Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ai nyt sä et oo mesonnu siitä ?? Miks sä sit rokotteita oot ottanu jos et kuplassa oo eläny??
Se on sun määritelmä mesoamisesta ja sun näkemys. Ja Se on ihan ok.

Edelleenkin mä sanon, useita tällä palstalla voi todistaa, että mä oon useita kertaa listannu mitä mieltä olen. LIstalla on joka kerta ollu mm. lähtökohtasesti lievä noin 80% ihmisistä ja vaarallinen vanhuksille ja riskiryhmäläisille. Ja niin kun onkin.

Miks mä en ois ottanut rokotteita jos mulle siitä on hyötyä?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on sun määritelmä mesoamisesta ja sun näkemys. Ja Se on ihan ok.

Edelleenkin mä sanon, useita tällä palstalla voi todistaa, että mä oon useita kertaa listannu mitä mieltä olen. LIstalla on joka kerta ollu mm. lähtökohtasesti lievä noin 80% ihmisistä ja vaarallinen vanhuksille ja riskiryhmäläisille. Ja niin kun onkin.

Miks mä en ois ottanut rokotteita jos mulle siitä on hyötyä?
Ootko harkinnu poliitikon uraa?? kierrät kaarrat mutta et vastaa suoraa🤣

Mä kysyin miten meni omasta mielestä kun sua kusetettu??

Ooomikrooni ei olis voinut tulla parempaan aikaan. Nyt kun kisat tulevat menemään täysin vihkoon tartuntojen takia, ja kiinalaisilta tulee lisää näitä ylilyöntejä, niin varmaan lisää porukkaa alkaa heräilemään. Toivottavasti kiinalaiset saavat hävetä vinot silmänsä päästä ennen kuin Olympiatuli sammuu.
Moni näitä leirityksiä halunnut ei vaan ole tajunnut, että sille tielle kun lähdetään, niin ihan sama vaikka olisi ottanut 15 piikkiä. Silti voi tulla oireetonkin posi ja sitten leiri kutsuu.
Toivottavasti nyt edes osa heräilee, kun noita juttuja lueskelee.

Jep venäjän lehti voi PERKELE sä olet aivopesty 🤣
Päätoimittaja on ilmoittanut hakevansa venäjän kansalaisuutta ja asuu itä-ukrainassa venäläisten miehittämässä "donetskin kansantasavallassa"
Lisäksi mv-lehti käyttää suurena asiantuntijanaan Johan "en ole kommunisti, olen antifasisti" Bäckmania

Liitteet

• Screenshot_20220202-223439_Twitter.jpg
    Screenshot_20220202-223439_Twitter.jpg
    112,1 KB · Katsottu: 69

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pahoitteluni tuplapostauksesta - linkitin tämän videon jo aiemmin. Sain eilen kuunneltua loppuun ja oli kyllä silmiä avaava kokemus. Sisältöä on niin paljon, että vaikea tehdä nostoja tähän. Suosittelen ihan jokaista kuuntelemaan. Käytännössä tämän kuunneltuaan ei enää voi olla ymmärrtämättä, miksi joku epäilisi koronarokotteiden tehoa.

Tässä on siis tosiaan puhuttu äänitteelle artikkeli, jonka Jordan Peterson oli nostanut esiin parhaana koronarokotteita käsittelevänä artikkelina, jonka oli lukenut. Puhuja on artikkelin kirjoittaja, ja on tosi sujuvaa ja mukava kuunnella. Paljon monimutkaistakin asiaa on avattu käytännönläheisesti, esim. se miten Pfizerin alkuperäisten mrna-rokotetutkimusten pohjalta on vedetty mediassa mutkat suoraksi ja valheellisesti luotu mielikuva, että rokotteiden "teho" tautia vastaan olisi ollut yli 90 %. Kaikenlaista datan, tilastoinnin, poliittisen vaikutusvallan, vallankäytön, markkinoinnin ja mielikuvien problematiikkaa käydään läpi. Tämä ei kuitenkaan ole rokotevastainen artikkeli, vaan ainakin itse pidän tätä 100 % objektiivisena tarkasteluna.

Itse en ole jaksanut juurikaan lueskella esim. MV-lehteä, ja esim. Injektiopiikin jutut tuntuvat myös melkosen yliampuvilta. Ei jaksa mitään caps lock pohjassa vedettyä kiihkoilua. Tässä artikkelissa / äänitteellä ei käytännössä esitetä mitään mutuväittämiä tai salaliittoteoriaa, vaan kaikki perustuu tutkimustietoon, eli etenkin jos nuo edellämainitut lähteet tuntuu liian paksulta niin vahva suositus tälle.

Tämän jälkeen en enää asiasta mainitse, toivottavasti tämän saisi kuitenkin kuunteluun, luettavaksi ja jakoon mahdollisimman monelle.

Alkuperäinen artikkeli on julkaistu Tablet Magazinessa jo 28.11.2021 joten se koskee käytännössä vain aikaa ennen omikronia. Tästä saa myös hyvän selityksen sille, miksi omikronia ja rokotteiden toimivuutta sitä vastaan on käsitelty mediassa, kuten on tehty.

Videomuodossa luettuna:

View: https://youtu.be/UfEkp_TFvY0

Löytyy myös JBP Podcasteista vaikkapa hakemalla 'needle points' Spotifyssa.

Helv hyvää asiaa. Vasta 20min kuunneltu. Jatkoon!

Päätoimittaja on ilmoittanut hakevansa venäjän kansalaisuutta ja asuu itä-ukrainassa venäläisten miehittämässä "donetskin kansantasavallassa"
Lisäksi mv-lehti käyttää suurena asiantuntijanaan Johan "en ole kommunisti, olen antifasisti" Bäckmania
Nii mitä sitten??? Tiesitkö että hän joutu lähteä maanpakoon koska puhui liikaa totuuksia ja se oli liikaa herroille!!

Mutta kun Venäjä putin trollit. Olisit vittu hiljaa kun tieto tuota luokkaa.

Vantaalla on yks rafla AINAKIN jolla on passi ollu käytös nämäkin viimeviikot.

Eikös niitä ole vielä vaikka kuinka monta mihin ei sisälle pääse? Käytiin tässä joku aika sitten tuttava pariskunnan kanssa kokeilemassa useampaan sisälle eikä mitään asiaa mihinkään ravintelliin kun passia ei löytyny. Emme toki kaikissa vantaan ravintoloissa käyneet mut aika moneen yritettiin mitkä on tiksin keskustassa.

Mutta passi pitäis olla jäähyllä- on mielenkiintonen juttu. (jep, tiksissä..)

Eikös nyttenkin osassa baareista kysellä passia? Oliko se JKylän liikuntapaikat jotka myös kyseli passia "turvallisuuden tunteen" takia? :sick: Sikäli käsättämätöntä, jos joku vapaaehtoisesti valitsee passin. Mietin vain, jos passi on jäähyyllä, niin voiko sen näyttämisestä kieltäytyä? Voiko se baarinpitäjä heittää sut pois, jos passi on virallisesti jäähyllä? Eikös toi ole lainvastaista?

Olen Möykkysen kanssa samaa mieltä, kyllä ne jotenkin ton passin ujuttaa jossain muodossa läpi. Ainakin matkustamisessa. Lisäksi en tosiaan ylläty, jos ihmiset saadaan vapaaehtoisesti kyselemään passia, vaikka sitä ei laillisesti edellytetä.
A-studiossahan se julkisoikeuden ukko sanoi että esim. Helsingin liikuntapaikat jotka vaatii passia, rikkovat lakia. Taitaa sama koskea ravintoloita koska tosiaan, passi on jäähyllä.

Suositut

Back
Ylös Bottom