Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lääkkeet voi toki auttaa alussa kun tarvitaan jotain mikä toisi valoa eloon, mutta luulen että noilla se pahin on omat somekuplat missä pahentavat mt-ongelmiaan ja toki sitten vetävät lääkkeitä kuin ruokaa jatkossa, mutta tuo tapa miten rypevät toistensa kanssa entistä alemmas on se juttu. Liittyy tähän heikkouden ihannointiin nykyajassa. Eivät nuo onnellisia ole vaikka mitä väittäisivät... sen näkee jo naamasta.Varmaan osittain liian avokätisen mielialalääkkeiden määräämisen lopputulos. Tunne elämä näillä täysin sekaisin. Tämän näkee usein kun katsoo pahimpien kotimaisten kiihkoilijoiden some-profiileja, että aika avoimesti puhuvat lääkityksistään. Herää kysymys siitä onko lääkkeet auttanut vai ainoastaan pahentaneet asioita.
Kyllä mielialalääkkeillä on paikkansa, mutta tuskin tekee hyvää aivokemialle syödä niitä vuositolkulla.
Moneen muuhunkin tautiin kuolee todennäköisemmin jos sairastuu, kun että ei sairastu.Koronaan sairastuneen alle 50v riski joutua teholle on toki enemmän kuin 0.01%.
Tällä hetkellä liukastuminen on koronaa monta sataa kertaa isompi uhka.Koronaan sairastuneen alle 50v riski joutua teholle on toki enemmän kuin 0.01%.
Eihän tässä ole mitään järkeä millainen kusetus tämä onHöhöhö. Heti kun piti alkaa tarkemmassa valvonnassa tehdä kokeita, iski pupu pöksyihin.
Koronaan sairastuneen alle 50v riski joutua teholle on toki enemmän kuin 0.01%.
Kyllähän nämä meidän päättäjät tuntuvat täydeltä nukkekodilta ja sketsiryhmiltä.Pitäisi hommata jostain turd'eau T-paita, on se niin lutunen.
Putin taitaa olla maailman johtajista älykkäin ja Jinping tulee toisena vaikka toki ovat myös täysin korruptoituneita. Euroopan johtajat on arviolta perus apukoulutasoa. Bidee ja turd'eau vetää sitten sanattomaksi, tunnen yhden kehitysvammaisen tyypin (hyvä tyyppi) joka on kaikilla mittareilla huomattavasti älykkäämpi kuin tämä universumin ajatushautomoiden terävin kärki, bidee ja turdis. Uskomatonta että ihmiset jumaloi, palvoo ja imee noita tyyppejä. Kertoo toisaalta aika paljon perustallaajan kyvykkyydestä ajatella omilla aivoilla ja siitä miksi väittely noiden kanssa ei koskaan johda mihinkään.
Miltähän Putinista tuntuu keskustella Bideen kanssa, on varmasti pokassa pitelemistä heh.
Mä oon jo vuosikausia vastannut kun mulle toivotetaan hyvää itsenäisyyspäivää että luuletko että Suomi on vielä itsenäinen?Kyllähän nämä meidän päättäjät tuntuvat täydeltä nukkekodilta ja sketsiryhmiltä.
Olisi kiva kyllä tietää kuka niitä naruja oikeasti vetelee, koska niitä vedetään ja aivan saatanasti. Oikeaa itsenäisyyttä Suomella ei ole tällä hetkellä ja ei varmaan ole ollut pitkään aikaan.
Ennen määräsi Neuvostoliitto ja nyt EU.Mä oon jo vuosikausia vastannut kun mulle toivotetaan hyvää itsenäisyyspäivää että luuletko että Suomi on vielä itsenäinen?
Ja EU:n toimia ohjaa WEF.Ennen määräsi Neuvostoliitto ja nyt EU.
Jonkun pää pitää kyllä irrottaa ennen kuin noi päättäjät tajuaa todellisuudenMiten tämä ei yllätä. Justin voisi käytännössä jo tarjota Kiinalle Canadan oman Nobelin rauhan palkinnon sekä julistaa olevansa koko loppuelämänsä maansa johtaja, tosin siitä seuraisi varmasti kovat räkänaurut ja Justinin pää päätyisi pian kansallisen futistiimin uudeksi potkupalloksi.