Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, ettei "lay person" saisi olla utelias ja kysellä tyhmiä? Ihmettelyni otannan koosta ja kontrolliryhmien kelpoisuudesta syntyvät puhtaasti tietämättömyydestäni eikä mistään patologisesta tarpeesta olla oikeassa tai vittuilla. Sille en tietysti mitään voi, jos et kiinnitä tällaisiin asioihin huomiota, vaan luotat mieluummin auktoriteetteihin. Onhan se monesti ihan fiksu tapa mennä elämässä eteenpäin.
Valitettavasti näiden "väärien ihmisten" taustalta yleensä paljastuu, että ne lukuisat tutkimukset onkin tehty ihan jossain toisella alalla kuin asiantuntijana esiinnytään - eroaako tämä nyt sitten miten paljon siitä kuvailemastasi "lay personista"? Tai julkaisut ovat täysin nolla-arvoisia tutkimuksia, joihin kukaan muu ei omissa tutkimuksissaan viittaa - paitsi ehkä kirjoittaja itse seuraavassa "Breakthrough Whitepaperissaan" - tällainen CV:n luova rakentelu kun ei ole mitenkään poikkeuksellista ameriikan ihmemaassa. Oma henkilökohtainen suosikkini näiden veijareiden kohdalla on tapa korostaa, miten he työskentelevät puhtaasti omantuntonsa vuoksi ja kaikki saatu rahallinen hyöty ohjataan hyväntekeväisyyteen.
Täytyy kyllä tunnustaa, että olen aika hölmö kun lähden näihin sun beitteihin mukaan. Noh, vielä hetki tässä koneella notkuttava niin sama kai tuo on.
Eli nyt se olen minä joka sokeasti luottaa auktoriteetteihin, etkä sinä vaikka juokset piikillä tasan niin monta kertaa, kun pfizerin maksamat Passi-Lasset ja kumppanit käskee?
Oi tätä ironiaa
Sinulleko siis nämä piikit on todistettu olevan hyödyiltään suurempia kaikille ikäryhmille kuin haitat? Tai ylipäätään tarpeellisia perusterveille alle 50v?
Mitä luulet kuinka monta piikkiä tarviit, että pystyt jatkamaan normaalia elämää?
Hyvä, että löytyy ne vääristetyt tutkimukset ja ne tuodaan esille. Niin se pitääkin olla. Se vaan pitää perustua faktoihin, eikä siihen kuka on tutkimusten taustalla.
Eikös tuossa Cambellin videolla tuotu esille, että Japanilainen Kitasaton yliopisto olis kysellyt Merc:ltä voisko ne suorittaa ivm tutkimuksia Japanissa covidin suhteen, mutta syystä tai toisesta Merc ei ole kiinnostunut. Harmi, ehkä se olisi sitten ollut luotettavaa tutkimusta.
Se on vaan jännä, että vain te woke jätkät saatte määritellä kenellä on oikeus saada taloudellista profittia tutkimuksista.
Silloin kun teidän hyväksymät tieteen tekijät saa pfizerilta massia = no problemo, sitten kun esim. Peter McCullough on saanut rahaa tehdä tutkimuksia lääkefirmoilta = muchos problemos.
Ei siinä jatkakaa ihmeessä mentaali jumppaa parhaalla mahdollisella tavalla ja päivän jatkoja.
Niin ja oliko nyt siinä IVM meta datassa siis kaikki, puolet vai 1/4 osa paskaa, näitä nolla tutkimuksia vai miten sä nyt tulkitsit sitä?