Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MOdernahallan on phase 1 vai 2ssa hiv rokote.

edit. pfizehän osti jonkun sydänvaivoihin erikoistuneen lääkefirman muistaakseni 20/21. :)

Yus. Luin tuosta modernan hiv lääke kehityksestä. Hyvä, etteivät ole sen kanssa jääneet paikalle seisomaan.

Ps. Ah. Pfizer, korona, pfizer tarjoaa rokotetta koronan selättämiseen, ihmisillä alkaa ilmetä yllättäviä sydänvaivoja, pfizer tarjoaa tähän ratkaisua. *Folio tulivuori purkaantuu*.

MOdernahallan on phase 1 vai 2ssa hiv rokote.

edit. pfizehän osti jonkun sydänvaivoihin erikoistuneen lääkefirman muistaakseni 20/21. :)

No tottakai osti. Ensin pumpataa jengiin paskaa ja koht on uus pumppulääke markkinoilla. Lääke joka ehkäsee rokotusten aiheuttamia sydänvaivoja
#pelkkäävoittoo

Meillä töissä yks malliesimerkki miten pitää vetää lisää lääkettä toisen lääkkeen aiheuttamaan vaivaan. Verenpainelääkitys ja sen takia munuaiset prakaa ni munuaisiin oma lääkitys. Sanallakaa ei ole puhunu et jos laihduttas 30kg ni ei todennäkösesti tarvis kumpaakaan lääkettä

Viimeksi muokattu:
Yus. Luin tuosta modernan hiv lääke kehityksestä. Hyvä, etteivät ole sen kanssa jääneet paikalle seisomaan.

Ps. Ah. Pfizer, korona, alkavat yllättävät sydänvaivat ihmisillä, pfizer tarjoaa tähän ratkaisua. *Folio tulivuori purkaantuu*.
Arena pharmaceutical. Yks erikoisala on sydänvaivat. 6.7miljardii kauppa hinta.
Osti se myös trilllion companyn joka on erikoistunut syöpiin. 2.2miljardia.

Vähän valotusta siihen, mitä rokotteen mahdollisesti aiheuttamat neurologiset haittavaikutukset on.. kommenteissa paljon muuten trolleja levittämässä disinformaatiota!

View: https://www.youtube.com/watch?v=7UahZ-Q2h0k

Työkaveri kertoi eilen että sen vaimon työkaverilla oli alkanut pää nykiin. Ei se itse sitä ollut huomannut ennen kuin sen mies oli kysynyt, että miksi sulla pää nykii nykyisin. Olisko tämäkin merkki siitä että piikki toimii ja koronasta pää nykisi vielä enemmän :unsure:

Työkaveri kertoi eilen että sen vaimon työkaverilla oli alkanut pää nykiin. Ei se itse sitä ollut huomannut ennen kuin sen mies oli kysynyt, että miksi sulla pää nykii nykyisin. Olisko tämäkin merkki siitä että piikki toimii ja koronasta pää nykisi vielä enemmän :unsure:

Kyllä. Sitä ei tiedä kuin pahasti nykis jos ois oireeton korona sairastettu ilman piikkei

En todellakaan näe tärkeänä että hyökätään samoin asein. Nimenomaan tälläiset paskat photoshoppaukset syövät sitä uskottavuutta niissä "oikeissa asioissa sitä vihollista vastaan".
Sama suomi convoyn kanssa, sanoma hukkuu täysin kun ihmiset naureskelee kadulle paskojiin, humalassa sekavia kommentteja antaviin ja "en ole mitään vastaan, mutta kannatan saunomista mannerheimintiellä" saunojiin.
Eipä näytä syövän uskottavuutta kun valheita jakaa HS, IL tai IS

Totta kai sillä on merkitystä tapauksiin.. Sairastuminen tapahtuu kontaktissa. Jos kontaktit vähenee, vähenee tautitapauksetki. Jos kontaktit lisääntyy, lisääntyy tapaukset.
Ei se minun mielestäni tuon monimutkasempaa ole.

edit. mä en usko et sillä isossa kuvassa on merkitystä enää tosin. Mutta tapauksiin sillä on merkitystä. Mä tykkään ajatella joistain jutuista hyvin mustavalkosesti :)
Eikös siitä ole ollut jo tutkimusta että rajoituksilla mitätön vaikutus? Onhan nuita tapauksia Kiinassakin. Suomessa lähes kaikki normaalisti auki, jos muutama ravintola osittain auki niin onko sillä käytännössä mitään merkitystä? Täällä Oulussakin kaikki toimii niin kuin aina ennenkin. Tartuntoja on nyt enemmän kuin koskaan, mutta ei näytä olevan ongelmaa. Tauti on niin lievä.

Eikös siitä ole ollut jo tutkimusta että rajoituksilla mitätön vaikutus? Onhan nuita tapauksia Kiinassakin. Suomessa lähes kaikki normaalisti auki, jos muutama ravintola osittain auki niin onko sillä käytännössä mitään merkitystä? Täällä Oulussakin kaikki toimii niin kuin aina ennenkin. Tartuntoja on nyt enemmän kuin koskaan, mutta ei näytä olevan ongelmaa. Tauti on niin lievä.
Ei rafloja ois pitäny kokonaan sulkea.

Se hopkinsin tutkimus:

View: https://www.instagram.com/p/CZxHCXAFdZr/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näinpä, ei se mitä paskamedia kertoo ,vaan se mitä paskamedia jättää kertomatta.
Niin, samoja keinoja käyttävät varmaan kaikki mediat jopa ne vaihtoehtoiset. Jos pitäisi valita ylen ja mv-lehden väliltä loppuelämäksi uutissivusto mihin uskoa valitsisin tuhat kertaa tuhannesta ylen. Onneksi kuitenkin jokainen saa Suomessa valita mistä uutisensa lukee ja hyvä niin.

Niin, samoja keinoja käyttävät varmaan kaikki mediat jopa ne vaihtoehtoiset. Jos pitäisi valita ylen ja mv-lehden väliltä loppuelämäksi uutissivusto mihin uskoa valitsisin tuhat kertaa tuhannesta ylen. Onneksi kuitenkin jokainen saa Suomessa valita mistä uutisensa lukee ja hyvä niin.
Eli sä tuet siis karvaranteiden tuloa Suomeen. Ei mamujen vaan matujen??

Il is yle hesari, nuo roskamediat ,kaikki matujen rikokset sivuitetaan vähätellään. Ajetaan ilmastonmuutos roskaa, ja nyt viimesimpänä korona roskaa. Myös roskamedian mielestä, Eu nii hyvä Suomelle

Näin foliona sanon että mielummin myös valitsen Ylen uutislähteeksi kuin mv-lehden. Mv-lehteä aloin lukea kun tää koronahulluus alkoi ja ihmettelin miten valtamediassa sallitaan vain yksi näkemys.

Mä itse miellän valtamedian niin että lähtökohtaisesti se mitä siellä sanotaan, on totta. Tärkeintä on aina se mitä he jättävät mainitsematta. Valtamedia jättää kertomatta todella paljon olennaisia näkökulmia tai faktoja. Hyvänä esimerkkinä on miten ihmisillä tulee lähes aina yllätyksenä kun kerron että koronassa infektiokuolleisuus on oikeasti 0,23%.

Eli sä tuet siis karvaranteiden tuloa Suomeen. Ei mamujen vaan matujen??

Il is yle hesari, nuo roskamediat ,kaikki matujen rikokset sivuitetaan vähätellään. Ajetaan ilmastonmuutos roskaa, ja nyt viimesimpänä korona roskaa. Myös roskamedian mielestä, Eu nii hyvä Suomelle
Taas mennään kyllä niin off topic mutta en nyt tukemiseksi menisi sanomaan jos valitsee ylen anus putkosen sijaan. Näiden maahantulijoiden tuet kyllä maksetaan myös minun verorahoilla eli kai minä olen sitten suuri tukija heille. Putkosen elämää minä en onneksi maksa vaan hän saa rahansa muualta

Taas mennään kyllä niin off topic mutta en nyt tukemiseksi menisi sanomaan jos valitsee ylen anus putkosen sijaan. Näiden maahantulijoiden tuet kyllä maksetaan myös minun verorahoilla eli kai minä olen sitten suuri tukija heille. Putkosen elämää minä en onneksi maksa vaan hän saa rahansa muualta
No monesti näillä on yhteys matu/ilmasto/korona hörhöt hyvin usein samaa sakkia

Hyvältä alkaa näyttää katukuvassa kun joka kolmas nykii jostain kohtaa ja toinen kolmannes kaatuilee ittekseen katuun.

Mut vakavissaan, toivottavasti noi vaivat ei jää pitkään päälle. Mitä tuo kaveri videolla kuvasi ei kuulosta hyvältä kumppanilta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom