Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mä odotan et vapautuu terveille neljännen piikin ajanvaraus. Se kuulemma toimii paremmin ku eka, toka tai kolmas piikki
Se 4 piikki kuulemma "herättää" nämä kolme ensimmäistä pikkiä jälleen toimimaan ja nyt sitten kehossa jylläänki 4 piikin voima yhtäaikaa. Muutos Teräsmieheksikin kuulemma mahdollinen, kannattaa ehdottomasti ottaa se 4 piikki 💪🤣

Toi on hauska, että jengi repeilee kaikista eniten tolle kaatumiselle vaikka oli ihan selkeesti täysi taju pois- tilanne ja vaarallinen kaatuminen ku mikä.

Täytyy myöntää, että itsekin olisin hörähdellyt tolle. Se tapahtui niin osuvaan aikaan, että olisi hyvin voinut olla osa settiä.

Jälleen yksi muistutus, että pitää olla varovainen mitä omaan kehoonsa laittaa

Kysyttiin 4 piikistä ,mutta 3 jo selittää miten kujalla ihminen on, aivopestyä pikku nuhan takia. Kuinka monta oot valmis ottamaan 10?? Vai alatko silloinkaa miettimään miksi?
Otan niin monta kuin todetaan hyödyt suuremmaksi kuin haitat. Jos pitäis veikata, niin näillä kolmella tullaan hetki pärjäämään, teho vakavaa tautimuotoa vastaan vaikuttaa hyvältä kolmen rokotteen jälkeen.

Mikään nuhahan korona ei väestötasolla ole, onneksi omicron on kaikille lievempi kuin aiemmat variantit.

Niin, tutkimuksia vissiin tehdään sen takia että tulisi jotain tuloksia. Sitten me tavalliset tallaajat voidaan niitä ihmetellä ja toisaalta kuunnella ammattilaisten kuten John Cambell tarinaa niistä tutkimuksista ja tutkimusten ympäriltä.
Mä olen tasan "lay person" lääketieteen suhteen eikä se tuota mulle ongelmaa. Mulla on sen verran pokkaa todeta, että voin sen ihan avoimesti todeta.
Toisin kuin teillä pölläyttäjillä, jotka esitätte täällä jotain virologia ja milloin mitäkin tutkijaa.
Mä joudun kuuntelemaan niitä oikeita asiantuntijoita ja olettamaan, että he tietävät mistä puhuvat. Varmasti ovat välillä väärässä, se on ihan inhimillistä.
Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, ettei "lay person" saisi olla utelias ja kysellä tyhmiä? Ihmettelyni otannan koosta ja kontrolliryhmien kelpoisuudesta syntyvät puhtaasti tietämättömyydestäni eikä mistään patologisesta tarpeesta olla oikeassa tai vittuilla. Sille en tietysti mitään voi, jos et kiinnitä tällaisiin asioihin huomiota, vaan luotat mieluummin auktoriteetteihin. Onhan se monesti ihan fiksu tapa mennä elämässä eteenpäin.

Jos teillä on parempaa dataa ja viisautta kuin esimerkkinä käytetyllä J.Cambelilla tuosta IVM meta tutkimuksesta niin kertokaa ihmeessä.
Mulla ei ole tässä agendaa taustalla toisin teillä woke porukalla. Mä luen mielellään vaikka sun syväluotaavan analyysin tuosta IVM meta tutkimuksesta ja osoitat ne virheet sieltä niin asiahan on harvinaisen selvä.
Teille muodostuu tutkimuksissa ongelmaksi se, että siellä on taustalla "vääriä" ihmisiä, kuten esim McCullough, jolla muuten tais omien sanojen mukaan olla useampi sata peer reviewed paperia takataskussa. Teidän silmissä tuollainen veijari muuttui fringe folioksi ja täysin huuhaa mieheksi ihan vaan siitä syystä että uskaltaa olla eri mieltä.
Valitettavasti näiden "väärien ihmisten" taustalta yleensä paljastuu, että ne lukuisat tutkimukset onkin tehty ihan jossain toisella alalla kuin asiantuntijana esiinnytään - eroaako tämä nyt sitten miten paljon siitä kuvailemastasi "lay personista"? Tai julkaisut ovat täysin nolla-arvoisia tutkimuksia, joihin kukaan muu ei omissa tutkimuksissaan viittaa - paitsi ehkä kirjoittaja itse seuraavassa "Breakthrough Whitepaperissaan" - tällainen CV:n luova rakentelu kun ei ole mitenkään poikkeuksellista ameriikan ihmemaassa. Oma henkilökohtainen suosikkini näiden veijareiden kohdalla on tapa korostaa, miten he työskentelevät puhtaasti omantuntonsa vuoksi ja kaikki saatu rahallinen hyöty ohjataan hyväntekeväisyyteen.

Otan niin monta kuin todetaan hyödyt suuremmaksi kuin haitat. Jos pitäis veikata, niin näillä kolmella tullaan hetki pärjäämään, teho vakavaa tautimuotoa vastaan vaikuttaa hyvältä kolmen rokotteen jälkeen.

Mikään nuhahan korona ei väestötasolla ole, onneksi omicron on kaikille lievempi kuin aiemmat variantit.
Maalis-huhtikuussa tulee moronicpiikkejä kolmen sarja. Tottahan otat kaikki?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mistä sä tiedät miten huippu kunnossa oisit ilman rokotteita? Ite ainaki yli 2v menny ilman ja hyvin on pärjätty ei maskia/piikkiä.
3 krt ollu kipeänä tuossa 2 v aikana, pikkusen nenä vuotanu ja vähän veto pois. On se hurja tauti. Olen vieläpä riskiryhmää vähän ylipainoa/tupakoin ,lievä astma

Mun esimies haki just kolmannen piikin ja nyt on määrämättömän ajan poissa. Vielä ei tietoa mitä sille on käynyt. Työskentelee yleensä etänä ja vaikka olisi kipeänä niin vastaa yleensä sähköposteihin. Nyt ei mitään vaikka olen jo useamman postin laittanut.

Säkään et ennen vuotta 2020 tuhlannut sekuntiakaan näihin flunssiin ja siihen miten ne iskee ihmisiin.
Nyt sä oikeen HUOJENNUT, kun omicron variantti flunssa ei olekaan paha enää... Todella huojentavaa hei.

Miten sä pärjäsit ennen vuotta 2020 vaan influenssapiikillä? Nyt ehkä pärjätään hetki näillä piikeillä?

Mun esimies haki just kolmannen piikin ja nyt on määrämättömän ajan poissa. Vielä ei tietoa mitä sille on käynyt. Työskentelee yleensä etänä ja vaikka olisi kipeänä niin vastaa yleensä sähköposteihin. Nyt ei mitään vaikka olen jo useamman postin laittanut.
Laita viikko sisäisiin tunteihin. Jos se ei saa pomoa reagoimaan on se kuollut.

Säkään et ennen vuotta 2020 tuhlannut sekuntiakaan näihin flunssiin ja siihen miten ne iskee ihmisiin.
Nyt sä oikeen HUOJENNUT, kun omicron variantti flunssa ei olekaan paha enää... Todella huojentavaa hei.

Miten sä pärjäsit ennen vuotta 2020 vaan influenssapiikillä? Nyt ehkä pärjätään hetki näillä piikeillä?
Ennen koronaa en ollut huolissani koronasta vai mikä oli ajatus?

Ennen koronaa en ollut huolissani koronasta vai mikä oli ajatus?
En ollut koska aiemmin ihmisten määräämisoikeutta sekä perusoikeuksia ei koiteta viedä millään flunssakeppihevosella.
En todellakaan ollut huolissani flunssista ennen tätä kusetusta.

Etkö sä oikeasi käsitä kuinka typerältä alat kuulostaa tässä vaiheessa tän plandemian avaamista? Porukka analysoi jotain kausiflunssia kuin olisi joku todella kriittinen homma menossa ja ruttoon verrattavaa kauhua, kun oikeasti lenkkimakkarapaketti jääkaapissa on paljon vaarallisempi.

Mistä sä tiedät miten huippu kunnossa oisit ilman rokotteita? Ite ainaki yli 2v menny ilman ja hyvin on pärjätty ei maskia/piikkiä.
3 krt ollu kipeänä tuossa 2 v aikana, pikkusen nenä vuotanu ja vähän veto pois. On se hurja tauti. Olen vieläpä riskiryhmää vähän ylipainoa/tupakoin ,lievä astma
En tiedäkään. Väestötasolla ihmiset selviää koronasta helpommalla rokotteiden kanssa, mutta ei oman tilanteen perusteella voi mitään johtopäätöksiä tehdä.

En ollut koska aiemmin ihmisten määräämisoikeutta sekä perusoikeuksia ei koiteta viedä millään flunssakeppihevosella.
En todellakaan ollut huolissani flunssista ennen tätä kusetusta.
Aiemmin Suomessakaan ei ole ollut tautia pyörimässä, joka aiheuttaisi tyypillistä influenssaa noin 10-kertaa suuremman kuormituksen tehohoitoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom