Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Noinhan se juuri menee, siksi onkin aika huono mahdollisuus se saada. Sairastavien ja pärskivien lähellä sen saattaa saada, mutta ei se selkeesti tartu tosta vain muuten. Tässä nyt on esim salilla käyty koko tämä aika, eikä ole tauti tarttunut. Mutta siellä ei olekaan edelleen niitä jotka aivastelee pitkin poikin. Pahimmat paikat on varmaan sairaalat joissa on sairaita ja jengi ravaa muna pystyssä testaamassa itseään harvasepäivä.
Mä ite just ihmettelen tuota kaupan kassoja kun niillä ei ole enemmän suhteessa muihin tartuntoja.

sitä ei sitten tiiä onko ne niin vähäisen määrän saanu virusta jolloin ovat oireettomia, mutta tää nyt ihan puhdasta spekulointia.

Se kyl pistää silmiin, et ihmiset ei kyl kauheesti yski ja pärski esim kaupoilla. Eli neuvot menny kyl perille et kipeenä jäähään kotio. No Toki tänään pyörällä tuli vastaan kaks kiinalaista jotka tietenkin yskivät mut, luotan et välimatkaa oli riittävästi. Mulla on kaupassa about kolme kertaa neljästä maski. Ei sitä tarvii onneks pitää kun vartti. Rillipäänä huuruu vetää välillä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ite just ihmettelen tuota kaupan kassoja kun niillä ei ole enemmän suhteessa muihin tartuntoja.

sitä ei sitten tiiä onko ne niin vähäisen määrän saanu virusta jolloin ovat oireettomia, mutta tää nyt ihan puhdasta spekulointia.

Se kyl pistää silmiin, et ihmiset ei kyl kauheesti yski ja pärski esim kaupoilla. Eli neuvot menny kyl perille et kipeenä jäähään kotio. No Toki tänään pyörällä tuli vastaan kaks kiinalaista jotka tietenkin yskivät mut, luotan et välimatkaa oli riittävästi. Mulla on kaupassa about kolme kertaa neljästä maski. Ei sitä tarvii onneks pitää kun vartti. Rillipäänä huuruu vetää välillä..
Kaupoissa on pleksit välissä lähikontaktissa että jos nyt siinä joku sitten vielä aivastaa, niin sekin hieman helpottaa. Mutta paljonko siellä sitten työpäivän aikana on aivastelevia jotka sitä pahiten levittää, tosi vähän varmaan kun tartuntojakin on aika vähän Suomessa. Sitten jos ihmiset on vielä fiksuja, että ovat flunssassa kotona, oli sitten normaali tai korona, niin sen saaminen on kyllä aika vaikeeta jos itse vielä aktiivisesti varoo. Jos se leviäsi sillai miten täälläkin fleimattiin, niin se olis jo kaikilla. Ei se selkeesti edes julkisissa leviä ellei sairastava ala sitä yskimällä ja aivastelemalla levittämään. Se hengityksen kautta saatu tartunta on kyllä aivan paskaa, kaikilla se olis jo jos se sillai tarttuis.

Ärsyttävää tässä on kun mulla on se aurinkoaivastus, eli kirkas aurinko laukaisee mulla aivastusreaktion, saa sitten elää ku luopio jos sattuu tapahtumaan.

Noinhan se juuri menee, siksi onkin aika huono mahdollisuus se saada. Sairastavien ja pärskivien lähellä sen saattaa saada, mutta ei se selkeesti tartu tosta vain muuten. Tässä nyt on esim salilla käyty koko tämä aika, eikä ole tauti tarttunut. Mutta siellä ei olekaan edelleen niitä jotka aivastelee pitkin poikin. Pahimmat paikat on varmaan sairaalat joissa on sairaita ja jengi ravaa muna pystyssä testaamassa itseään harvasepäivä.
Tai yöelämässä känniset huutaa toisilleen 40cm etäisyydeltä jossaki meluisessa paikassa.

”Helsinki-Vantaalle Intiasta saapuneille kausityöntekijöille ei tehty lentoasemalla koronatestiä viikko sitten perjantaina, koska massatestaus on tällä hetkellä käytössä vain Romaniasta saapuvilla koneilla.”

Ärsyttävää tässä on kun mulla on se aurinkoaivastus, eli kirkas aurinko laukaisee mulla aivastusreaktion, saa sitten elää ku luopio jos sattuu tapahtumaan.

Tämä on kyllä hauskaa kun itellä sama juttu ja miten se aiheutta kauhistuksia jos tuolla ulkona vaikka parkkipaikalla kunnolla pärskäyttää maata kohden.

No ei tässäkään ole hevon vitun järkeä.

Just tuli Intian kone täynnä koronaa. Ja vinkuintiaanit kolmella junalla Inariin. Makedoniasta tulee koneellinen koronaa toisensa perään: Testi, karanteeni jos haluaa ja työt antaa myöden, tulos 2-4 päivää perässä. Ja jostainhan tuli kone jossa iso osa kieltäyty testistä:D

Ei tarvis rajoittaa mitään jos pistettäis lentokenttä hallintaan. Jengi 2vko karanteeni ja 2 nega näytettä ja sitten päästetään lentokentän alueelta veks. Jos lentokenttähotlat täynnä niin pv:ltä joukkue ja puolijoukkuetelttoja kenturalle. Ne joiden on pakko syystä tai toisesta matkustaa, voisivat hyvin olla sen 2vko kentällä. Ja omalla kustannuksella. Olis Suomi koronavapaa ja kaikki toimis normaalisti.

Juu, homma mennyt siihen että korona ei yhtään niin haitallinen kuin sen varjossa tehdyt toimenpiteet ja rajoitukset. + ylireagoinnit tulee vitun kalliiksi eikä rajoitu valtio/kunta/yms tasolle.

Nyt menee jo niin vitun överiksi, että onko valtiolla nyt kiire tappaa kaikki bisnes? Mä en enää osaa edes ajatella miten vitun päätöntä tää meno on. Maahanmuuttajia otetaan maahan minkä keretään ja samalla suljetaan kaikki ja tapetaan monta yritystä. 160 tuhatta uutta työtöntä ja lisää vain otetaan ulkomailta.

No ei tässäkään ole hevon vitun järkeä.
STM: Ohjauskirjeessä virhe, tapahtumien yleisöraja pysyy 500 hengessä – "Tämä oli inhimillinen kirjoitusvirhe"
STM:n mukaan 500 henkilöä on edelleen kokoontumisrajana, ei aiemmin kerrottu 50.

Nyt menee jo niin vitun överiksi, että onko valtiolla nyt kiire tappaa kaikki bisnes? Mä en enää osaa edes ajatella miten vitun päätöntä tää meno on. Maahanmuuttajia otetaan maahan minkä keretään ja samalla suljetaan kaikki ja tapetaan monta yritystä. 160 tuhatta uutta työtöntä ja lisää vain otetaan ulkomailta.

Rehellinen yrittäminen on kirosana vihervassareille. Karmea esimerkki on Kärkkäisen tavarataloketjun jatkuva maalittaminen. Perheyritys työllistää lähes 600 työntekijää, mutta väkisin yritetään saada tuhottua tämäkin.

Iltalehden mukaan Baba Lybeck kärsii vieläkin koronan jälkioireista,Baba ei ollut omien sanojensa mukaan edes antanut haastattelua Iltalehdelle.Media ottaa kaiken irti koronasta 😄

Brian piti koronavirusta huijauksena kunnes sairastui vaimoineen itse – nyt vasta 46-vuotias puoliso Erin on kuollut: "Ajattelimme hallituksen käyttävän sitä hämätäkseen meitä tai sen liittyvän jotenkin 5G-verkkoon"

Aika kova stigma on tällaisella kroonisella nuhanenällä ja aivastelijalla aloittaa salillakäynti uudelleen. Jo ennen koronaa tuli joskus kuultua kommenttia, että tartteeko kipeänä tulla salille, kun kävin kyykkysarjojen välissä nenää niistämässä 🙂
Jos jotain positiivista etsii, niin lopulta puolen vuoden jälkeen on hävinnyt nivelistä kaikki ylimääräinen rutina ja kiristyksen tunne.

Aika kova stigma on tällaisella kroonisella nuhanenällä ja aivastelijalla aloittaa salillakäynti uudelleen. Jo ennen koronaa tuli joskus kuultua kommenttia, että tartteeko kipeänä tulla salille, kun kävin kyykkysarjojen välissä nenää niistämässä 🙂
Jos jotain positiivista etsii, niin lopulta puolen vuoden jälkeen on hävinnyt nivelistä kaikki ylimääräinen rutina ja kiristyksen tunne.
🙋‍♂️ sama. Vaikkei muuten olisikaan pientä tukkoisuutta kummempia oireita niin jostain syystä urheillessa alkaa sitten nokka vuotamaan ja lima irtoamaan kurkusta. Ehken tämän anna kuitenkaan estellä jos tässä saisi muuten motivoiduttua laittamaan uudelleen tulille katkolle jääneen harrastuksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom