaudet:
2018: 750 435
2022: 593 812

Hermoston sairaudet:
2018: 858 850
2022: 446 081

Silmän ja sen apuelin...:
2018: 178 679
2022: 420 790

Korva ja kartiolisäkkeen...:
2018: 193 633
2022: 408 189

Verenkiertoelinten sairaudet:
2018: 1 517 298
2022: 774 974


Nuo luvut tuohon kuvaan on otettu työterveyshuollon taulukosta. Ilmeisesti yksityiset luvut ei ole ollut nuissa mukana mitä tuohon kuvaan on liitetty. Se taulukko löytyy tuosta:


Vaikka itsekkin suhtaudun kriittisesti koronarokotteeseen, niin melko naurettavaa levittää jotain nuin pahasti valheellista kuvaa. Tälläisen tiedon levittämisellä menee vain uskottavuus kaikkeen rokotehaitta hommaan kun levitettään suoria valheita.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom