Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
"Näitä on aina ennenkin ollut" Kolme sydänlihastulehdusta kahdella saman joukkueen palaajalla, samalla kaudella......

279629478_10160123555103970_2760206730071822699_n.jpg
279706810_10160123555118970_6728711034387204933_n.jpg
Siellä on vaan taas kokkelia kulunut urakalla. Nothing to see, move along. 👃🍬

"Näitä on aina ennenkin ollut" Kolme sydänlihastulehdusta kahdella saman joukkueen palaajalla, samalla kaudella......

279629478_10160123555103970_2760206730071822699_n.jpg
279706810_10160123555118970_6728711034387204933_n.jpg
Ei juma nää ihmiset on läpeensä idiootteja. Kun ei saanut vielä yhdestä rokotteesta oireita, niin ei muutakun lisää kunnes sitten iskee sivarit.

Oho, hallitus haluaa eroon koronapassista.

Kysymys kuuluu mitä ne keksii tilalle? Kuulostaa liian hyvälle että poistuu ja mitää taka-ajatuksia niillä ei olis

Mahtaa vituttaa niitä jotka otti piikin että saa passin :D
Ei tämä poistuminen missään nimessä vituta, oikein hyvä homma. Mutta oliko se nyt viime vuoden loppukesää vai syksyä, niin silloin jossain määrin kyrsi tuo passi, jonka jouduin hommaamaan, jotta pystyi tekemään itselle tärkeitä asioita.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kysymys kuuluu mitä ne keksii tilalle? Kuulostaa liian hyvälle että poistuu ja mitää taka-ajatuksia niillä ei olis
Juu ei. Vaihtaa nimeä tyyliin. Brändätään uusi kun vanha on likainen. Niin kauan kun nuo samat korruption tekijät "vallassa" ei mikään muutu.

Ei tämä poistuminen missään nimessä vituta, oikein hyvä homma. Mutta oliko se nyt viime vuoden loppukesää vai syksyä, niin silloin jossain määrin kyrsi tuo passi, jonka jouduin hommaamaan, jotta pystyi tekemään itselle tärkeitä asioita.
On se helppo kiristää ihmistä tekemään mitä vain.

"mul jäis muuten välii yks juttu"

On se helppo kiristää ihmistä tekemään mitä vain.

"mul jäis muuten välii yks juttu"
Nyt dungeon master taas keksii skenaarioita muiden elämiin ja niistä sekoilee.

"Yks juttu" voi olla, esimerkin mainitakseni, vaikka sellainen, että puolet läheisistä ja sukulaisista asuu maassa, johon ei ollut asiaa ilman koronapassia/rokotustodistusta. Toki jokainen puntaroi itse arvonsa, mutta itse en jäisi kotiin angstaamaan maailman pahuutta. Mutta kuka mitenkin, ei ole minulta pois.

Nyt dungeon master taas keksii skenaarioita muiden elämiin ja niistä sekoilee.

"Yks juttu" voi olla, esimerkin mainitakseni, vaikka sellainen, että puolet läheisistä ja sukulaisista asuu maassa, johon ei ollut asiaa ilman koronapassia/rokotustodistusta. Toki jokainen puntaroi itse arvonsa, mutta itse en jäisi kotiin angstaamaan maailman pahuutta. Mutta kuka mitenkin, ei ole minulta pois.
Kuten totesin niin kovin helpolla ihmisiä saa kiristettyä mihin vain kuten todistit.

Niin, olisihan se tervejärkisen ihmisen elämän tärkeimmän asian vaihtaminen vaikkapa nettipalstan keskusteluketjun masterointiin aina yksi vaihtoehto. Mutta ei ole oma juttu.
Toihan on sun omaa ajatuksenjuoksua. Olen vain keskustelija täällä. Ylläpitäjä on eri henkilö.
Implikoit järjettömäksi kirjoittaa tänne ja itse teet samaa... hyvin menee tänäänkin siellä päässä.

Toihan on sun omaa ajatuksenjuoksua. Olen vain keskustelija täällä. Ylläpitäjä on eri henkilö.
Implikoit järjettömäksi kirjoittaa tänne ja itse teet samaa... hyvin menee tänäänkin siellä päässä.
Pystytkö ilepoor olemaan 2 viikkoa kirjoittamatta tähän ketjuun? Reilussa vuodessa yli 7000 viestiä tällaisesta aiheesta, 🤦‍♂️

Tätä juuri meinasin, että monella on mennyt hieman yli. Onhan se normaalia keskustella, mutta että 7000. Joku psyka voisi yskähtää merkitsevästi.
Ahaa sulla on jotku normit mikä normaalia ja mikä ei? Eli onko normaalin raja kenties 5000? Sinun rajasi siis... mielenkiinnosta kyselen miten olet tämän standardisoinut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom