On toi älyvapaata touhua toi testaamisen glorifointi. Joku kuumeilee himassa, niin on ihan pakko lähteä sitten sompailemaan tautinsa kanssa (oli sitten perusflunssa tai korona) pitkin julkisia testeihin. Tuntuu että testien oletetaan olevan parannus. Ihan kiimassa hössöteteään miten hienoa kun saadaan testattua 1000 ihmistä päivässä. Se on saatana 1000 kontaktia lisää. Jos oot kipee, pysy himassa ja välttele ihmisiä, vittuako sä minnekään sairaalaan meet tartuttaan muita vain saadaksesi tietää että HERRANJESTAS, MÄ OLEN KIPEENÄ. Huonolla tuurilla sä meet sinne sairaalaan perusflunssan takia ja nappaat mukaan koronan joltain idiootilta joka halus välttämättä mennä testattavaksi. Ja eihän tää riitä, just tässä ketjussa luin miten joku oli testattu jo kolmatta vai neljättä kertaa. Hei oikeesti, jos se tarve saada korona on noin kova, niin menkää sitten tonne julkisiin nuolemaan ovenkahvoja, kyllä se meinaan tarttuu jos ramppaa paikoissa, jossa todennäköisesti käy sairastavia.
Minun työpaikalla ohjeistuksena on että jos on flunssan oireita, niin jäädään kotiin ja työterveyden kautta mennään testiin että se korona saadaan suljettua pois. Itse kävin keskiviikkona testissä, ja tänään tuli negatiivinen tulos, ja palasin töihin kun vointi on hyvä. Eipähän tartte arpoa että onko vai eikö ja jäädä kotiin varuilta jumittamaan jos muuten on työkunnossa. Itse menin omalla autolla varattuun aikaan jolloin siellä ei muita ollut, maski laitettiin ovella ja ainoa ihmiskontakti oli testin tehnyt hoitaja koko reissulla. Sit suorilta himaan odottamaan tuloksia. Tämä siis yksityisellä puolella. Julkisesta en tiedä