Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Tulosruutua tässä illan päätteksi TV stä. Suomen viestijoukkue kisan jälkeen naamarätit päällä paitsi junnu Anttola. Aikamoinen myötähäpeä kun -23 kevät talvella vielä pidetään noita..🤦‍♂️ Nikolle 👍 kun ei lähde mukaan tuohon.
Oliko nää jossain sisätiloissa ja kaikilla hanskat kädessä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok. Joskus kun on vaan nähnyt näitä lehdistötilaisuuksia, joissa ollaan paksusti pukeutuneena sisätiloissakin, niin olisi odotettavissa näistä naamareistakin tulevan näille pysyvä käytäntö.
Mä en usko, että nämä kaverit sen kummemmin hyvesignaloi, vaan ovat ottaneet rätin talismaanikseen, josta ei uskalleta luopua enää. Kuvitellaan harhaisesti, että pöpö iskee heti, jos ei ole rättiä naamalla. Vaikka tiede kuinka sanoo, että rätistä on vain vähäisesti tai ei mitään hyötyä hengitystievirusten suhteen.
 
Hetkonen, nyt meni ohi. Jos tarkoitat yrityksemme HSE-manageria, niin hän on miespuolinen henkilö ja minä olen hetero.
Mua oikeesti alko eilen pelottaan, että oma firma alkaa kirimään tässä helvetissä ja kohta pitää tilailla uusia käyntikortteja missä näkyy käytettävät pronominit sekä mitä sukupuolta kuvittelee olevansa sukupuolten moninaisuudesta.
ESG arvot voisi tulla myös läsnä kaikkeen tekemiseen ja olemiseen työpäivässä. Voisi olla elenian tapaiset kulutusseurannat missä henk. kohtaiset ESG arvot olisi päivittäisenä datana. Kaikkiin projekteihin ja suunnitelmiin tulisi tärkeä arvo ESG. Ei paino, hinta, toimivuus vaan ESG arvon pitää olla alle halutun Max ja sitä vahditaan kuin kettua.

Tää on siis omaa etukäteen raivostumista mitä ei oo tapahtunut vielä, mutta perkele kun vois ihan hyvin mennä näin. Mä luulen että toi viher ja ilmastosekoilu tulee menemään ihan yli tässä parin vuoden sisään.
Ja tämä paskafirma ainakin aisuroi siinä mukana se on varma.
 
Mua oikeesti alko eilen pelottaan, että oma firma alkaa kirimään tässä helvetissä ja kohta pitää tilailla uusia käyntikortteja missä näkyy käytettävät pronominit sekä mitä sukupuolta kuvittelee olevansa sukupuolten moninaisuudesta.
ESG arvot voisi tulla myös läsnä kaikkeen tekemiseen ja olemiseen työpäivässä. Voisi olla elenian tapaiset kulutusseurannat missä henk. kohtaiset ESG arvot olisi päivittäisenä datana. Kaikkiin projekteihin ja suunnitelmiin tulisi tärkeä arvo ESG. Ei paino, hinta, toimivuus vaan ESG arvon pitää olla alle halutun Max ja sitä vahditaan kuin kettua.

Tää on siis omaa etukäteen raivostumista mitä ei oo tapahtunut vielä, mutta perkele kun vois ihan hyvin mennä näin. Mä luulen että toi viher ja ilmastosekoilu tulee menemään ihan yli tässä parin vuoden sisään.
Ja tämä paskafirma ainakin aisuroi siinä mukana se on varma.
Muista laittaa jotkut överit siihen. Kuten vaikka Lord/Overlord. Jos mulla tulisi töissä tuollaista paskaa niin vetäisin kyllä niin yli ton kuin olla voi.
 
Aivan, kyse onkin HSE-managerin sijasta toisesta bestiksestäni. Ihan kyllä ei sängyissä nukutaan, sängyt on eri huoneissa ja huoneet talon eri kerroksissa. Turvallisuussyistä nukun itse alakerrassa, koska noiden venäläisten kanssa on aina ikkunasta tippumisen riski. Olen tosin liian iso ja painava tippumaan ikkunasta ja talo on liian matala, jotta tippuminen veisi hengen mutta ei vara venettä kaada.

Myrkytysriski on tietysti olemassa mutta ainakaan vielä ei mitään oireita ole ollut. Siinä muuten yksi hyvä puoli, että jätin väliin ”tehokkaat” ja ”turvalliseksi” todetut korona”rokotteet”, niin kehossa ei ole ylimääräisiä myrkkyjä, joten oireet tunnistaa helpommin mikäli sellaisia verenkiertoon pääsee.
 

Pakko myöntää, etten itsekään ymmärtänyt 2020 ja 2021 tai edes vielä 2022 kuinka valtavan isosta ja laajasta globaalista kusetuksesta tässä "pandemiassa" oli lopulta kyse.

Totta kai oli selvää lähes alusta asti, että kyseessä on kusetus jo pelkästään sen perusteella, hallituksen ja valtamedian ÄO50-tason absurdi ja lapsellinen pelko- ja vihanlietsomispropaganda vs. tilastot ja faktat olivat täysin ristiriidassa keskenään mutta nyt kun on selvinnyt, että käytännössä kaikki on ollut kusetusta ympäri maailman, niin mittakaava vetää kyllä hiljaiseksi.
 
Pakko myöntää, etten itsekään ymmärtänyt 2020 ja 2021 tai edes vielä 2022 kuinka valtavan isosta ja laajasta globaalista kusetuksesta tässä "pandemiassa" oli lopulta kyse.

Totta kai oli selvää lähes alusta asti, että kyseessä on kusetus jo pelkästään sen perusteella, hallituksen ja valtamedian ÄO50-tason absurdi ja lapsellinen pelko- ja vihanlietsomispropaganda vs. tilastot ja faktat olivat täysin ristiriidassa keskenään mutta nyt kun on selvinnyt, että käytännössä kaikki on ollut kusetusta ympäri maailman, niin mittakaava vetää kyllä hiljaiseksi.
En ole seurannut median ja zerottajien reaktiota näihin paljastettuihin viesteihin, mutta veikkaan niiden olevan:
- "Kenkää tuollaisille taudin vähättelijöille!"
- "Miten he ovat kehdanneet vitsailla koronan kustannuksella!"
- "Salaliittoteoreetikoille potkut! Rajoitukset takaisin!"
 
En ole seurannut median ja zerottajien reaktiota näihin paljastettuihin viesteihin, mutta veikkaan niiden olevan:
- "Kenkää tuollaisille taudin vähättelijöille!"
- "Miten he ovat kehdanneet vitsailla koronan kustannuksella!"
- "Salaliittoteoreetikoille potkut! Rajoitukset takaisin!"
Piti just sanoa, että silti surullisinta on että aivopesu ja muu niin tehokasta, että tuo on reaktio zerottajissa ja muut valtaosan lammakset vaan on hiljaa ja ohittaa koko asian, ei halua edes ajatella koko asiaa. Alistuu kuten kaikessa muussakin paitsi jos pitää villitä johonkin narratiiviin.

Yuri oli oikeassa.
 
Pakko myöntää, etten itsekään ymmärtänyt 2020 ja 2021 tai edes vielä 2022 kuinka valtavan isosta ja laajasta globaalista kusetuksesta tässä "pandemiassa" oli lopulta kyse.

Totta kai oli selvää lähes alusta asti, että kyseessä on kusetus jo pelkästään sen perusteella, hallituksen ja valtamedian ÄO50-tason absurdi ja lapsellinen pelko- ja vihanlietsomispropaganda vs. tilastot ja faktat olivat täysin ristiriidassa keskenään mutta nyt kun on selvinnyt, että käytännössä kaikki on ollut kusetusta ympäri maailman, niin mittakaava vetää kyllä hiljaiseksi.
Hienosti näkee aivopesun vaikutuksen kun katsoo jotain keskusteluja aiheesta omien kavereiden kanssa. Nyt kun näyttää niitä keskusteluja ja kysyy mielipidettä, on vastaus pelkkää kohinaa.

Pelottavaa miten pitkälle jengi oli oikeasti valmis luopumaan vapaudestaan, kaikki pelkän valheen takia.
 
Hienosti näkee aivopesun vaikutuksen kun katsoo jotain keskusteluja aiheesta omien kavereiden kanssa. Nyt kun näyttää niitä keskusteluja ja kysyy mielipidettä, on vastaus pelkkää kohinaa.

Pelottavaa miten pitkälle jengi oli oikeasti valmis luopumaan vapaudestaan, kaikki pelkän valheen takia.
1678105128490.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom