Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ensimmäinen versio ei ainakaan tarttunut, mutta käsittänyt, että omicron ei paljoa ikää katso. Voin olla väärässä, en ole jaksanut enää seurata nuita tutkimuksia.

EDIT: Ainakin tarhassa alle 3v ollut tartuntoja. Tänään viimeksi tuli viesti, että koronaa paljon liikkeellä, että jos mahdollista niin hoitaa lasta kotona.
Kyllä se leviää aika hyvin päiväkodissa. Ollut hoitajia ja lapsia saikulla. Meillä töissä yhdellä korona ja ei saanut tartutettua sitä keneenkään. Kun tytön eskarikaverilla oli korona niin tyttö piti hakea kotiin koska yskii ja nenä vuotaa vaan ei siltä kyllä posi testiä saanut. Sen jälkeen nuorempi veli sairastui ja oli vajaa viikon kuumeessa, mutta se meni RS viruksen piikkiin vaikka ei siitä muuta testiä otettu kuin koronatesti ja sekin sen takia kun minulla ei ole piikkejä.. Jos ei olisi korona vouhotuksta niin mikään ei poikkeaisi normaalista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö sulla herää kysymystä että kun aiemmatkaan versiot ei ole lapsiin osunu vaarallisesti eikä tarttunu, niin yhtäkkiä vielä lievempi aiheuttais enempi oireita. Tossa nyt ei minun mielestäni ainakaan ole mitään järkeä.

edit. ja lisäks muita vastaanottokäyntejä sekä sairaalakäyntejä on vähennetty koronan vuoks.

Eipä ne aiemmat kiertäneet päiväkodeissa ainakaan täällä. Jos se omikroni enempi keuhkoputkiin pesii niin aiheuttaisko pikkulapsilla enemmän tympeää oloa, keuhkoputken ahtautta ym?

D5A08136-DCE4-471F-8B26-7F305EB1DF0B.jpeg

Joo siis mä en sano ettäkö olis väärin avata paikkoja, mutta ei logiikan häivääkään.

edit. siis KUN kattoo isoa kuvaa.(paikkojen avaamiseen viittaan)

Meinaatko että sillä on jotain vaikutuksia jos rajoitukset poistetaan? Virusta on kaikkialla, ne sairastuu jotka nyt yleensäkkin sairastuu. Sairastuvat myös näiden turhien rajoitusten kanssa.

Voi vaan kuvitella, millaisen joukkohysterian se aiheuttaisi kun lentsukin on saanut koko maailman sekaisin.

Folioteoria: Hiv viruksen ilmoitetaan mutatoituneen äärimmäisen leviäväksi versioksi. Samaan aikaan rokotettujen kehot alkavat massoittain siirtymään AIDS -tilaan, joka vakuuttaa kaikki ilmoitetun vaaran todellisuudesta. Kuinka ollakkaan, rokotefirmat ovat yhdessä tuumin saaneet vihdoin kehitettyä täydellisen lääkehoidon AIDS:iin ja ihmiset rientävät vimmalla hakemaan lääkettä itselleen.

Ps. Anteeksi. Minulla on vähän kieroontunut mielikuvitus.

Ymmärsin, että sitä jäädytystä pitää vielä jatkaa koska muuten se voitaisiin ottaa käyttöön rajoitusten kiertämiseksi. Mutta tarkoitus kai oli että rajoituksista luovuttaisiin kaikkinensa, mikä siis ei onnistu ihan saman tien.

Toivottavasti ymmärsin oikein!
Tulikos tähän varmistusta? Vai vieläkö ne kiimassa passia haluavat?

Meinaatko että sillä on jotain vaikutuksia jos rajoitukset poistetaan? Virusta on kaikkialla, ne sairastuu jotka nyt yleensäkkin sairastuu. Sairastuvat myös näiden turhien rajoitusten kanssa.
Totta kai sillä on merkitystä tapauksiin.. Sairastuminen tapahtuu kontaktissa. Jos kontaktit vähenee, vähenee tautitapauksetki. Jos kontaktit lisääntyy, lisääntyy tapaukset.
Ei se minun mielestäni tuon monimutkasempaa ole.

edit. mä en usko et sillä isossa kuvassa on merkitystä enää tosin. Mutta tapauksiin sillä on merkitystä. Mä tykkään ajatella joistain jutuista hyvin mustavalkosesti :)

Viimeksi muokattu:
Mitä enemmän tartuntoja eri taudeista ni sitä positiivisempi elämä. Mä aineki odotan et saan ton hivin
Kuin myös! Oon sen jälkeen käytännössä kuolematon.

Ps. Mitä olen seuraillut, nyt on moni uutislähde rummuttanut hiv lääkekehityksen läpimurrosta.

Foliopiponi kihisee hermostuksesta. Toivottavasti mielikuvitukseni tekee taas tepposia, niin kuin aina.

Viimeksi muokattu:
Totta kai sillä on merkitystä tapauksiin.. Sairastuminen tapahtuu kontaktissa. Jos kontaktit vähenee, vähenee tautitapauksetki. Jos kontaktit lisääntyy, lisääntyy tapaukset.
Ei se minun mielestäni tuon monimutkasempaa ole.

edit. mä en usko et sillä isossa kuvassa on merkitystä enää tosin. Mutta tapauksiin sillä on merkitystä. Mä tykkään ajatella joistain jutuista hyvin mustavalkosesti :)
No mitä helvetin väliä jos flunssa tarttuu voi kauheeta, sulle tää on uskonto mistä et osaa päästää irti alkaa olla jo sairasta tää sun korona jauhaminen. Flunssia ollu ja mennyt.

Ainut ongelma tässä on mitä sä et tunnu tajuavan firmoja kaatuu ja ihmisiltä loppuu työt sun pikku flunssas/paska piikkien takia.

Kuin myös! Oon sen jälkeen käytännössä kuolematon.

Ps. Mitä olen seuraillut, nyt on moni uutislähde rummuttanut hiv lääkekehityksen läpimurrosta.

Foliopiponi kihisee hermostuksesta. Toivottavasti mielikuvitukseni tekee taas tepposia, niin kuin aina.
MOdernahallan on phase 1 vai 2ssa hiv rokote.

edit. pfizehän osti jonkun sydänvaivoihin erikoistuneen lääkefirman muistaakseni 20/21. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom