Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei saatana eipä yllätä siellä lampaat määkii jonossa maskit päässä. Myötähäpeä tulee kun näkee näitä maski pellejä
Omia valintoja olla pellejä toki, mutta en pidä tuosta visuaalisesta muistuttamisesta liittyen tähän plandemiaan. Se on maskien ainoa funktio päättäjien puolelta. Mainostaa mörköä kaikkialla ja luoda pelkoa.

Omia valintoja olla pellejä toki, mutta en pidä tuosta visuaalisesta muistuttamisesta liittyen tähän plandemiaan. Se on maskien ainoa funktio päättäjien puolelta. Mainostaa mörköä kaikkialla ja luoda pelkoa.
Kyllähän nämä lampaat juoksee vaikka päänsä seinää jos media rummuttaa se auttaa ja päättäjät pyytää.

Lisää pukkaa. Kummallisia sattumia

”En ole sairastanut koronaa, mut olen saanut 3 rokotusta ja jokaisesta noin 4 viikon päästä olo ja arvot huonontuneet ja pitänyt nostaa annosta”

Kyllä minä myös luulen, että aika pitkälle moni tykkää "naamioitua" sinne maskin taakse ja pitää senkin takia kun se tuntuu "normaalilta" tänä aikana ja sillä tavalla on "anonyymimpi" kuin ilman maskia. Ennen pärjättiin ilmankin, mutta nyt kun huomattiin miten se tuo "suojaa" niin sitä pidetään..

Taas ihmettelin paikallisessa ääsmarketissa kuinka mennään rätit naamalla, erääseen vanhempaan naiseen kiinnitin huomiota joka otti taskusta uuden pakkauksessa olevan ja viritteli sen naamalleen. Heillä menee jo se automaattisesti eikä monikaan edes mieti koko asiaa, ihmettelen vain että miten tuollainen käytös saadaa noin tavanomaiseksi rutiiniksi ja harva kyseenalaistaa sitä toimintaa.
Edelleen valtaosalla kaupassa vappu käynnissä, muutama radikaali mun lisäksi.
Se voi olla että vanhemmilla ihmisillä on vaikeuksia ajatella omilla aivoilla niin katotaan sitten telkkarista miten toimia ja mitä mieltä kuuluu olla mistäkin.Kyllä nuo uutiset aika poikkeuksetta kertoo mitä sun kuuluu ajatella mistäkin tapahtumasta.

En ole uutisia telkkarista seurannut pitkään aikaan, mutta eilen katsoin ja siellähän oli juttua Kanadan convoysta sekä muistakin mielenosoituksista Euroopassa. Onko niitä jo pitkään uutisissa tuotu esiin, vai onko ihan uusi juttu?

Kyllä minä myös luulen, että aika pitkälle moni tykkää "naamioitua" sinne maskin taakse ja pitää senkin takia kun se tuntuu "normaalilta" tänä aikana ja sillä tavalla on "anonyymimpi" kuin ilman maskia. Ennen pärjättiin ilmankin, mutta nyt kun huomattiin miten se tuo "suojaa" niin sitä pidetään..

639D73F2-B34A-49C2-8000-ABD5589DAE4D.jpeg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole uutisia telkkarista seurannut pitkään aikaan, mutta eilen katsoin ja siellähän oli juttua Kanadan convoysta sekä muistakin mielenosoituksista Euroopassa. Onko niitä jo pitkään uutisissa tuotu esiin, vai onko ihan uusi juttu?
Aika uus juttu. Pari päivää on uutisissa vähätelty Kanadan tilannetta mut pikkuhiljaa niillä lipsahtelee sitä totuutta kuin isosta jutusta oikeasti on kyse.

Kävin hammaslekurissa, eikä toki maskia naamalla. Kun lähdin pois, niin huomasin ovella "Edellytämme maskeja kaikilta", no ei kukaan sanonut mulle vastaanotossa tai odotusmestassa mitään. Kai noi yrittäjät vähän miettii, että parempi pitää turpa kii kun maksava asiakas. Se on meinaan sekunti kun sanoo vaan että kiitos, vien rahani muualle.

No nyt rajoituksia ei kannattaisikaan purkaa. Pelätkää lisää JOS EHKÄ voi tulla tappavampi variantti. 😁

Seuraava variantti voisi olla huomattavasti omikronia vaarallisempi, varoittavat asiantuntijat Observer-lehdessä​

Englannissa saatetaan luopua viimeisistäkin rajoituksista helmikuun aikana. Tutkijat sanovat, että mahdollinen tuleva koronavirusvariantti voisi aiheuttaa aiempia useampia kuolemia.

Kävin hammaslekurissa, eikä toki maskia naamalla. Kun lähdin pois, niin huomasin ovella "Edellytämme maskeja kaikilta", no ei kukaan sanonut mulle vastaanotossa tai odotusmestassa mitään. Kai noi yrittäjät vähän miettii, että parempi pitää turpa kii kun maksava asiakas. Se on meinaan sekunti kun sanoo vaan että kiitos, vien rahani muualle.
Mua perkele päästetty ilman rättiä. Siinä aulassa oli "portsarina" kaks semmosta terveyden perikuvaa pakottamassa maskia.

No nyt rajoituksia ei kannattaisikaan purkaa. Pelätkää lisää JOS EHKÄ voi tulla tappavampi variantti. 😁

Seuraava variantti voisi olla huomattavasti omikronia vaarallisempi, varoittavat asiantuntijat Observer-lehdessä​

Englannissa saatetaan luopua viimeisistäkin rajoituksista helmikuun aikana. Tutkijat sanovat, että mahdollinen tuleva koronavirusvariantti voisi aiheuttaa aiempia useampia kuolemia.

Hetkinen.... Something doesn't add up.

Variantti, joka ei ole edellistä heikompi, vaan hyppääkin takaisin pari askelta ylöspäin tapan kaikki -tasolle?

Science truly has changed!!

Ehkä Marinin ei tarvitse vielä heittää ketään bussin alle, jos tästä saadaan mehuja irti.

PS. Tätä koronakin pelaisi.

View: https://m.youtube.com/watch?v=HCUMb5_ByRo&feature=youtu.be

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom