Joo parempi laittaa nää kisat vaan boikottiin.Mulla on tv kiinni, lumihanki ummessa ja Pakkotoisto auki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo parempi laittaa nää kisat vaan boikottiin.Mulla on tv kiinni, lumihanki ummessa ja Pakkotoisto auki.
Täällä kun on tota koronarokottamista ja säännöstelyä vastaan niin moni ja uho on kovaa viikosta toiseen, niin moniko oli Konvoissa mukana? Pääsittekö saunaan? Sanna vissiin hakee hallituksen eroa vasta maanantaina ettei häiritse Salen viikonloppua? Bensan hinta ei ollu vielä muuttunut täällä jyväskylässä, ei oo kaiketi vielä tieto ehtinyt perille että senaatintorilla ollaan tosissaan. Yöksi tietenkin jengi lähti kotiin, eihän öisin kukaan mielenosoita, aamusta sitten kun saa lisää kaljaa.
Koittakaa jaksaa, maanantaihin on pitkä aika ne tuhannet rekat kyllä siellä tukkii kaiken liikenteen :D
Sun mielestä on hyvä asia että bensan hinta on nostettu pilviin ja yrittäjiä on ahdisteltu täysin mielivaltaisilla kielloilla?Täällä kun on tota koronarokottamista ja säännöstelyä vastaan niin moni ja uho on kovaa viikosta toiseen, niin moniko oli Konvoissa mukana? Pääsittekö saunaan? Sanna vissiin hakee hallituksen eroa vasta maanantaina ettei häiritse Salen viikonloppua? Bensan hinta ei ollu vielä muuttunut täällä jyväskylässä, ei oo kaiketi vielä tieto ehtinyt perille että senaatintorilla ollaan tosissaan. Yöksi tietenkin jengi lähti kotiin, eihän öisin kukaan mielenosoita, aamusta sitten kun saa lisää kaljaa.
Koittakaa jaksaa, maanantaihin on pitkä aika ne tuhannet rekat kyllä siellä tukkii kaiken liikenteen :D
Miks mulla pitäis olla joku panos tähä? Mulle riittää tää viihde tästä festariviikonlopusta ku kristallihörhöt vetää kaljaa manskulla, kuuntelin eilen tota liveradioo ku jengi oli menossa tonne, ja setti oli hulvatonta. Kansakunnan kynttilät yhessä liikenteessä, nyt on autot varikolla ja maanantaina aukeaa varikko :D On siinä miekkaria kerrakseen. Tänään sit taas saarioisten roiskeläppää naamariin ja seisoskelua siellä kun autot on kanissa. Varmaan ihan kohta on rajoitukset poissa ja bensavero vähintäänkin puolitettu :DHahah ku oot hauska. Mikäs on oma panokses tän hulluuden lopettamiselle. Niinpä tais kalikka kalahtaa...
Ei ole kumpikaan näistä hyvä asia, se että joku luulee että tuo hörhöilymiitti muuttaisi noita asioita on se hauska asia :DSun mielestä on hyvä asia että bensan hinta on nostettu pilviin ja yrittäjiä on ahdisteltu täysin mielivaltaisilla kielloilla?
Niinpä, parempi vaan alistua kaikkeen kommunistien mielivaltaan tekemättä mitään tai jopa edistämällä sitä hyödyllisenä idioottina. Se on todistetusti tehokkaampi keino vaikuttaa asioihin.Miks mulla pitäis olla joku panos tähä? Mulle riittää tää viihde tästä festariviikonlopusta ku kristallihörhöt vetää kaljaa manskulla, kuuntelin eilen tota liveradioo ku jengi oli menossa tonne, ja setti oli hulvatonta. Kansakunnan kynttilät yhessä liikenteessä, nyt on autot varikolla ja maanantaina aukeaa varikko :D On siinä miekkaria kerrakseen. Tänään sit taas saarioisten roiskeläppää naamariin ja seisoskelua siellä kun autot on kanissa. Varmaan ihan kohta on rajoitukset poissa ja bensavero vähintäänkin puolitettu :D
Se oli sentään yritys.Mitä sä ehdotat?Äänestämistä?Ei ole kumpikaan näistä hyvä asia, se että joku luulee että tuo hörhöilymiitti muuttaisi noita asioita on se hauska asia :D
Se oli sentään yritys.Mitä sä ehdotat?Äänestämistä?
Niinpä, parempi vaan alistua kaikkeen kommunistien mielivaltaan tekemättä mitään tai jopa edistämällä sitä hyödyllisenä idioottina. Se on todistetusti tehokkaampi keino vaikuttaa asioihin.
Minä vaikutan asioihin omalla tavallani enkä naureskele muiden yrityksille vaikuttaa omalla tavallaan. Kaikki vaikuttaminen on arvokasta työtä.Äänestys vaaleissa on ihan kelpo keino vaikuttaa asioihin, ja sit jos järjestää miekkareita niin pitää ne vaatimukset jossain järkevyyden rajoissa.
No alistuitko sä möykkyne mielivaltaan vai olitko eilen öyhöttämässä?
Ei se ole tehnyt yhtään mitään. Pelkästään maskitta kaupassa käyminen näille huonolla itsetunnolla varustetuille ihmisille on täysin ylitsepääsemätön juttu "mutta jos joku kattoo mua ikävästi, voi apua". Rätti vedetään naamalle kun on helpointa kuulua laumaan. Tuntui se itsestä miten idioottimaiselta tahansa. Rokotteet haetaan vaikka olisi jo koronan sairastanut "koska se nyt vaan on helpointa ja mitä jos joku ajattelee mun olevan salaliittoteoreetikko kun en hae rokotetta tautiin johon mulla on jo luontainen immuniteetti".Hahah ku oot hauska. Mikäs on oma panokses tän hulluuden lopettamiselle. Niinpä tais kalikka kalahtaa...
Joo kyllä sitten ollaan innolla mukana jos sattuis muutosta tulemaan, tollaset ihmiset omaa kahdet kasvotHahah ku oot hauska. Mikäs on oma panokses tän hulluuden lopettamiselle. Niinpä tais kalikka kalahtaa...
Nuoriso katsoi eilen striimiä kovasti. Äsken lähtivät stadin keskustaan raflaan syömään. lumilapio mukanaToivottavasti ihmiset lähtevät entistä hanakammin tukkimaan teitä. Levelille ja muille striimaajille iso kiitos mielenosoituksen taltioinnista.
No kerroppas miten ne asiat sitten muuttuu??? Äänestämällä vai??? Ehei jos äänestämällä jotaki vois muuttaa se olis jo kielletty. Tai sitte ihmiset on vaan nii idootteja että äänestää samat kyrvän tuonne järjestys vaan puolueissa eri.Ei ole kumpikaan näistä hyvä asia, se että joku luulee että tuo hörhöilymiitti muuttaisi noita asioita on se hauska asia :D
Löytyy. Niiden ekan ja tokan piikin väli oli liian lyhyt ni sen takia piikit ei enää toimi. Onks tää kortti käytetty jo? Jossei ni nyt on