Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
1670214627372.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jännä miten taktiikkana jälleen SYYLLISTÄÄ, kun totean ilmeisen asian tässäkin.

Onko mitään muuta taktiikka tuohon hevonpaskaan kuin tuo iän ikuinen "muilla huonommin" ja sitten kun ei hevonpaska mene läpi alkaa syyllistys sekä gaslighting?
Vitun peruna. Sä oikeasti olisit tyytyväinen kun edettäisiin tuohon totaaliseen dystopiaan. Sitä ennen kaikki on hyvin.
Onneksi muut osaa käyttää aivojaan vai mikä tarkoituksesi edes tässä asiassa on?

Tarkoitus oli tuoda suhteellisuuden tajua tähän tilanteeseen. Tilanne on huonompi monessa muussa maassa ja täällä on jopa tilanne kääntynyt parempaan suuntaan. Ei ole enää rajoituksia yms. Tuo sinun valituksesi miten asiat on menee vain huonompaan suuntaan ei pidä paikkaansa. Ei olla menossa dystopiaan kuten esim. Venäjällä. Muuten vähän jännä kyllä miten Venäjän puheeksi ottaminen saa tuollaiset raivarit aikaan. Et kai sinäkin ole samanlainen Venäjän ylistäjä kuin esim. makhak?
 
Katohan, tämä olikin uutta tietoa minulle mutta nyt kun mietin, niin olenhan itsekin jo törmännyt tähän ilmiöön, mutta en vaan tätä ennen osannut yhdistää viivoja. Salkunhoitoni on Nordealla ja aiemmin tänä vuonna tapaamisessa salkunhoitajan kanssa, hän halusi kertoa minulle Nordean "vastuullisen sijoittajan profiilista". En muista tarkkaan sanamuotoja mutta jotain tuohon suuntaan. Pyysin, että ennen kuin aloitat esittelyn, niin kerrohan ihan kärkeen, että miten tuollainen profiili vaikuttaa tuottoihin. Se aiheutti melkoisen kiemurtelun, että no se vähän riippuu kuinka arvottaa vastuullisuuden tms. Vastasin tähän, että voidaan oikeastaan skipata tämä aihe. Minulle riittää, että sijoitustoiminta noudattaa lakia tai jos ei noudata, niin sitten se pitää olla niin hyvin maskattu, ettei siitä voi jäädä kiinni.

Kyselepä huviksesi töissä onko teillä noista kyse tuossa woketoiminnassa. Muuten törmäsin aika jännään juttuun tiktokissa katsoessani jotain suvakki taloustiktokkaajaa. Se hehkutti tuota ESG ja miten sitä vastustaa vain "altright" ja miten ainoastaan ESG yritykset tulevat pysymään elossa, koska "sustainability". Tuota perusteltiin vielä Arizonalla ja sillä miten siellä rokotteita ja koronarajoituksia yms. vastusti republikaanit ja he hävisivät nyt vaalit, koska he ovat kuolleet koronaan. Tyypillä oli vielä hipsteriparta ja se ylimielinen virnistys ja psykoosisilmät, mitä noilla wokeilla on.
 
Tarkoitus oli tuoda suhteellisuuden tajua tähän tilanteeseen. Tilanne on huonompi monessa muussa maassa ja täällä on jopa tilanne kääntynyt parempaan suuntaan. Ei ole enää rajoituksia yms. Tuo sinun valituksesi miten asiat on menee vain huonompaan suuntaan ei pidä paikkaansa. Ei olla menossa dystopiaan kuten esim. Venäjällä. Muuten vähän jännä kyllä miten Venäjän puheeksi ottaminen saa tuollaiset raivarit aikaan. Et kai sinäkin ole samanlainen Venäjän ylistäjä kuin esim. makhak?
Sieltä lähti ryssätkin tulemaan... ei jumalauta. Missä minä ryssät olen maininnut? Linkeistäsi katsoin ensimmäisen otsikon eli kiinan, mutta hei lammaksen defenssiin sopii alkaa myös ryssittelemään välittömästi KUTEN JUURI SANOIN JA TODISTIT SEN POINTIN HIENOSTI. Vuosi sitten se oli tiedevastainen ja rokotepelkuri jne. tämän hetken current thingissä se on ryssä. Tajuatko edes kuinka yksinkertainen peruna sinä olet?

Ja ei tuo hevonpaska missä muualla on aina huonompaa ja tämän voimin voimme syventää omaa paskottuvaa yhteiskuntaamme ei mene läpi herran vuonna 2022.
 
Sieltä lähti ryssätkin tulemaan... ei jumalauta. Missä minä ryssät olen maininnut? Linkeistäsi katsoin ensimmäisen otsikon eli kiinan, mutta hei lammaksen defenssiin sopii alkaa myös ryssittelemään välittömästi KUTEN JUURI SANOIN JA TODISTIT SEN POINTIN HIENOSTI. Vuosi sitten se oli tiedevastainen ja rokotepelkuri jne. tämän hetken current thingissä se on ryssä. Tajuatko edes kuinka yksinkertainen peruna sinä olet?

Ja ei tuo hevonpaska missä muualla on aina huonompaa ja tämän voimin voimme syventää omaa paskottuvaa yhteiskuntaamme ei mene läpi herran vuonna 2022.

Ukrainan sota nyt on se current thing ja jos olet yhtään kartalla maailmantapahtumista, niin ryssät ne siellä leikkii modernia natsisaksaa. Ei se ole mitään lammastelua jos tuomitsee ryssien hirmuteot Ukrainassa.

Ja minä otin Venäjän esimerkiksi maasta missä on tilanne huonommin median suhteen ja se sai sinut sekoamaan. Tuosta voi vetää johtopäätöksiä.
 
Kyselepä huviksesi töissä onko teillä noista kyse tuossa woketoiminnassa. Muuten törmäsin aika jännään juttuun tiktokissa katsoessani jotain suvakki taloustiktokkaajaa. Se hehkutti tuota ESG ja miten sitä vastustaa vain "altright" ja miten ainoastaan ESG yritykset tulevat pysymään elossa, koska "sustainability". Tuota perusteltiin vielä Arizonalla ja sillä miten siellä rokotteita ja koronarajoituksia yms. vastusti republikaanit ja he hävisivät nyt vaalit, koska he ovat kuolleet koronaan. Tyypillä oli vielä hipsteriparta ja se ylimielinen virnistys ja psykoosisilmät, mitä noilla wokeilla on.
Nythän tämä käy täydellisesti järkeen, kun tsekkasin nopeasti tuon ESG:n kontenttia. Sieltähän tulee kaiken maailman hyvesignalonnit suoraan evaluoitavina parametreina yritysten osalta. Tätä promotaan nyt sijoittajille, kuten Nordea teki minulle, jonka takia yritykset implementoivat sen omaan strategiaansa, jonka takia kaiken maailman ilmastonmuutos- ja LBTGQ-agendat ym. yritysten sisällä. Suorastaan nerokas tapa ajaa kaikenlaisia narratiiveja ihmisten mieliin yritystenkin kautta.

Kyllä yritysmaailmakin on muuttumassa ja ennen kaikkea politisoitumassa radikaalisti. Alkaa muuten olla jälleen se aika vuodesta, että työuran merkkipäivä lähestyy. Vuosi oli 2005, suoraan hiekkatien varrelta muutaman sadan asukkaan kylältä P-Suomesta isolle kirkolle, ensimmäisenä aamuna ensimmäistä kertaa kehä1:n liikenneinfernossa pakokauhun vallassa ja ensimmäistä kertaa töihin pukumiesten kanssa. Silloin oli äärimmäisen massiivinen stressi päällä mutta aivan mahtavia aikoja. Muistan vielä mikä biisikin tuli auton radiosta, kun käännyin firman parkkikselle. Voi veljet.
 
Sieltä lähti ryssätkin tulemaan... ei jumalauta. Missä minä ryssät olen maininnut? Linkeistäsi katsoin ensimmäisen otsikon eli kiinan, mutta hei lammaksen defenssiin sopii alkaa myös ryssittelemään välittömästi KUTEN JUURI SANOIN JA TODISTIT SEN POINTIN HIENOSTI. Vuosi sitten se oli tiedevastainen ja rokotepelkuri jne. tämän hetken current thingissä se on ryssä. Tajuatko edes kuinka yksinkertainen peruna sinä olet?

Ja ei tuo hevonpaska missä muualla on aina huonompaa ja tämän voimin voimme syventää omaa paskottuvaa yhteiskuntaamme ei mene läpi herran vuonna 2022.
Alkaa olemaan ne psykoosit taas tulilla 🥳
 
Ukrainan sota nyt on se current thing ja jos olet yhtään kartalla maailmantapahtumista, niin ryssät ne siellä leikkii modernia natsisaksaa. Ei se ole mitään lammastelua jos tuomitsee ryssien hirmuteot Ukrainassa.

Ja minä otin Venäjän esimerkiksi maasta missä on tilanne huonommin median suhteen ja se sai sinut sekoamaan. Tuosta voi vetää johtopäätöksiä.
Ainoa johtopäätös mitä voi tehdä on että aivopesu puree ja aiheet vain vaihtuu.
Miltä tuntuu nyt nähdä ryssiä jokapuolella, kun vuosi sitten oli kulkutautia? Mitä ensi vuonna?

Sähän muuten projisoit, että olisin jostain ryssistä "seonnut". Minä sekoan tuosta mentaliteetista ja suorastaan vahingollisesta ajatteluvirheestä, missä kävelet suohon ja hoet muualla olevan pahemmin ja siksi tää on ihan ok jatkaa kävelyä ja pitää rättiä naamalla ettei näe eikä kuule mitään.
 
Heh, tämä ei tule vanhenemaan hyvin.


Ruotsissa valittiin muusta maailmasta poikkeava koronalinja kun torjuntatoimenpiteet ulkoistettiin valtionepidemiologi Anders Tegnellille. Tämän seurauksena Ruotsissa kuoli ihmisiä verrokkimaita huomattavasti enemmän. Tegnell ei tämän jälkeen kelvannut myöskään WHO:n tehtäviin. Suomessa onnistuttiin paremmin – kiitos paremman tieteellisen taustan ja poliittisten päätösten.

Mutta kuten koronapolitiikan kautta opittiin, tieteellä on suuri merkitys. Erityisen upeaa oli koronarokotteiden huippunopea kehitystyö ja niiden jakelu etenkin hyvinvointimaissa. Köyhemmät ja vähemmän kehittyneet maat tosin jäivät mopen asemaan, mikä pitkitti epidemiaa maailmanlaajuisesti, myös meillä rikkaimmissa maissa uusien varianttien myötä.

On mielenkiintoista nähdä, miten hyvin Suomi onnistuu maailman kunnianhimoisimmassa 2035 hiilineutraaliustavoitteessa, ja kuinka hyvien tieteellisten tietojen varassa poliittiset päätökset on tehty.


Itseasiassa tämä on hapanta jo ennenkuin julkaistiin.
 
Heh, tämä ei tule vanhenemaan hyvin.


Ruotsissa valittiin muusta maailmasta poikkeava koronalinja kun torjuntatoimenpiteet ulkoistettiin valtionepidemiologi Anders Tegnellille. Tämän seurauksena Ruotsissa kuoli ihmisiä verrokkimaita huomattavasti enemmän. Tegnell ei tämän jälkeen kelvannut myöskään WHO:n tehtäviin. Suomessa onnistuttiin paremmin – kiitos paremman tieteellisen taustan ja poliittisten päätösten.

Mutta kuten koronapolitiikan kautta opittiin, tieteellä on suuri merkitys. Erityisen upeaa oli koronarokotteiden huippunopea kehitystyö ja niiden jakelu etenkin hyvinvointimaissa. Köyhemmät ja vähemmän kehittyneet maat tosin jäivät mopen asemaan, mikä pitkitti epidemiaa maailmanlaajuisesti, myös meillä rikkaimmissa maissa uusien varianttien myötä.

On mielenkiintoista nähdä, miten hyvin Suomi onnistuu maailman kunnianhimoisimmassa 2035 hiilineutraaliustavoitteessa, ja kuinka hyvien tieteellisten tietojen varassa poliittiset päätökset on tehty.


Itseasiassa tämä on hapanta jo ennenkuin julkaistiin.
Tämä ilmastopakotus tulee kiihtymään massiivisesti. Kohta bensa-autoilija on vastuuton niin kuin rokottamaton.
 
Multivita viittaa selvästi koronaan psykooseissa, missä minä ja moni muu täällä oli täysin oikeassa asioista. Eli se niistä psykooseista.

Mitäpä NPC tähän voi muuta heittää kuin implikoida jotain keksittyä ja sitten pistää hymiötä, kun pitäisi alkaa selventämään mitä tarkoitti. Media syövyttänyt hienosti aivot ja toimintakin periytynyt.
 
Multivita viittaa selvästi koronaan psykooseissa, missä minä ja moni muu täällä oli täysin oikeassa asioista. Eli se niistä psykooseista.

Mitäpä NPC tähän voi muuta heittää kuin implikoida jotain keksittyä ja sitten pistää hymiötä, kun pitäisi alkaa selventämään mitä tarkoitti. Media syövyttänyt hienosti aivot ja toimintakin periytynyt.
Dungeon master laskee nyt vähän kierroksia 😃 voin vastailla ehkä illemmalla, niin sinun ei tarvitse taas keksiä kaikkea. Nyt pulkkamäkeen, suosittelen sinullekin, tekee hyvää mielenterveydelle 👌
 
Dungeon master laskee nyt vähän kierroksia 😃 voin vastailla ehkä illemmalla, niin sinun ei tarvitse taas keksiä kaikkea. Nyt pulkkamäkeen, suosittelen sinullekin, tekee hyvää mielenterveydelle 👌
Taktiikka 5 eli hulluksi leimaamista vain laittaa tämä edelleen. Menee kuin käsikirjan mukaan tuo touhusi.
Ei argumentteja vaan pelkkää hulluksi huutelua eli nykyiseltään cancellointia sen yksinkertaisimmasta päästä.
 
Olikos sulla salkussa paljonkin lääketeollisuuden osakkeita? Hehheh, olinpas nokkela.
Piti ihan tsekata ja pharma tai oikeastaan health care on salkussa n. 14% osuudella toimialoista. Miinuksella sekin YTD mutta paljon vähemmän kuin muut toimialat. Saisivat pakottaa noita piikkejä vähän tarmokkaammin, että minäkin tienaisin joskus jotain. Hävettää olla vuodesta toiseeen se "poorest rich guy I know". Haluaisin olla enemmän kuin Antti Piippo vuosituhannen alussa, jos muistatte sen legendaarisen mökkireissun. Silloin jo mietin, että tuo kunti on ISÄNTÄ.
 
Ainoa johtopäätös mitä voi tehdä on että aivopesu puree ja aiheet vain vaihtuu.
Miltä tuntuu nyt nähdä ryssiä jokapuolella, kun vuosi sitten oli kulkutautia? Mitä ensi vuonna?

Olen kyllä arvostellut koronakriisiä alusta saakka. Mikä aivopesu? Onko se jotenkin kiistanalaista, mitä Venäjä touhuaa Ukrainassa? Mikä on sinusta se totuus sitten Ukrainan tilanteesta?

Sähän muuten projisoit, että olisin jostain ryssistä "seonnut". Minä sekoan tuosta mentaliteetista ja suorastaan vahingollisesta ajatteluvirheestä, missä kävelet suohon ja hoet muualla olevan pahemmin ja siksi tää on ihan ok jatkaa kävelyä ja pitää rättiä naamalla ettei näe eikä kuule mitään.

Ei täällä pidä enää pitää rättiä naamalla. Ei ole enää mitään koronarajoituksia. Mitä oikein selität?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom