Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän hetken suomen sosiaalihuolto toteaa kaiken olevan mainiosti ja suosittelee FPP3
Tai lasten tehokkaampaa eristämistä. Kuka helvetti eristää lapsensa? Onko toi jätkä yhtään miettinyt mitä tekee?
 
mä luulen että tuon perheen teinit oireilee ihan tahallaan. Vähän kun niiskauttaa, niin saakin olla huoneessaan ihan rauhassa peleineen ja ruutuineen, ruuat passataan ovelle. Ei arkiaskareita eikä kontaktia noloihin vanhempiin. Hotelli täysihoidolla. Fiksuja ovat. Pe/la iltana ei sitten oireita enää olekaan
 
Tai lasten tehokkaampaa eristämistä. Kuka helvetti eristää lapsensa? Onko toi jätkä yhtään miettinyt mitä tekee?
En mä usko että toi muuta tekeekään kuin miettii, mutta miettii covidia vääristyneesti ja samalla varmaan pilaa myös lastensa nuoruuden. Mielenterveysogelmat on varmaan se oikea ja isoin pandemia maailmassa tällä hetkellä.
 
mä luulen että tuon perheen teinit oireilee ihan tahallaan. Vähän kun niiskauttaa, niin saakin olla huoneessaan ihan rauhassa peleineen ja ruutuineen, ruuat passataan ovelle. Ei arkiaskareita eikä kontaktia noloihin vanhempiin. Hotelli täysihoidolla. Fiksuja ovat. Pe/la iltana ei sitten oireita enää olekaan
Voipi olla koska jos löytyy aidan alta reitti niin varmasti muksut siitä koittaa mennä ja menevät. Silti sekin aiheuttaa hallaa pitkässä juoksussa, kun vanhemman pitäisi kasvattaa eikä olla harmaapäinen idiootti joka ravaa ympyrää paskat housuissa kymppiuutisten jälkeen kotona. On niin surkea roolimalli ettei varmasti hyvää tee.
 

Liitteet

  • npccc.JPG
    npccc.JPG
    23,8 KB · Katsottu: 21
Koitin laittaa sen linkin faceen.

katso liitettä 249239

”Fact-checkers” - nään sieluni silmin ko siel ylipainoiset tädit ja sedät jossai konttorissa istuu maskit päässä ainoo suola elämässä tää riippumaton faktan tsekkaus ja sit tunnetaan itsensä niin hyväksi ihmiseksi ja ollaan tärkeällä asialla. 😅
 
”Fact-checkers” - nään sieluni silmin ko siel ylipainoiset tädit ja sedät jossai konttorissa istuu maskit päässä ainoo suola elämässä tää riippumaton faktan tsekkaus ja sit tunnetaan itsensä niin hyväksi ihmiseksi ja ollaan tärkeällä asialla. 😅
Suurin vitsi taitaa olla nämä "independent fact checkerit". Uppoaa toki suurimmalle osalle perustahvoista, että ovat "puolueettomia", mutta vähän kun kaivelee, niin johan löytyy luurankoja.
Kuka tarkistaisi tarkastajat? On nimittäin välillä sellaista pelleselittelyä miksi joku asia ei ole muka totta. "Äääääärioikeistolainen" sanoo, että juoma maksoi 3 euroa, faktamies/nainen/olio iskee valheleiman papereihin koska oikea hinta olikin 2,99 euroa. Perustahvo näkee vain epätosi leiman eikä lue pitemmälle ja näin on tahvon mielessä leimattu kyseinen sanoja valehtelijaksi. Tärkeää onkin se kuka ehtii ensimmäisenä kutsua toista valehtelijaksi, silloin kohde joutuu puolustuskannalle ja ei voi voittaa enää, ihan sama kuinka pitävät todisteet iskee pöytään.

TLDR: "Faktantarkistajat" ovat vain mielipiteen muokkaajia. Faktojen tarkistuksella ei ole mitään tekemistä heidän "työnsä" kanssa.
 

7.12.2022:

"Pääministeri Marin on palannut valtiovierailuiltaan Uuteen-Seelantiin ja Australiaan. Kyseessä olivat ensimmäiset pääministerin vierailut kyseisiin maihin - pääministerin kanslia pyysi erityisesti huolehtimaan, että tämä tosiasia EI JÄÄ MAINITSEMATTA.

"Puhuttuani Ardernin ja Albanesen kanssa, olen täysin vakuuttunut siitä että vihreä siirtymä on Suomessakin täysin toteutettavissa aurinkoenergian turvin, ja ravinnon puolesta omavaraisuuteen päästään kalastuksen ja soijapapuviljelyn turvin. Olen tänään antanut ohjeistuksen ministeriöille tekemään tarvittavat muutokset lakeihin."

- Olen myös vakuuttunut siitä että kykenemme jatkossakin turvaamaan kansalaisten terveyden ja liikkumisvapauden näillä digitaalisilla rokotepasseilla, jotka tulevat käyttöön 1.1.2024, totesi pääministeri veikeästi hymyillen."
 
7.12.2022:

"Pääministeri Marin on palannut valtiovierailuiltaan Uuteen-Seelantiin ja Australiaan. Kyseessä olivat ensimmäiset pääministerin vierailut kyseisiin maihin - pääministerin kanslia pyysi erityisesti huolehtimaan, että tämä tosiasia EI JÄÄ MAINITSEMATTA.

"Puhuttuani Ardernin ja Albanesen kanssa, olen täysin vakuuttunut siitä että vihreä siirtymä on Suomessakin täysin toteutettavissa aurinkoenergian turvin, ja ravinnon puolesta omavaraisuuteen päästään kalastuksen ja soijapapuviljelyn turvin. Olen tänään antanut ohjeistuksen ministeriöille tekemään tarvittavat muutokset lakeihin."

- Olen myös vakuuttunut siitä että kykenemme jatkossakin turvaamaan kansalaisten terveyden ja liikkumisvapauden näillä digitaalisilla rokotepasseilla, jotka tulevat käyttöön 1.1.2024, totesi pääministeri veikeästi hymyillen."
Ei juma mikä pääministeri meillä. :D
 

Lasse on kyllä niin koukussa koronaan, että se varmaan piikittää itseensäkin sen taudin että pääsee fleimaamaan Miten tollainen läpinäkyvä pakottaja voi olla virassaan vielä?

On niin vitun absurdia ajatella miten järjettömäksi tää on mennyt. Piikitetään melkein 70% koko maapallosta, sitten korona vain leviää entisestään ja piikkien tehoa selitellään sillä, että olis ollut pahempi tauti ilman piikkiä. Ja menee ihmisille läpi tosta vaan.
 
Suosittelen katsomaan tuon videon. Ei nuo verisuonitukokset kauhean terveiltä näytä.
Pahaltahan ne näytti. Mua hieman vaivasi tossa videossa se että siihen oli sekoitettu aika paljon tota WEF-Globalisti- sun muuta antiagendaa, mistä siis itse en todella kaikin paikoin ole samaa mieltä. Lisäksi jotkut noista rokotekriitikoista on niin lahkolaisia Jumalan ylistyksessään että vaikea ottaa heidän sanomisia vakavasti.

Toisaalta sitten toi oli järkyttävää, miten pahaksi näköjään jenkkilän puolella se piikkien markkinointi meni. Ihan törkeää. Ja kun sitä miettii, niin ei se nyt Suomessa kauas jäänyt, vaikkei noissa mitoissa ollutkaan. Rokottamattomien ajojahti taas tuntui olleen paikoin pahempaa täällä kuin vaikkapa USA:ssa.

Pyörtyilyvideot oli aika shokeeraavia, etenkin kun jengi putoilee metron alle tuosta vaan. MUTTA eihän noista tiedä milloin ovat tapahtuneet. Varmaan osa tässä 2021 alkaen, mut mistä tietää vaikka kaikki olisivat ajalta ennen.

Olisin siis toivonut vähemmän shokkiarvoa, enemmän taustoitusta ja analyysiä, että mikä esimerkiksi noissa tukoksissa, pyörtymisissä, jne on takana. Lisää tiedettä, vähemmän wow-efektejä, vaikka toki ymmärrän että noin se huomio herätellään..
 
Pahaltahan ne näytti. Mua hieman vaivasi tossa videossa se että siihen oli sekoitettu aika paljon tota WEF-Globalisti- sun muuta antiagendaa, mistä siis itse en todella kaikin paikoin ole samaa mieltä. Lisäksi jotkut noista rokotekriitikoista on niin lahkolaisia Jumalan ylistyksessään että vaikea ottaa heidän sanomisia vakavasti.

Toisaalta sitten toi oli järkyttävää, miten pahaksi näköjään jenkkilän puolella se piikkien markkinointi meni. Ihan törkeää. Ja kun sitä miettii, niin ei se nyt Suomessa kauas jäänyt, vaikkei noissa mitoissa ollutkaan. Rokottamattomien ajojahti taas tuntui olleen paikoin pahempaa täällä kuin vaikkapa USA:ssa.

Pyörtyilyvideot oli aika shokeeraavia, etenkin kun jengi putoilee metron alle tuosta vaan. MUTTA eihän noista tiedä milloin ovat tapahtuneet. Varmaan osa tässä 2021 alkaen, mut mistä tietää vaikka kaikki olisivat ajalta ennen.

Olisin siis toivonut vähemmän shokkiarvoa, enemmän taustoitusta ja analyysiä, että mikä esimerkiksi noissa tukoksissa, pyörtymisissä, jne on takana. Lisää tiedettä, vähemmän wow-efektejä, vaikka toki ymmärrän että noin se huomio herätellään..
Samaa mieltä. Ihan mielenkiintoinen mutta ei mitään todellista, järkevää dataa.
 
Pahaltahan ne näytti. Mua hieman vaivasi tossa videossa se että siihen oli sekoitettu aika paljon tota WEF-Globalisti- sun muuta antiagendaa, mistä siis itse en todella kaikin paikoin ole samaa mieltä. Lisäksi jotkut noista rokotekriitikoista on niin lahkolaisia Jumalan ylistyksessään että vaikea ottaa heidän sanomisia vakavasti.

Toisaalta sitten toi oli järkyttävää, miten pahaksi näköjään jenkkilän puolella se piikkien markkinointi meni. Ihan törkeää. Ja kun sitä miettii, niin ei se nyt Suomessa kauas jäänyt, vaikkei noissa mitoissa ollutkaan. Rokottamattomien ajojahti taas tuntui olleen paikoin pahempaa täällä kuin vaikkapa USA:ssa.

Pyörtyilyvideot oli aika shokeeraavia, etenkin kun jengi putoilee metron alle tuosta vaan. MUTTA eihän noista tiedä milloin ovat tapahtuneet. Varmaan osa tässä 2021 alkaen, mut mistä tietää vaikka kaikki olisivat ajalta ennen.

Olisin siis toivonut vähemmän shokkiarvoa, enemmän taustoitusta ja analyysiä, että mikä esimerkiksi noissa tukoksissa, pyörtymisissä, jne on takana. Lisää tiedettä, vähemmän wow-efektejä, vaikka toki ymmärrän että noin se huomio herätellään..

Joo, enemmän ois kaivannut asiaa. Vähemmän satunnaisia klippejä. Lähinnä nuo verisuonihommat näytti pahalta. Varsinkin kun ympärimaailmaa raportoitiin.

Suomessa ei taideta paljon balsamoida, niin ei varmaan tuollaista dataa niin paljoa ole?
 
Pahaltahan ne näytti. Mua hieman vaivasi tossa videossa se että siihen oli sekoitettu aika paljon tota WEF-Globalisti- sun muuta antiagendaa, mistä siis itse en todella kaikin paikoin ole samaa mieltä. Lisäksi jotkut noista rokotekriitikoista on niin lahkolaisia Jumalan ylistyksessään että vaikea ottaa heidän sanomisia vakavasti.

Toisaalta sitten toi oli järkyttävää, miten pahaksi näköjään jenkkilän puolella se piikkien markkinointi meni. Ihan törkeää. Ja kun sitä miettii, niin ei se nyt Suomessa kauas jäänyt, vaikkei noissa mitoissa ollutkaan. Rokottamattomien ajojahti taas tuntui olleen paikoin pahempaa täällä kuin vaikkapa USA:ssa.

Pyörtyilyvideot oli aika shokeeraavia, etenkin kun jengi putoilee metron alle tuosta vaan. MUTTA eihän noista tiedä milloin ovat tapahtuneet. Varmaan osa tässä 2021 alkaen, mut mistä tietää vaikka kaikki olisivat ajalta ennen.

Olisin siis toivonut vähemmän shokkiarvoa, enemmän taustoitusta ja analyysiä, että mikä esimerkiksi noissa tukoksissa, pyörtymisissä, jne on takana. Lisää tiedettä, vähemmän wow-efektejä, vaikka toki ymmärrän että noin se huomio herätellään..
Pyörtyilyjä olettaisin olevan aivan varmaan kameralle tallentuneena ilman koronaakin. Jos joku jaksais hakea googlella ennen koronaa jotain koostetta, varmaan joku veivannut.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom