Olipa helvetin hieno miekkari. Osuvan perussuomalaista toimintaa - känni päälle, pientä uhoa ja pikaruokalan kautta himaan nuolemaan haavoja.
Hold the line!
Hold the line!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öyhöttämässä? Olin paikalla ja siellä oli jengi ihan kiltisti. Tavallisia ihmisiä. Kannattaa varmaan joskus käydä ihan katsomassa paikan päällä ennenkuin alkaa vittuilee netissä. Antaa sinusta varsin hölmön kuvan.Äänestys vaaleissa on ihan kelpo keino vaikuttaa asioihin, ja sit jos järjestää miekkareita niin pitää ne vaatimukset jossain järkevyyden rajoissa.
No alistuitko sä möykkyne mielivaltaan vai olitko eilen öyhöttämässä?
Tottakai ne tietää. Se ei sulje läskivittua pois mitenkään.Lystikästä, miten täällä kuvaillaan päätöksistä vastaavia poliitikkoja laatusanoilla kuten "idiootti" tai "läskivittu" ja silti samaan aikaan luotetaan heidän olevan niin hyvin kartalla kaikista ympärillään olevista tapahtumista, että "he kyllä tietävät tasan tarkkaan, mitä tekevät".
Loistavaa! Tällä kertaa alusta asti kokonaan mukana! Eilen ehdin käydä vain pikaisesti katsomassa ja taltioimassa menoa.tänään klo 18:00 uusinta
No kovasti kun luki aamusta noita ryhmänkin kommentteja niin kyllä siellä on öyhötetty päissään niin että moni jotka oli tosissaan ja selvinpäin lähtivät kotiin lopullisesti, jatkakaa samaan malliin, saa viihdettä koko viikonlopulle. Varmasti on hauskaa settiä luvassa tänäänkin kotikatsomoihin.Öyhöttämässä? Olin paikalla ja siellä oli jengi ihan kiltisti. Tavallisia ihmisiä. Kannattaa varmaan joskus käydä ihan katsomassa paikan päällä ennenkuin alkaa vittuilee netissä. Antaa sinusta varsin hölmön kuvan.
Kommentit on kommentteja. Eipä siellä kukaan mitään ördännyt. Like said, kannattaa itse käydä paikan päällä toteamassa omat johtopäätökset. Mutta selkeästi oot mielipiteesi muodostanut, joten jatka vaan valitsemallasi tiellä. Whatever floats your boat.No kovasti kun luki aamusta noita ryhmänkin kommentteja niin kyllä siellä on öyhötetty päissään niin että moni jotka oli tosissaan ja selvinpäin lähtivät kotiin lopullisesti, jatkakaa samaan malliin, saa viihdettä koko viikonlopulle. Varmasti on hauskaa settiä luvassa tänäänkin kotikatsomoihin.
Mitäs sä teet huuhtelet netissä. Säälittävää tollaset vätykset jotka vaan aukoo päätään kun toiset sentää yrittää. Jos sattuis että polttoaine verotus tuliskin alas 50 pros, älä sittten ota sitä hyötyä itsellesi, ja maksa edelleen vanhalla röystö hinnalla. Kyllä sitte osataa taputtaa selkää kun onnistuu mutta jos ei pitää lytätä! Mua etoo tollaset 2 naamaset käärmeetOlipa helvetin hieno miekkari. Osuvan perussuomalaista toimintaa - känni päälle, pientä uhoa ja pikaruokalan kautta himaan nuolemaan haavoja.
Hold the line!
Ei kuitenkaan yhtä hauskaa settiä, jota tarjoaa ne ihmiset, jotka painavat menemään naamarit päässään, läträävät käsidesillä, jonottavat oireettomina testeihin saadakseen tietää, onko heillä lentsu tai odottavat boosteria niin kuin kuuta nousevaa, että uskaltavat taas elää hetken ennen seuraava. Se, jos jokin, on todellista komediaa.No kovasti kun luki aamusta noita ryhmänkin kommentteja niin kyllä siellä on öyhötetty päissään niin että moni jotka oli tosissaan ja selvinpäin lähtivät kotiin lopullisesti, jatkakaa samaan malliin, saa viihdettä koko viikonlopulle. Varmasti on hauskaa settiä luvassa tänäänkin kotikatsomoihin.
Mitäs sä teet huuhtelet netissä. Säälittävää tollaset vätykset jotka vaan aukoo päätään kun toiset sentää yrittää. Jos sattuis että polttoaine verotus tuliskin alas 50 pros, älä sittten ota sitä hyötyä itsellesi, ja maksa edelleen vanhalla röystö hinnalla. Kyllä sitte osataa taputtaa selkää kun onnistuu mutta jos ei pitää lytätä! Mua etoo tollaset 2 naamaset käärmeet
Jos sattuis että polttoaine verotus tulis alas 50 pros :D Ei vittu tää on niin hyvää viihdettä, näitä ihmisiä on jotka tähän uskoo täälläkin. Lupaan myydä autoni jos tämä miekkari laskee polttoaine verotusta 50%. Ei jumalauta.Mitäs sä teet huuhtelet netissä. Säälittävää tollaset vätykset jotka vaan aukoo päätään kun toiset sentää yrittää. Jos sattuis että polttoaine verotus tuliskin alas 50 pros, älä sittten ota sitä hyötyä itsellesi, ja maksa edelleen vanhalla röystö hinnalla. Kyllä sitte osataa taputtaa selkää kun onnistuu mutta jos ei pitää lytätä! Mua etoo tollaset 2 naamaset käärmeet
Jos sattuis että polttoaine verotus tulis alas 50 pros :D Ei vittu tää on niin hyvää viihdettä, näitä ihmisiä on jotka tähän uskoo täälläkin. Lupaan myydä autoni jos tämä miekkari laskee polttoaine verotusta 50%. Ei jumalauta.
EDIT: ja vastausta kirjoittaessa sinne ilmestyi paisetulppakin toiveikkaana. Maksan sulle vuoden bensat jos hinta tippuu 50 senttiin litra :D
Tätähän mä tarkoitin tällä että tää jengi tuo sitä viihdettä parhaimmillaan.
Mitäs sä teet huuhtelet netissä. Säälittävää tollaset vätykset jotka vaan aukoo päätään kun toiset sentää yrittää. Jos sattuis että polttoaine verotus tuliskin alas 50 pros, älä sittten ota sitä hyötyä itsellesi, ja maksa edelleen vanhalla röystö hinnalla. Kyllä sitte osataa taputtaa selkää kun onnistuu mutta jos ei pitää lytätä! Mua etoo tollaset 2 naamaset käärmeet