Nyt vihdoin täälläkin posi. Maanantaina kävin tekeen ihan hyvän salireenin mutta sen jälkeen tuntui että vastustuskyky kyykkää. Syönnin jälkeen maha sekaisin, hieman paleli jne. Menin tiistaina töihin ja kurkkua hieman kutitti ja vähän normaalista poikkeava olo. Testi näytti negaa. Ti-ke yönä paleli vähän enempi ja aamulla ennen töitä mittasin kuumeen niin 37,5. Koko yön jomotti päätä jonkin verran mikä ei ole normaalia. Yleensä pää on kipeämpi mutta menee nukkuessa ohi. Aamupäivällä tein testin ja heti näytti posia. Enää ei kurkkua kutita eikä pää ole kipeä. Lämpöä hieman yli 37, nenä vuotaa vähän ja veto pois. Saa nähdä mihin tämä kehittyy.
Tiistaina töissä pistin merkille että tuntui outo jumi lavan alla. Työkaveri kertoi että sillä eka oire oli että veti lavan aivan jumiin.
Elikkä keskiviikkona kuume kävi siinä 38 mutta olo oli muuten hyvä koko ajan. Torstaina lämpöä 37 ja tänään normi lämpö ja melkeinpä aivan normi olo. Jos tämä tässä oli niin eipä tuo harmita että jätin piikit ottamatta. Ja kyllä tällainen sairastaminen aina töissä olemisen voittaa. Tänään vielä tuli virallisen testin tulos joka positiivinen. Lapsiin ei ole tarttunut, tai no poika vähän yskinyt ja nenä hieman vuotanut mutta virtaa ollut älyttömänä ja kotitesti nega. Olisiko lapset sitten joskus sairastaneet, mutta ei ole silloin minuun tarttunut. Tai kun ei minulla ole oikeastaan yskää ollut niin eikö vaan ole tarttunut muihin sen takia.. Kyllä mä kuvittelin että keuhkoputkissa tuntuisi reilusti koska yleensä kuumetaudeissa tuntuu keuhkoissa/kauhkoputkissa ja tulee otettua avaavaa astmanalääkettä. Nyt ei ole tuntunut. Ei mulla mitään astmaa ole tai lääkitystä, mutta vanha resepti tuohon avaavaan mitä penskana joskus enempi tarvin.