Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tulipa taas bongailtua näitä "pieniä" tiedonhippuja tästä haastiksesta:

Asko Järvinen: "Koronavirukseen kuolleiden keski-ikä on ollut korkea, noin 84 vuotta.

– Mikä tahansa hengitystievirus voi laukaista sen ketjun, jossa hyvin heikkokuntoisen ihmisen elämä päättyy johonkin. Se ei välttämättä kerro, että kuolema johtuu koronaviruksesta, mutta se on voinut olla ketjun käynnistäjä."

Ihan olennaisen kysymyksen olisi toimittaja voinut tässä esittää:

Jos suomalaisen ihmisen keskiverto elinajanodote oli v. 2020 82 vuotta, niin mitä me oikein tässä tehdään?

Onko enää järkeä laittaa rahaa testeihin, maskeihin, rokotteisiin, rajoituksiin ja what have you, jos tilanne on ja tulee olemaan tämä?
Vähän tässä taas odottelee, että minkäköhänlaisia ulostuloja näiltä parjatuilta asiantuntijoilta tulee tällä kertaa eduskunnan kadotessa kesätauolle :)

SIELTÄ SE NYT TULI TAAS LÖYTYY TÄLLEKIN SELITYS. Ei vittu näitä sankareita 😂, en ala kaivaa mutta joku Ukraina ketjussa väitti kiven kovaa Venäjän dokumentit näistä biolabs on fake, ettet ollu jopa sinä??
Nuo on samaa sarjaa kuin että Ukrainassa on natseja, ydinaseita ja vaikka mitä. Ja hyökkäävät pian Venäjälle ellei Putini aloita erikois operaatiota.. Miten näitä voi joku vieläkin uskoa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Mjaahas;

Vaikka apinarokko ei olekaan yhtä tarttuva tai vaarallinen kuin koronavirus, kaivattaisiin asiantuntijoiden mukaan selkeämpää ohjeistusta siitä, kuinka tartunnan saaneen tulisi eristäytyä ja kuinka suojella riskiryhmään kuuluvia. Myös testausta ja jäljitystä tulisi asiantuntijoiden mukaan tehostaa.

Mulla on paha kutina vasemmassa kankussa et kohta taas mentiin. Toivottavasti oon väärässä.

Mjaahas;

Vaikka apinarokko ei olekaan yhtä tarttuva tai vaarallinen kuin koronavirus, kaivattaisiin asiantuntijoiden mukaan selkeämpää ohjeistusta siitä, kuinka tartunnan saaneen tulisi eristäytyä ja kuinka suojella riskiryhmään kuuluvia. Myös testausta ja jäljitystä tulisi asiantuntijoiden mukaan tehostaa.

Mulla on paha kutina vasemmassa kankussa et kohta taas mentiin. Toivottavasti oon väärässä.
Heh, jos ei ole yhtä vaarallinen kuin korona (joka siis ei ole lainkaan vaarallinen kellekään vähääkään puolustuskykyä omaavalle), niin kuinkahan vaarallinen se sitten on.

Mua oikeasti niin ärsyttää tämä "valtamedian" tapa tehdä journalismia, että kysytään näitä asiantuntijoilta juurikin vaan se minimi jotta saadaan kauhisteluketju käyntiin. Ei mitään syventävää, kyseenalaistavaa, jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom