Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
9b7e0583aa6b396e.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin. Huomenna sitten sitten virallista?

katso liitettä 248949

Julkinen ja häpeilemätön korruptio.
Terveys ei siihen liity vaan muut asiat.
On jännä seurata miten sellainenkin onneton selkärangaton, limainen oksettava otus kuin politiikko tekee "kovia" päätöksiä kuin vastuuta ottaen asiantuntijoiden suosituksia sekä varoituksia vastaan!
Joku tyhmempi lammas voisi tähän todeta, että "onpa siinä kovia poliitikkoja!"
Itse taas totean, että menossa mukana Pfizer sekä NWO kemut.
 
Maailmalla ollaan jo yksi piikki edellä. Ei tule yllätyksenä jos eurooppa seuraa perässä. 10 piikkiä per nuppi kun on tilattu. Aivan sama kunhan eivät passilla pakota ottamaan.

Pressure is mounting on the federal government to expand access to a fifth dose of the COVID-19 vaccine, with a growing number of vulnerable Australians facing waning immunity at a time when case numbers across the country are rising.

Some countries have already made the fifth dose an option for all, including the United States, which is recommending that all people who have had a booster more than three months ago get a bivalent vaccine.

Singapore is also opening up access to the bivalent vaccine for all people over 18.

 
Mites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.

Pitänee varmaan käydä pyytämässä lisää liksaa, kun itse olen kuitenkin käytettävissä.
 
Mites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.

Pitänee varmaan käydä pyytämässä lisää liksaa, kun itse olen kuitenkin käytettävissä.
Sama juttu. Lähes jokaisessa isommassa palaverissa joku liittyy mukaan tiimssillä ja valittelee, että görre tai joku muu lentsu on iskenyt. Just oli yks kolmen shotin kollega lähes 40 asteen kuumeessa, kun kovidi tarttu firman bileissä.
 
Sama juttu. Lähes jokaisessa isommassa palaverissa joku liittyy mukaan tiimssillä ja valittelee, että görre tai joku muu lentsu on iskenyt. Just oli yks kolmen shotin kollega lähes 40 asteen kuumeessa, kun kovidi tarttu firman bileissä.
Muistinkin juuri, että meillähän alettiin tökkimään influpiikkiä tässä viime viikolla. Nyt siis jengi ilmeisesti influssa heh.
 
Sama juttu. Lähes jokaisessa isommassa palaverissa joku liittyy mukaan tiimssillä ja valittelee, että görre tai joku muu lentsu on iskenyt. Just oli yks kolmen shotin kollega lähes 40 asteen kuumeessa, kun kovidi tarttu firman bileissä.
Sama meidän firmassa..Tosin alkoi mielestäni jo aiemmin, kesälläkin jatkuvasti joku oli flunssassa. Ihan hullua.

--

Kävin tossa lääkärissä rutiini kontrollikäynnillä. Hoitaja sanoi, että vaikka olen saanut ottanut yhden piikin (mitä itse kadun) ja sairastanut koronan (oli vähän kurkku kipeä, ei muita oireita), niin vielä olisi suositeltavaa ottaa 3 satsia lisää. Suorastaan kyllä järkyttävää, että tuota paskaa yhä edelleen suositellaan ja vielä tuollaisia määriä. KOLME rokotetta lisää. Jos ihmisiä ei kuolis tämän hulluuden seurauksena, niin nauraisin..
 
Mites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.

Pitänee varmaan käydä pyytämässä lisää liksaa, kun itse olen kuitenkin käytettävissä.
Teen orjatyötä yhden hengen firmassa, eli kuten arvata saattaa nolla sairaspäivää viimeiseen pariin vuoteen vaikka kipeänä on jonkin verran tullut oltua.

Näkyvyyttä tosin on monellekin työpaikalle, missä painiskellaan juurikin pitkien poissaolojen kanssa ja nyt on vähän ollut sellaista liikkeellä, että jengi on tosissaan kipeänä. Eli eivät tee välttämättä etänäkään mitään kun saikku kolahtaa niskaan.
 
Kuten täällä muutaman kerran maininnut niin meidän firman alihankinnassa ongelmia ollut jo kuukausia pitkien flunssa sairaslomien takia. Firman konttorilla pyörinyt koronaa paljon ja osa saanut jo kolmannen kerran taudin.
Juuri äsken soitin aliurakoitsijalle ja siellä koronaa ja työt jäljessä.

Itsehän nappasin taudin toisen kerran tuossa reilu viikko sitten. Tauti oli kolmen päivän mittainen, ekana iltana vähän kuumetta, tokana vähän alilämpöä ja kevyt päänsärky ja kolmantena päivänä semi aivosumu. Parina päivänä tuli otettua särkylääkettä yötä vasten. Edellinen tauti siis alkuvuodesta.
Muuten olis mennyt ihan normi flunssana, mutta tein töiden takia testin ja posia näytti.
Itse sain taudin muutaman mutkan kautta henkilöltä, joka painostettiin viime vuonna ottamaan loparit, kun ei suostunut piikkihommiin. Ikää päälle 60v, nyt eka korona ja tauti kesti kaksi päivää hänellä.

Samaan aikaan piikit tunnollisesti hakenut työkaveri oli viittä vaille sairaalaan lähdössä, kun jokainen hengenveto sattui niin paljon, että pelkäsi kippaavansa siihen.
Anekdoottista, mutta aika monella kuuliaisella kansalaisella omassa piirissä tauti pahempi mitä enemmän piikkejä alla.
 
Mites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.

Pitänee varmaan käydä pyytämässä lisää liksaa, kun itse olen kuitenkin käytettävissä.
Tuntuu olevan flunssaa porukalla :D
Yksikin röhi kahvipöydässä tällä viikkoa. Oli kuulemma limaa kurkussa tai jotain. Kaikki piikit haettu ja covidin sairasti taas pari viikkoa sitten. Tais olla toisen kerran.
Mä kans alan pitää pitämättömiä sairaslomia kohta (tietysti), mutta oikeasti kipeänä en ole ollut kuin viime keväänä kans covidissa ja sitä ennen joskus vuosia sitten. Onneksi ei ollut piikkejä niin ei tullut vakavaa covidia.
Ilman covid piikkejä edelleen paras suoja vakavaa covidia vastaan.
 
Nyt olis aika alkaa eriarvoistamaan urakalla ihmisiä. Rokottamattomille palkankorotus ja kunniamaininta kun eivät ole poissa töistä. Rokotetuille sairastaville kaikille lisävero, maksakoot ite saatanan sairastamisensa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom