Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

Ainakin 80 nuorta altistui koronalle Tahkon mökkibileissä – holtiton juhliminen siirsi osalla ylioppilaskirjoituksetkin

Tänään klo 14:33
Ainakin kymmenkunta nuorta sai koronaoireita mökkibileiden jälkeen.

– Kymmenkunta nuorta on viikonlopun aikana ja sen jälkeen saanut koronaoireita ja kaksi on saanut tartunnan.

Niin mitä tapahtu? 80 altistu, kymmenkunta sai oireita heti, mutta kaks vaan sai tartunnan?

Mahtaa vituttaa niitä joilla karan takia kirjoitukset ensi kevääseen.

Itse pidän Jetiä pääosin todella ärsyttävänä hupiukkona mutta nyt kerrankin puhuu asiaa. Paitsi siinä ettei kerrota minkä ikäisiä tautiin on kuollut. Nuo nyt näkee tilastoista parilla hiiren klikkauksella. Ongelmahan on siinä, että ihmiset ei lue sitä dataa ja kuuntele asiantuntijoita, jotka kertovat kaiken oleellisen tiedon koronasta. Pääosin seurataan vaan näitä epidemiaa paisuttelevia ja paniikkia lietsovia klikkiotsioita iltapäivälehdistä.

Jaksan edelleen ihmetellä kuinka moni kouhkaa tuosta asiasta ja suunnilleen juoksee kädet ilmassa päättömästi huutaen että kaikki kuallaan kohta.
Tänään alkoi vituttaa yhdessä facebookin ns. ammattiryhmässä kun oli valokuva kahdesta ihmisestä jossa olivat junassa niin yksi alkoi vitullisen mölinän että siellä vaan mennään junassa ilman suojia.
Ei varmaan kellee tullut yllätyksenä että kuva oli vanha.
Itse olen aika varma että tavallisilla tallaajilla noi maskit ja hanskat jne. on lähes täysin hyödyttömiä, ihan siksi että käyttö on jotain täysin erilaista kuin esim. sairaaloissa ammatti ihmisillä.

Ja taas voidaan syyttää salaliittoteoreetikoksi ja foliohatuksi....

"Vuonna 2010 julkaistu Rockefeller Foundation -säätiön ennustus:
”kuinka pandemiaa voidaan käyttää tekosyynä maailmanlaajuisen autoritaarisen vallan luomiseen”.
Kirjoittanut, 16. maaliskuuta 2020
F. William Engdahl
Rockefeller-säätiö julkaisi raportin toukokuussa 2010 yhteistyössä futurologi Peter Schwartzin Global Business Networkin kanssa. Sitä kutsuttiin tekniikan ja kansainvälisen kehityksen skenaarioiksi. Ensimmäinen skenaario, nimeltään ”Lock step”, kuvaa hallituksen täydellisen valvonnan ja autoritaarisen johtajuuden maailmaa. Se kuvailee tulevaisuuden, jossa pandemia antaisi kansallisten johtajien joustaa valtuuksistaan, ja asettaa ehdottomia sääntöjä ja rajoituksia, jotka jäisivät voimaan pandemian haihtumisenkin jälkeen. Tämän skenaarion ensimmäinen puolisko on jo kehittynyt. Jatkaako se ennustetusti?"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Niin mitä tapahtu? 80 altistu, kymmenkunta sai oireita heti, mutta kaks vaan sai tartunnan?

Mahtaa vituttaa niitä joilla karan takia kirjoitukset ensi kevääseen.

Todettuja tartuntoja on nyt enemmän. Kaupungin FB:ssa jo lynkkausmielialaa nuoria kohtaan. Luultavasti torille on jo rakenteilla barrikadeja...

Itse olen aika varma että tavallisilla tallaajilla noi maskit ja hanskat jne. on lähes täysin hyödyttömiä, ihan siksi että käyttö on jotain täysin erilaista kuin esim. sairaaloissa ammatti ihmisillä.

Käyttö on "siviileillä" monesti älytöntä. Kuntosalilla oli setä kertishanskat kädessä. Entäpä, jos olisi vaan pessyt treenin jälkeen kätöset lämpimällä vedellä ja saippualla.

Jaksan edelleen ihmetellä kuinka moni kouhkaa tuosta asiasta ja suunnilleen juoksee kädet ilmassa päättömästi huutaen että kaikki kuallaan kohta.

Ei tuollaiseen törmää kyllä missään. Mutta aika paljon on kyllä kuollut.

Tänään alkoi vituttaa yhdessä facebookin ns. ammattiryhmässä kun oli valokuva kahdesta ihmisestä jossa olivat junassa niin yksi alkoi vitullisen mölinän että siellä vaan mennään junassa ilman suojia.
Ei varmaan kellee tullut yllätyksenä että kuva oli vanha.

Ei maskit ole hyödyttömiä. Niiden hyötyä toki vähentää yksilötasolla vääränlainen käyttö ja väestötasolla liian vähäinen käyttö.

Se oli se tietyn "mallinen" virus. Toinen rokote ei ehkä olisi laukaissut ja ei ainakaan muualla luonut narkoepidemiaa.

Se on varmaan rokote kriittisillä aivan sama mikä sen siinä rokotteessa aiheuttaa. Syytetään jotain, jos ei varmaa tietoa ole.

Itse kuulun rokote kriittisiin, joka rokottaa lapset ns. "Tutuilla" rokotteilla ja odottaa hieman uusien kanssa... siksi en itsekään ole possurokotetta ottanut, enkä covidrokotetta ota ihan lähi tulevaisuudessa.

Nykyinen vesirokkorokote hieman vielä mietityttää, koska en muista omassa lapsuudessa/nuoruudessa monen vesirokkoon kuolleen. Olen sen itsekin vanhempana lapsena sairastanut. Se rokote on kuitenkin jo tovin ollut, eikä siinä mitään akuuttia vissiin ole ollut, niin saatan sen hyvinkin lapsille ottaa.

Laitoin vaan tuossa alkuun noita lähteitä yms. kun niitä kovasti tahdoit tuolta yhdeltä kirjoittelijalta. Ei siinä, itsekin kyllä tykkään, että lähteitä kätytetään puheiden tukena, mutta kaivan niitä sitten itse, jos ei niitä tarinan kertoja paljasta 😁

Ei mulla muuta 😊

Vissiin nuo oireet vaihtelee vesirokossa, kun itse muistan vieläkin lapsuudesta kun sen taudin kärsin että se aiheutti ihan helvetilliset kivut. Enkä miettisi hetkeäkään ottaisinko rokotteen jos voisin vesirokon välttää. Ottaisin.

Pari oksennustautia ja vesirokko on itselle pahimmat taudit mitä oon sairastanut. Muutama kova influenssakin on ollut, mutta en pidä influenssaa niin kovana tautina. Mukavaa vaan kun saa nukkua oikein kunnolla, vaikka 40 asteen sahaava kuume vähän unia häiritseekin.

Korona rokotetta en ottaisi, mutta toivottavasti tämä uusi innostus näistä influenssaviruksista saisi tiedemiehet kehittämään sellaisen rokotteen että tehoisi kaikkii influessa viruksiin eikä rokotteen otettua enää influessat tarttuisi. Sen rokotteen ottaisin.

Pari oksennustautia ja vesirokko on itselle pahimmat taudit mitä oon sairastanut
Mulla oli 2011 hinkuyskä ja pojat, ei paljoa koronat pelota kun tämän taudin saa. Kesti 3 viikkoa ja voin sanoa, että yksi vitun kuolematauti.

View: https://youtu.be/31tnXPlhA7w

Joo, enkä ollut sairaalassa, kärsin kotona, hain vaan antibiootit etten tartuta kotona puolisoon.

Käyttö on "siviileillä" monesti älytöntä. Kuntosalilla oli setä kertishanskat kädessä. Entäpä, jos olisi vaan pessyt treenin jälkeen kätöset lämpimällä vedellä ja saippualla.
Entäpä jos nuo eivät ole toistensa vaihtoehtoja vaan täydentävät toisiaan? Helppo nykäistä hanska pois kädestä, kun vaikka ottaa hörpyn sheikkeristä tai näplää kännykkää ilman, että on koronat siirtyy käsistä noihin laitteisiin.

Entäpä jos nuo eivät ole toistensa vaihtoehtoja vaan täydentävät toisiaan? Helppo nykäistä hanska pois kädestä, kun vaikka ottaa hörpyn sheikkeristä tai näplää kännykkää ilman, että on koronat siirtyy käsistä noihin laitteisiin.

Tietysti noinkin. Tosin ne kertishanskat yleensä tekevät käsistä niin hikiset ihan ilman treeniäkin, ettei niitä saa enää takaisin. Hanskat pitäisi riisua ja pukea niin, ettei iho niistä kontaminoidu missään vaiheessa. Ei onnistu ihan äkkinäiseltä.

Teoriassa ehkä noin. Käytännössä ei ole pienintäkään mahdollisuutta ottaa kertakäyttöhanskoja pois kädestä ja laittaa takaisin siirtämättä koronaa joka paikkaan metrin säteellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom