Minä vastasin. 48% demokraateista jenkeissä olisi valmis sakottamaan tai vangitsemaan jos levittää rokotteista "väärää tietoa". Jos et ole tietoinen niin Itävallassa aiotaan edelleen pakkorokottaa kaikki yli 14-vuotiaat (hesari sanoo että aikuiset) sakkojen uhalla. Jos sakkoja ei makseta, niin kaiken järjen mukaan rokottamattomat vangitaan, eikö?Meinasin jo sanoa, että olisi nyt edes vastannut noihin esitettyihin asioihin. Mutta sitten tajusin taas, että minkälaisen sakin kanssa täällä ollaan tekemisissä. Pussies. Pahintahan tässä on se, että te oikeesti oletatte olevanne oikeassa harhojenne kanssa. Mietin vaan sitä, että tuleekohan teille koskaan sellainen hetki elämäänne, kun toteatte että "voi vittu miten tyhmää paskaa oon suoltanut..."
Todennäköisesti ei osu kohdallenne. Se on kovin vaikeaa tunnustaa olevansa tyhmä ja uhmakas.
Ranskassa Macron on ihan suoraan sanonut että hän haluaa haistatella rokottamattomille ja tehdä heidän elämästään mahdollisimman vaikeaa. Macron ei edes yritä vedota enää terveyteen.
Ovatko nämä sinun mielestäsi normaaleita asioita vapaissa länsimaissa? Tällaisen sairauden takia?
Kerro ihan oma mielipiteesi. Missä kulkee raja? Miten pitkälle länsimaat ovat valmiita menemään piikkipakotuksessa? Mikä on se raja mitä et ikinä usko näkeväsi? Onko mielestäsi esimerkiksi mahdotonta että Itävallassa siirretään rokottamattomat keskitysleireihin koska eivät suostu tai pysty maksamaan sakkojaan?
Anekdoottina vielä mainittakoon että oon omasta lähipiiristä kuullut todella sairaita fantasioita mitä rokottamattomille pitäisi tehdä. Pelkästään se tosiasia että 60% Suomen kansasta on valmis laajentamaan passin kaikille työpaikoille, kertoo tämän kansan tyhmyydestä, julmuudesta ja suoranaisesta psykopatiasta.
Edit. Ja vastaukseksi ei käy "en kommentoi mitä ulkomailla tehdään".