Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Julkinen ja häpeilemätön korruptio.No niin. Huomenna sitten sitten virallista?
katso liitettä 248949
![]()
Koronavirus | HS:n tiedot: Hallitus aikoo mahdollistaa neljännet koronarokotteet kaikille aikuisille
Kunnat ja asiantuntijat tekisivät rokotuspäätökset. Myös työterveyshuolto voisi jakaa rokotteita.www.hs.fi
Niin mistähän tämä immuniteetin heikentyminen johtuukaan?growing number of vulnerable Australians facing waning immunity
Eiköhän tässä vaivihkaa olla antamassa päätösvalta ulkomaille.IL kin antaa näkyvyyttä tälle zero-hullulle
![]()
THL:n kaksoisrooli koronarokotuksissa saa arvostelua – ”Suomi vetää ihan omaa linjaansa”
HUSin keuhkosairauksen professorin Marjukka Myllärniemen mukaan on eettisesti kestämätöntä, jos syntyy edes epäilys puolueettomuudesta.www.iltalehti.fi
Sama juttu. Lähes jokaisessa isommassa palaverissa joku liittyy mukaan tiimssillä ja valittelee, että görre tai joku muu lentsu on iskenyt. Just oli yks kolmen shotin kollega lähes 40 asteen kuumeessa, kun kovidi tarttu firman bileissä.Mites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.
Pitänee varmaan käydä pyytämässä lisää liksaa, kun itse olen kuitenkin käytettävissä.
Muistinkin juuri, että meillähän alettiin tökkimään influpiikkiä tässä viime viikolla. Nyt siis jengi ilmeisesti influssa heh.Sama juttu. Lähes jokaisessa isommassa palaverissa joku liittyy mukaan tiimssillä ja valittelee, että görre tai joku muu lentsu on iskenyt. Just oli yks kolmen shotin kollega lähes 40 asteen kuumeessa, kun kovidi tarttu firman bileissä.
Sama meidän firmassa..Tosin alkoi mielestäni jo aiemmin, kesälläkin jatkuvasti joku oli flunssassa. Ihan hullua.Sama juttu. Lähes jokaisessa isommassa palaverissa joku liittyy mukaan tiimssillä ja valittelee, että görre tai joku muu lentsu on iskenyt. Just oli yks kolmen shotin kollega lähes 40 asteen kuumeessa, kun kovidi tarttu firman bileissä.
Teen orjatyötä yhden hengen firmassa, eli kuten arvata saattaa nolla sairaspäivää viimeiseen pariin vuoteen vaikka kipeänä on jonkin verran tullut oltua.Mites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.
Pitänee varmaan käydä pyytämässä lisää liksaa, kun itse olen kuitenkin käytettävissä.
Tuntuu olevan flunssaa porukalla :DMites muiden duunipaikoilla flunssa- /saikkutilanne? Itse en muista tälläista poissaolojen määrää kyllä koskaan, mitä meillä on ollut nyt koko syksyn. Moni sairastanut jo useamman fluun tässä kesän jälkeen.