Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Eipä se tartsani sankari sitten avannut kredit skore juttuaan... Taisi vain triggeröityä taas kun toveri kiinaa otettu täällä tapetille niin paljon sosiaalisesta pisteytyksestä sekä meidän koronapassien yhteneväisyydet.
Ok, sovitaan taas, että olet erehtymättömään tapaasi aivan oikeassa.

Vaikka kyseessä onkin kaksi varsin erilaista maata, niin ainakin mun mielestä nää järjestelmät ovat hyvinkin samanlaisia - kummassakin arvotetaan ihmisiä sen mukaan, miten kuuliaisesti noudatetaan yhteiskunnan asettamia sääntöjä. Ja molemmissa järjestelmissä köyhempi kansalainen joutuu antamaan muille aikamoisen etumatkan, jota hyvin todennäköisesti ei tule elinaikanaan saamaan kiinni.
Paitsi että Suomessa niitä jotka tekee rahaa, rangaistaan rajusti progressioverolla, ei todellakaan anneta mitään lisää. Ja ne rahat sitten siirretään niille töistä kieltätyville ja muille, joilla pitäis olla vitun nolla score.

Paitsi että Suomessa niitä jotka tekee rahaa, rangaistaan rajusti progressioverolla, ei todellakaan anneta mitään lisää. Ja ne rahat sitten siirretään niille töistä kieltätyville ja muille, joilla pitäis olla vitun nolla score.

Yeah. Tämä on jotenkin hämmästyttävästi käännetty täysin päälaelleen suomessa. Rehellisestä työstä suorastaan rangaistaan, paitsi jos olet onnistunut pääsemään vihreämmille apajille(eduskunta), jonka työntekijöistä tosin suurin osa ei välttis noudata rehdin pelin sääntöjä.

Mielenkiintoista on myös se, että sellainen työ, joka tähtää ihmisen hyvinvoinnin edistämiseen, nähdään usein jotenkin vähäarvoisempana rahallisesti.

Jos arvaukseni osuu oikeaan, tuo sama kaava toteutuisi myös, ja ehkä jopa voimakkaammin, kun tämä suunniteltu luokitusjärjestelmä ajetaan sisään.

Mikäli siis sen pää motivoijana olisi saada kaikki ihmiset valtiosta riippuvaisiksi.

Yli kymmenen vuotta työkyvyttömyys eläkkeellä olleena voin sanoa, että tämä ei ole hauskaa.

Vain totaalinen hullu haluaa tätä.

Hyvä Djoko:

– Periaate siitä, että saan päättää omasta kehostani on tärkeämpi kuin mitkään mestaruudet. Yritän olla vartaloni kanssa sopusoinnussa niin hyvin kuin mahdollista, Djokovic avasi kantaansa.
Djokovic kertoo, että on aina yrittänyt voida hyvin ja yrittänyt myötävaikuttaa urheilusuoritukseensa muuttamalla ruokavaliotaan ja nukkumistaan. Serbitähti sanoo olevansa myös valmis harkitsemaan rokotusta tulevaisuudessa.
– En ole koskaan ollut rokotuksia vastaan. Ymmärrän, että tätä virusta vastaan yritetään taistella maailmanlaajuisesti, ja toivottavasti se saadaan aisoihin.

Hyvä Djoko:

– Periaate siitä, että saan päättää omasta kehostani on tärkeämpi kuin mitkään mestaruudet. Yritän olla vartaloni kanssa sopusoinnussa niin hyvin kuin mahdollista, Djokovic avasi kantaansa.
Djokovic kertoo, että on aina yrittänyt voida hyvin ja yrittänyt myötävaikuttaa urheilusuoritukseensa muuttamalla ruokavaliotaan ja nukkumistaan. Serbitähti sanoo olevansa myös valmis harkitsemaan rokotusta tulevaisuudessa.
– En ole koskaan ollut rokotuksia vastaan. Ymmärrän, että tätä virusta vastaan yritetään taistella maailmanlaajuisesti, ja toivottavasti se saadaan aisoihin.
"puolustaa itsepintaisesti kantaansa"

Paskamedia taas veistelee. Miten ois "puolustaa oikeuttaan päättää kehostaan ja terveydestään"
Ihan kuin tässä otettaisiin jotain vitun kantoja?? Taas väännetään että paskapiikin jättäminen on vaan joku kannanotto... ei helvetti

Mitäs nyt mediassa on peloteltu, tuntuu et maskit ois taas lisääntyny?

Miettikää maskipään logiikkaa: Pidä maskia ettet saa tautia, jota vastaan olet rokottautunut 2-3 kertaa.

Välillä rupee kyl kaupassa melkein naurattamaan ku miettii tätä keissiä, että kuin hölmöjä nää ihmiset on. Ne oikeesti varmaan odottaa jotain tiedotetta presidentiltä, että korona on päättynyt. :david:

Odotetaan hetki ja tuo social credit QR on jo käytössä useammassa maassa. Aika sokea saa olla, jos ei huomaa, että siihen suuntaan tuota QR:ää ollaan viemässä. Mutta toki ymmärrän, että mikä tahansa omaan uskoon sopiva selitys niellään, miksi se ei ole social credit -järjestelmä vaan äärimmäisen tarpeellinen terveysdokumentti. Kuten koronapassi työpaikoille ym, jonka piti olla myös salaliittoteoria. Koronapsykoosissa olevat osaavat vaan äärimmäisen hyvin selittää itselleen, miksi näin vaan pitää toimia eikä vaihtoehtoja ole.
Sekin on tyypillistä uskoville, että kritiikki pitää heti kieltää toinen toistaan epäloogisemmilla perusteilla. Sinäkin nyt alat höpisemään kaikesta muusta kuin tuosta videosta. Ainakin täällä QR_koodi ja koronapassi ainakin tää poistuvat pian.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Miettikää maskipään logiikkaa: Pidä maskia ettet saa tautia, jota vastaan olet rokottautunut 2-3 kertaa.

Välillä rupee kyl kaupassa melkein naurattamaan ku miettii tätä keissiä, että kuin hölmöjä nää ihmiset on. Ne oikeesti varmaan odottaa jotain tiedotetta presidentiltä, että korona on päättynyt. :david:
Istuin tänään piiitkästä aikaa raitiovaunussa maamme hienossa pääkaupungissa. Hakemalla hain, mutta en löytänyt mistään edes suositusta käyttää maskia. Mun mielestä ne on hävinneet ihan kokonaan, jopa sieltä sähkösiltä infotauluilta.

Siitä huolimatta maskit oli n. 9/10 matkustajasta, ellei useammallakin.

Mun on vaikea ymmärtää tätä. Mä en viimeiseen kahteen vuoteen ole käyttänyt maskia kuin kohteliaasti pyydettäessä ja jos jossain on ollut absolut pakko. Terveysasemalla käydessä käytin kun se käytännössä tultiin väkisin laittamaan naamalle.

Nyt olis kyllä korkea aika tavallisen kansalaisen luopua siitä rätistä. Mun mielestä vapaaehtoinen käyttö on vain ja ainoastaan merkki meidän päättäjille, että kansa janoaa lisää rajoituksia, pakkoja, rokotteita, kaikkea.

Ei sekään auta lammas hinaa silti maski päässä vaikka paskalehdet kirjottais maskit turhia, tai rotta sauli kertois flunssa ohi.

Ei sekään auta lammas hinaa silti maski päässä vaikka paskalehdet kirjottais maskit turhia
Istuin tänään piiitkästä aikaa raitiovaunussa maamme hienossa pääkaupungissa. Hakemalla hain, mutta en löytänyt mistään edes suositusta käyttää maskia. Mun mielestä ne on hävinneet ihan kokonaan, jopa sieltä sähkösiltä infotauluilta.

Mun on vaikea ymmärtää tätä. Mä en viimeiseen kahteen vuoteen ole käyttänyt maskia kuin kohteliaasti pyydettäessä ja jos jossain on ollut absolut pakko. Terveysasemalla käydessä käytin kun se käytännössä tultiin väkisin laittamaan naamalle.

Nyt olis kyllä korkea aika tavallisen kansalaisen luopua siitä rätistä. Mun mielestä vapaaehtoinen käyttö on vain ja ainoastaan merkki meidän päättäjille, että kansa janoaa lisää rajoituksia, pakkoja, rokotteita, kaikkea.
Sitähän se juuri on, ja merkki myös lammas haluaa alistua mielivallan alle.

Ei sekään auta lammas hinaa silti maski päässä vaikka paskalehdet kirjottais maskit turhia

Sitähän se juuri on, ja merkki myös lammas haluaa alistua mielivallan alle.
Jää mieleen töissä sen yhden tokaisu kun puhuttiin asioista yleisesti pöydässä.

"no kun ottaa ne piikit ni on vaan helpompaa kaikki ja voi mennä minne haluaa jne."

Säälittävää. Totesin vaan että valinta on ihmisellä oltava ja syrjintä ei ole koskaan hyväksyttyä. Olisi voinut toki lisätä tälle että on surkimus minkä takia tällaiset kusetukset ovat ylipäätään voimissaan, mutta olin lempeä ja kerroin ettei tämä looppi lopu jos purukka vaan tekee kaiken mitä nämä kusettajat haluavat. Se vain pahenee.

Tässäpä tämä onkin, kun valtaosa kuitenkin haluaisi tämän pelleilyn loppuvan, mutta he eivät silti muuta käytöstään (esim. luopuisi maskin käytöstä), ja sitten vielä ihmettelevät että miksi tämä vain jatkuu...

Olen kyllä niin pettynyt ihmisiin, että hyvin useasti nykyään hävettää että edes kuulun samaan lajiin.

Tässäpä tämä onkin, kun valtaosa kuitenkin haluaisi tämän pelleilyn loppuvan, mutta he eivät silti muuta käytöstään (esim. luopuisi maskin käytöstä), ja sitten vielä ihmettelevät että miksi tämä vain jatkuu...

Olen kyllä niin pettynyt ihmisiin, että hyvin useasti nykyään hävettää että edes kuulun samaan lajiin.
Nykyajan heikkous vituttaa eniten. Ei ole mitään kunniaa tai edes itsekunnioitusta monella.
Ollaan niin älymystöä olevinaan ja työkin voi olla jotain LEADING EXPERT PROFESSIONAL hommaa, mutta oikeasti ollaan täysiä NPC nukkeja jotka vaikka lapioisi paskaa päälle jos valtavirta näin heidän haluaisi tekevän.

Tämä on sellaista kunniattominen ja heikkojen otusten aikakausi, mistä lieveilmiönä näemme tätä menoa mitä joudumme kaikki nyt sietämään.
Mä oikeasti ihmettelen kuinka paljon tätä lammasmassa meinaa vielä sietää ja ilmeisesti ei omissa lapsissakaan mene rajat vastaan. No osa sentään heräsi, mutta silti edelleen valtaosa vähintään menee mukana vaikka mutisisi jotain vastaan.

Tässä pitää nyt ottaa osumaa tarvittaessa ja poiketa siitä valtavirran tavasta hoitaa asiat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom