Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jees pliis.

HUS väläyttää koronakaranteenin lyhentämistä – "Sillä on mittavat vaikutukset"

Tämä on koronatilanne maissa, joista pääsee pian Suomeen: Norjassa painettiin hälytysnappulaa, Ruotsin tilanne ihmetyttää
Suomi pidentää vihreää listaa maista, joista saa jälleen matkustaa Suomeen. Monissa niistä koronatilanne kuitenkin pahenee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
image_8e89463d-e214-446a-8556-af74415ff12c20200913_073740.jpg

Sitä mä ihmettelen mitä suomes tehää erillailla kun kuolemat suhteessa korona positiivisiin on yks maailman parhaista? Tottakai ikärakenne on erillainen, mut ei kai terveydenhuoltio kumminkaan NÄIN paljon parempi ole vs muihin maihin. Samalla tavallahan PITÄIS ihmisiä hoitaa samaan tautiin joka on se paras. Suomes ois vieläkin paremmat tilastot jos ei ois levinny vanhustentaloissa.

edit. sama ois toisaalta ruottis...
ja ei tilastoida esim. kaiken maailman autokolareissa tms. kuolleita korona positiivisia korona kuolleiksi..
tätä mä hieman protestoin mut oot varmaan päällisin puolin oikeessa. mut entä sairaalaan joutuneet koronan vuoks ja selvinneet vs muu maailma?

Viimeksi muokattu:
Sitä mä ihmettelen mitä suomes tehää erillailla kun kuolemat suhteessa korona positiivisiin on yks maailman parhaista? Tottakai ikärakenne on erillainen, mut ei kai terveydenhuoltio kumminkaan NÄIN paljon parempi ole vs muihin maihin. Samalla tavallahan PITÄIS ihmisiä hoitaa samaan tautiin joka on se paras. Suomes ois vieläkin paremmat tilastot jos ei ois levinny vanhustentaloissa.

edit. sama ois toisaalta ruottis...
Ihan selvä juttuhan tuo on. Väestöntiheys on paljon pienempi, vanhankodit tms. on kuitenkin suurimmilta osin onnistuttu eristämään ja ei tilastoida esim. kaiken maailman autokolareissa tms. kuolleita korona positiivisia korona kuolleiksi..

Noista maskeista muuten.. omalla työpaikalla niitä on pakko käyttää, mutta eivät ne ainakaan ns. tavallista syysflunssaa estäneet (moni sen takia sairaslomallakin), eikä käsien pesukaan/desinfiointi. Ruotsissakin ihmeteltiin samaa, flunssaa piisaa. Koronasta ei tietoa, koska sitä ei kenelläkään ole todettu. Ranskassa ennätysmäärä tartuntoja vaikka maskipakot lienee Euroopan tiukimpia. Kauhea haloo oli tuostakin, kun hallitus ei niitä pitkään aikaan suositellut. Nuo kovasti lytätyt tutkimukset maskien hyödyttömyydestä (Suomessa) saattoivat sittenkin olla oikeassa. Labratutkimuksissa ja laboratorio-olosuhteissa niistä varmaankin on hyötyä, mutta käytännön elämässä ei sittenkään. Mikään ei oikein todista tämän puolesta. Ihmiset ei vaan käytä niitä niin orjallisen tehokkaasti ja suositusten mukaan kuin pitäisi. Ja ne antavat myös sitä valheellista turvallisuuden tunnetta, vaikka sitä ei myönnettäisikään. Maskipakko on enemmän näyttelemistä, että ollaan tekevinään jotain. Tubesta löytyy videoita, mitä se sitten oikeasti on, kun hoidetaan esim. tartunnan saanutta potilasta (eristyspukeutuminen)

THL:n Salminen: Korona ei ole niin vaarallinen kuin pelättiin – ”Se, miltä korona näytti keväällä, ei ihan pidä paikkansa”
Koronan kokonaisvaikutus pitää arvioida uudelleen, sanoo Mika Salminen.
Kelle tuli jotenkin uutisena kun on tämän 6kk katsonut tätä sirkusta? Tosin osa ei varmaan vieläkään suostu myöntämään ja me jotka rauhoitellaan, ollaan edelleenkin pellejä.

Mikellä ehkä pikkasen vaikeuksia hahmottaa isompia kokonaisuuksia ja yleinen tarve trollailla.
Päivä päivältä vajaamman kuvan kyllä saa.
Luetko sää Mike mitään noista linkeistä esim mitä ihmiset pistää. Lopeta tuo turha jankkaaninen ja päteminen, sivistä itseäsi lukemalla edes joku julkasu
Ja näitä riittää aivan helvetisti, jossa vain kumottiin kaikki trolliksi ja vajaaksi syyttämällä. Jotenkin vitun ironista.

Pakotin itseni yleissivistyksen vuoksi tuon katsomaan.

Oikeastaan koko jutun pohja on tämä "population control" mikä on otettu vanhemmista Gatesin haastatteluista, oli huolissaan Afrikan liiallisesta väestönkasvusta ja hänen ideansa oli/on, että parhaiten hoituu itse asiassa paremmalla terveydellä ja terveydenhuollolla. Kymmenen vuotta takaperin asiasta puhuttiin paljon yleisemmin, nyt taitaa olla poliittisesti epäkorrektia sekin.
Noi eugeniikka jutut sitten jo repäisty ihan tuulesta, ei oikeen mitään muuta yhteyttä, kuin tuo joku Rockefellerin säätiön yhteys johonkin eugeniikan kanssa toimineeseen instanssiin joskus vuonna ennen mustavalkotelkkaria. Ja sitten koska Rockefellerit olivat hyväntekijöitä ja heillä säätiö, niin tuo joku vanha kontakti tarkoittaa että he + Gatesin säätiö sitten harrastaakin itse asiassa rodunjalostusoppia säätiönsä varjolla. Ilmeisesti tappavat rokotteilla. Koko homma ihan ufosti kyllä johdettu, ilman todisteita, eikä ollut järin loogista.
Epsteiniä vähän sekaan ja valtio vakoilee meitä juttua ja soppa on valmis Bill Gates tappaa meitin ja maapallo täyttyy Bill Gates klooneista, vai mikähän se lopullinen juttu sitten oli mitä pitää pelätä?
Ei toi uskottava juttu ollut itselle. Enempi vaan sellanen sekava karaktäärin mustamaalaus, vähän niinku keskiverto Trump-dokkaria kattois. :-)

Ei maailmankuva kovin helposti ihmisellä muutu,kyllä se pakostikin vaatii jotain muuta kun jonkun videon.Tarkastele kuitenkin kriittisesti tätä korona asiaa,se on aiheuttanut hirveää inhimillistä ja aineellista tuhoa ja ainakaan tässä kaupungissa ihmisten hautaaminen ei ole kiihtynyt enkä itse tunne ketään koronan uhria.Tv:n mukaan taas täällä riehuu pandemia.Mä uskon ennemmin omia havaintoja kuin sitä propagandaa jota tungetaan silmien eteen vaikkei sitä kiinnostais katsoa. Event 201 on ainakin tosi asia enkä usko sitä väitettä että se olisi sattuma.Mitä mieltä sä oot tosta event 201 jutusta?

Omalle kannalleni on ollut joku lähde eikä se ole ollut pelkkää "vittu mää tiän, ootte pellejä kun ette tajua".

Jos nyt vaan odotellaan ja katsotaan mitä tulevan pitää. Minä en ainakaan ole ollut ehdoton, vaan olen imenyt tietoni eri lähteisiin perustuen ja puoltanut niitä mitkä on ollut viisaampien tekosia.

Edelleen aihe mikä tahansa, mutu on mutua. Ei siitä pääse mihinkään.

Ei maailmankuva kovin helposti ihmisellä muutu,kyllä se pakostikin vaatii jotain muuta kun jonkun videon.Tarkastele kuitenkin kriittisesti tätä korona asiaa,se on aiheuttanut hirveää inhimillistä ja aineellista tuhoa ja ainakaan tässä kaupungissa ihmisten hautaaminen ei ole kiihtynyt enkä itse tunne ketään koronan uhria.Tv:n mukaan taas täällä riehuu pandemia.Mä uskon ennemmin omia havaintoja kuin sitä propagandaa jota tungetaan silmien eteen vaikkei sitä kiinnostais katsoa. Event 201 on ainakin tosi asia enkä usko sitä väitettä että se olisi sattuma.Mitä mieltä sä oot tosta event 201 jutusta?

Ite en oo vielä(onneks kai) kuullut yhdestäkään tartunnasta ja tuli käytyä uudellamaallakin juhlissa vaikka vähän mietin että onko se corona nyt totta
ja haastanko ihan tyhmästi todennäköisyyksiä. Eikä oo ees tullut maattua himassa muna kädessä kokovuotta, pahimpaan aikaan olin töissäkin niin tästä puhuttiin jatkuvasti.
Suurimmat ongelmat tuli tuplakansalaisilla, joilla oli vanhuksia ja lapsia hoidettavana ja eripuolilla rajaa.
ATM vaikutus ei näy enää missään, kukkaan ei käytä maskeja. No kauppajonossa seisotaan merkeillä kun ne nyt sinne on maalattu :)
(eipähän oo enää epäselvää 2 suunnasta tulevaa Y jonoa[joka toimisi, muttakun yli 50% kansasta ei osaa edes vetoketjutaktiikkaa]).
Olin sellaisessa homeläävässä duunissa ja oli stressaavaa niin että tupakkia paloi normaalia runsaammin pitkän aikaan, keuhkot oli kipeät,
limaiset ja yskin kovaa jokapäivä viimeiset 2v, nyt alkaa jo helpottaa. Oon pelottanu ihmisiä varmaan ihan vitusti läpi koronapauhauksen...
Muuten en uskonut että tää oli sen enempää mikään juttu kuin lintu- tai sikanuhakaan(joista lintu tartuntoja kuulin 0 ja sikoja 0+1(itse kävin läpi, ei ollut kummoinen kesti vaan sen 6-8vko ~2kk, keuhkoissa nestettä tjs. pientä yläkeuhkohengittelyä vain, onhan se vähän tukalaa mutta vanhempana voin sanoa että pidempiaikaista ja pahempaa hengitysongelmaa saa aikaiseksi stressillä...). Kun jokapäivä jokamedia tunkee tunninvälein koronaa niin ihan välillä mietin näitä "lasia keuhkoissa" kuvauksia että jos tähän päälle mitä mulla nyt on tulee niin en kyllä vaan enää jaksa ja selviä.

Viimeksi muokattu:
Omalle kannalleni on ollut joku lähde eikä se ole ollut pelkkää "vittu mää tiän, ootte pellejä kun ette tajua".

Jos nyt vaan odotellaan ja katsotaan mitä tulevan pitää. Minä en ainakaan ole ollut ehdoton, vaan olen imenyt tietoni eri lähteisiin perustuen ja puoltanut niitä mitkä on ollut viisaampien tekosia.

Edelleen aihe mikä tahansa, mutu on mutua. Ei siitä pääse mihinkään.
Mut se on onneksi varmaa, että olet iloinen siitä että olin oikeassa alusta asti ettei tota kannata panikoida liikaa ja paisutella. Tää kyllä maksoi aika paljon meidän yhteiskunnalle sen sähläämisen takia kun firmoja kaatui ja työttömiä tuli.

Täällä ajatus muuttui taudista siinä vaiheessa kun lapsuuden ystäväni työkaveri alle 30V kloppi sai tartunnan ja taisteli teholla hengestään. Täysin perusterve skrode tyyppi kyseessä. Itselleni en kuitenkaan haluaisi tautia testiin kun mun säkällä kävisi samalla tavalla.

Täällä ajatus muuttui taudista siinä vaiheessa kun lapsuuden ystäväni työkaveri alle 30V kloppi sai tartunnan ja taisteli teholla hengestään. Täysin perusterve skrode tyyppi kyseessä. Itselleni en kuitenkaan haluaisi tautia testiin kun mun säkällä kävisi samalla tavalla.
Missä vaiheessa tämä muuten tapahtui? Oliko keväällä?

Tää kyllä maksoi aika paljon meidän yhteiskunnalle sen sähläämisen takia kun firmoja kaatui ja työttömiä tuli.

Koronasta johtuvat taloudelliset vaikutukset eivät ole vielä juurikaan edes alkaneet. Asiantuntijat ovat arvioineet että sen vaikutukset alkavat ns. täydellä teholla vasta noin vuoden vaihteessa, ja alkuvuodesta tulee sitten vielä vienti sakkaamaan, tämä tulee kestämään sitten useita vuosia, joka tuhoaa suomen talouden täysin.

Koronasta johtuvat taloudelliset vaikutukset eivät ole vielä juurikaan edes alkaneet. Asiantuntijat ovat arvioineet että sen vaikutukset alkavat ns. täydellä teholla vasta noin vuoden vaihteessa, ja alkuvuodesta tulee sitten vielä vienti sakkaamaan, tämä tulee kestämään sitten useita vuosia, joka tuhoaa suomen talouden täysin.

Jep,ja ton ei olis tarvinnut tapahtua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom