Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Eikös tää ollu se juttu että tiedot oli rekisteröityneet kahteen kertaan johonkin tiedunkeruujärjestelmään, ja se olisi selittänyt noiden erityyppisten, mahdollisesti covidiin tai rokotteisiin liittyvien ilmiöiden kasvun?

Sama "tuplaaminen" tapahtui jännästi myös mm. Israelissa, missä selitys oli myös tekninen vika.

Sitten PUF - koko asiasta ei tehty sen enempää selvityksiä ja koko roska vaan hävisi jonnekin.. No, jos tässä on talidomidi vol.2 kyseessä niin ei se maton alla pysy..
Tiedättekö millä nämä nyt pikkuhiljaa esiin nousevat jabi-haitat tullaan luultavasti kuittaamaan? Long covid. Se on vastaus kaikkeen.

Tiedättekö millä nämä nyt pikkuhiljaa esiin nousevat jabi-haitat tullaan luultavasti kuittaamaan? Long covid. Se on vastaus kaikkeen.
Voi hyvin olla. Periaatteessa ainoa keino tietää, onko haitta aiheutunut rokotteesta vai jostain covid-peräisestä (oletetaan että nämä on varteenotettavat vaihtoehdot), on verrata haittojen esiintyvyyttä rokotetuilla ja rokottamattomilla. Virallisen teorian mukaan kait haittojen tulisi olla yleisempiä rokottamattomilla. Mutta voi olla että rokottamattomilla (tai rokottamattomien vanhempien vauvoilla) ei juuri näihin nyt ilmaantuneisiin haittoihin todellisuudessa törmätä. Toisaalta, kun tietää että tuollaisia tutkimuksia ei ihan tuosta noin vaan järjestetä ilman lääkejättien mukanaoloa niin jääneekö tutkimatta.

Millos tulee ne vakavat koronatapaukset ihmisillä. 2,5v menny ja töissäki kiertäny jo aika hyvin. Rokotetuilla pääasiallisesti pahempia oireita ku rokottamattomilla mitä kuullu. Silti yksikään ei lähelläkään sairaanhoitoa vaativia oireita

Mutsi 63wee,ylipainoinen,korkea hb,rokottamaton,kotona hoitu korona.Töissä häntä katottiin kieroon kun kertoi ettei ota koronarokotteita,onneks pääsee kohta eläkkeelle.
Muut katsoo kieroon kun vituttaa omat päätökset ja se ettei joku ollut samassa veneessä mukana.
Mutsi loi heihin epävarmuuden mistä eivät pidä ja heidän aivot aktivoitui, mutta aivopesu aiheuttaa tässä reaktiossa negatiiviseen vasteen mikä purkautuu näin.

Kummallista tarrautumista näihin samoihin aiheisiin edelleen, ja valitettavasti vielä muiden asioihin. Minultakin tuossa vielä pari viikkoa sitten yksi kaveri kysyi, olenko ottanut koronarokotteet ja kun vastasin, että enpä ole kun en tarvitse niitä, niin kaveri kysyi, että mistä tiedät, ettet tarvitse.

Mikä kysymys tuo oikein edes on? Totta kai minä itse tiedän, mitä olen päättänyt tarvitsevani ja mitä en. Jokainenhan päättää itse, tarvitseeko tarjottua lääkettä tai hoitoa ellei sitten ole pakkohoidossa tms.

Aina tulee mieleen, että onko näillä ihmisillä joku ulkopuolinen taho, joka päättää mitä he tarvitsevat.

Kummallista tarrautumista näihin samoihin aiheisiin edelleen, ja valitettavasti vielä muiden asioihin. Minultakin tuossa vielä pari viikkoa sitten yksi kaveri kysyi, olenko ottanut koronarokotteet ja kun vastasin, että enpä ole kun en tarvitse niitä, niin kaveri kysyi, että mistä tiedät, ettet tarvitse.

Mikä kysymys tuo oikein edes on? Totta kai minä itse tiedän, mitä olen päättänyt tarvitsevani ja mitä en. Jokainenhan päättää itse, tarvitseeko tarjottua lääkettä tai hoitoa ellei sitten ole pakkohoidossa tms.

Aina tulee mieleen, että onko näillä ihmisillä joku ulkopuolinen taho, joka päättää mitä he tarvitsevat.
Minulta myös eräs Phd-tason tuttava penäsi moneen kertaan että ”et sinä voi tietää sitä että tarvitsetko rokotetta vai et”. Viime kesästä saakka sitä jaksoi julistaa, kun totesin etten tarvitse sitä. Ei ole nyt enää kysellyt, kun kerroin korrekokemukseni. Samoin ei myöskään pakkorokotuksia vaatinut toinen tuttava, kun kävi boosterin jälkeen hakemassa vauhtia veksistä myokardiitin vuoksi. Kovapäisiä olivat..

Nykyään kaikki on hyvä ulkoistaa, myös ajattelu.

Minulta myös eräs Phd-tason tuttava penäsi moneen kertaan että ”et sinä voi tietää sitä että tarvitsetko rokotetta vai et”. Viime kesästä saakka sitä jaksoi julistaa, kun totesin etten tarvitse sitä. Ei ole nyt enää kysellyt, kun kerroin korrekokemukseni. Samoin ei myöskään pakkorokotuksia vaatinut toinen tuttava, kun kävi boosterin jälkeen hakemassa vauhtia veksistä myokardiitin vuoksi. Kovapäisiä olivat..
Se on juuri näin ja vaikka tulisi rankkojankin oireita, niin edelleen jokainen päättää itse mitä lääkkeitä tarvitsee ja mitä ei. Rankkojenkin oireiden tai vaikka helvetti kuolemankin jälkeen voi olla edelleen sitä mieltä, ettei tarvitse ko. lääkettä. Kummallinen ilmiö tämän plandemian myötä rantautunut, että ihmiset puuttuvat toistensa henkilökohtaisiin lääkityksiin. Ei se kyllä ennen todellakaan ollut ok.

Muut katsoo kieroon kun vituttaa omat päätökset ja se ettei joku ollut samassa veneessä mukana.
Mutsi loi heihin epävarmuuden mistä eivät pidä ja heidän aivot aktivoitui, mutta aivopesu aiheuttaa tässä reaktiossa negatiiviseen vasteen mikä purkautuu näin.
Ihan kuin uskovaisten lauma alkaa hylkimään epäröivää.Onneksi pitää oman päänsä,vaikka siinä voi sitten leimautua.

Ihan kuin uskovaisten lauma alkaa hylkimään epäröivää.Onneksi pitää oman päänsä,vaikka siinä voi sitten leimautua.
Siinähän leimaantuu. Itse asiasta sanonut täysin avoimesti töissä ja ei siellä muutama koronasoija uskalla mitään sanoa, kun joutuu verbaalisesti vastakkain jonkun kanssa.
Otin vaan asian eräässä palaverissa pöydälle, kun yksi näistä jotain mutisi kuinka porukka tyyliin valitsee ottaako rokotteen kuten kuuluu vai meneekö hautausmaalle jne. :D
Tämä oli tosin jo kuukausia sitten joten nykyään voi olla hiljaista tuollakin.

Back
Ylös Bottom