Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tein salilla pull overia käsipainolla enkä desinfioinut yläselän alla tukena käyttämääni penkkiä. Kun olin siirtynyt seuraavaan liikkeeseen, joku hasselhof suihkutteli sen penkin täyteen desinfiointiainetta ja katsoi ilkeästi minua kohti samalla. Voiha se olla että mun hartiat ja niskat oli täynnä koronaa, joka jäi kiinni siihen penkkiin. Hyvä että kanssatreenaajat pitää edelleenkin kiinni turvallisuudesta treeniympäristössä, jos yksi meistä sattuu unohtamaan.

🤦🏼‍♂️
Itsehän mulkutan oven kahvatkin aina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mikä näissä maskeissa on nykynen totuus: suojelee käyttäjää vai muita?
Bangladesh 2 tulossa jossa ffp2 tutkitaan. En oo viimeaikoina maskitutkimuksia kattonu. Konsensus taitaa kirurgisista olevan luokkaa Pientä hyötyä. Populatutkimusta ei oo taidettu tehä. Ffp2sta

Jotenkin ainoa looginen selitys sille, että sairaanhoitojaksot ja kuolemat on nousseet omikronin yleistyttyä, mutta siitä ei tunnu kukaan olevan huolissaan, on juurikin toi sivulöydösten yleistyminen. Eli sitä nuhaa nyt vaan on paljon liikkeellä.
Eikös niitä rokotuksia kannusteta ottamaan juuri siksi että suuresta tartuntamäärästä ollaan huolissaan? Myös ikäihmisten ja sairaanhoidossa jo olevien kohdalla.

Kukahan tää kaveri oikeasti on? Ei googlella ainakaan löydy että olisi mitään artikkeleita kirjoittanut valtamediaan. Se on kyllä täysi itsestäänselvyys ettei toimittajilla ole vapautta kirjoittaa mitään narratiiviin vastaista, mutta toikin kaveri voi olla täysi trolli tai joku mielenterveyspotilas.

Screenshot_20220208-192604-030.png

Joo. Ei herätä nyt oikein luottamusta, vaikka sikäli uskon, että tällaista *ohjeistusta* sisällön tuottamisesta tapahtuu.

Make valehtelee.

+ se lätkäpelaaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom