Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
"Suomessa kova kannustin lisärokotuksiin katoaisi saman tien, jos passista kokonaan luovuttaisiin.

Eli lisää "pakollisia" rokotuksia on tulossa tautiin josta selviää perusterve 99,9999% varmuudella ja rokotteet on niin hyviä, että toimii ehkä 3kk, mutta silti voi saada taudin eikä estä leviämistä? Ainut syy käydä piikillä on leima passissa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"Suomessa kova kannustin lisärokotuksiin katoaisi saman tien, jos passista kokonaan luovuttaisiin. Rokotekattavuus ei enää luultavasti kasvaisi vinhasti. Samalla Euroopassa painetta lyödään vain lisää. Ottavatko suomalaiset kohta lisäpiikin enää vain siitä syystä, että pääsevät ravintolan ostereiden ääreen kesälomalla Ranskassa?

Vaikka koronapassin kansallinen käyttö kuuluu EU:n jäsenmaille eikä unionille, Euroopan linjan luulisi kiinnostavan myös Suomen päättäjiä. Omaperäinen tie on aina vaikeampi kulkea, vaikka elämä ilman rokotepassia kuinka tuntuisi omemmalta kuin hierarkiat, jotka ”haistattelevat” kansalaisille."

"Tiedonvälitys" tämän varassa? Tämäkö läpyskä on auktoriteetti vielä vuonna 2022? Laatta lentää suunnilleen jokaisesta jutusta. (Tämä kommentti ei siis kohdistu sinuun, Tidus)

Koronarajoituksia aiotaan kumota ystävänpäivästä lähtien. Ovatko koronan suurimmat uhkakuvat nyt takana? Studiossa sotevaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi (kesk.) ja varapuheenjohtaja Mia Laiho (kok.) sekä infektiotautien ylilääkäri Asko Järvinen HUSista. Hoitohenkilöstön koronarokotuspakko astui voimaan. Onko lailla enää merkitystä, kun korona leviää niin helposti myös rokotetuissa? Keskustelemassa Suomen lähi- ja perushoitajaliiton puheenjohtaja Silja Paavola ja Loimaan kaupungin sosiaali- ja terveysjohtaja Timo Hokkanen. Juontajana Annika Damström.

Jeesus mitä syöpää tämä artikkeli. Muutama poiminto: ”Jos on sairastanut omikron-virusmuunnoksen, siihen ei todennäköisesti sairastu heti uudelleen. Sairastaneille antaisin aika lailla vapauksia”, Järvinen sanoo.

”Tosin omikronmuunnoksen uusi versio BA.2 voi sotkea tilannetta jossain kohtaa. En ole saanut siitä vielä selvyyttä, suojaako sairastaminen myös tältä muunnokselta.”

Uutta varianttia tulossa. Pitää pelätä vaikka olis just sairastanut.

"Kansalaispulssi-kyselyn mukaan koronavirus stressaa vähintään jonkin verran yli puolta suomalaisista.

Eniten stressiä on lähes koko pandemian ajan kokeneet 15–29-vuotiaat. Yli 50-vuotiaat ovat puolestaan selvinneet poikkeusoloista hyvin, THL:n tutkimusprofessori, psykiatri Jaana Suvisaari sanoo."

Jumalauta, eihän 15-29-vuotiaat stressaa virusta vaan näitä passeja ja rajoituksia tässä!!! Vittujen vittu kun kiristää taas. Muutenkin on viimeset 2 vuotta aina puhuttu miten korona aiheuttaa sitä sun tätä. Ei aiheuta!! Vaan rajoitukset aiheuttaa. Virus aiheuttaa sairastumisia, ei mitään muuta.

Siinä valmis härnäys kysymyslista, jos sattuu vahingossa vastaamaan *ota nyt jumankauta ne rokotteet* puheluun.

Screenshot_20220202-200551-706.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Miten mikasa90 meni niinku omasta mielestä. Sä nii täällä vauhkosit miten tämä korona nii kauhea tappava ja nyt kaikki jo tajuaa tämä ollu täys kusetus. Vieläkö omat silmät kiinni vai pystytkö vieläkään myöntää menit kusetukseen??
Näytätkö ne viestit, missä olen sanonut korona on kauhea tappaja? Nyt lukutaitoa.
Jos sinä olet tulkinnut ne viestit niin, se ei ole mielestäni minun ongelma.

edit. mä olen useita, varmaan 10x listannu mitä mieltä olen koronasta, miten vaarallinen jne. Uskon että tämän voi todistaa aika helvetin moni palstalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom