Se oli se tietyn "mallinen" virus. Toinen rokote ei ehkä olisi laukaissut ja ei ainakaan muualla luonut narkoepidemiaa.
Se on varmaan rokote kriittisillä aivan sama mikä sen siinä rokotteessa aiheuttaa. Syytetään jotain, jos ei varmaa tietoa ole.
Itse kuulun rokote kriittisiin, joka rokottaa lapset ns. "Tutuilla" rokotteilla ja odottaa hieman uusien kanssa... siksi en itsekään ole possurokotetta ottanut, enkä covidrokotetta ota ihan lähi tulevaisuudessa.
Nykyinen vesirokkorokote hieman vielä mietityttää, koska en muista omassa lapsuudessa/nuoruudessa monen vesirokkoon kuolleen. Olen sen itsekin vanhempana lapsena sairastanut. Se rokote on kuitenkin jo tovin ollut, eikä siinä mitään akuuttia vissiin ole ollut, niin saatan sen hyvinkin lapsille ottaa.
Laitoin vaan tuossa alkuun noita lähteitä yms. kun niitä kovasti tahdoit tuolta yhdeltä kirjoittelijalta. Ei siinä, itsekin kyllä tykkään, että lähteitä kätytetään puheiden tukena, mutta kaivan niitä sitten itse, jos ei niitä tarinan kertoja paljasta
Ei mulla muuta