Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Onko tuo 3. Piikin jakaminen edennyt ihan oletetulla aikataululla ? Nyt on 50% sen saanut ja jotenkin itse (toive)ajattelen, että olisi verrattain hidas tahti siihen nähden kauan sitä on jo suositeltu? Mitä hitaampi tahti ja varsinkin mitä useampi jättää ottamatta sen hankalampaa on passia ajaa päättäjillä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko olemassa jonkun riippumattoman tahon tekemä tutkimus jossa on seurattu rokottamattomien ja 3. piikin ihmisten välistä terveys eroa joltain merkittävältä aika väliltä?
Se mitä mun tuntemissa ihmisissä on tapahtunut noiden piikkien jälkeen on sen verta huolestuttavaa että uskon ennemmin omia silmiä kuin agenda mediaa.
En tiedä onko, uskoisin että ei. Minulle on ihan sama ottaako joku rokotteet vai ei, mielestäni kaikkien pitäisi saada itse päättää.

Itselläni on kolme rokotetta ja yhdestäkään ei ole tullut mitään oireita, eli minäkin uskon ennemmin omia tuntemuksia entä kenenkään muun. Voi myös olla että saan rokotteesta vaikka syövän 30 vuoden päästä, voi myös olla että jään sitä ennen auton alle

Onko tuo 3. Piikin jakaminen edennyt ihan oletetulla aikataululla ? Nyt on 50% sen saanut ja jotenkin itse (toive)ajattelen, että olisi verrattain hidas tahti siihen nähden kauan sitä on jo suositeltu? Mitä hitaampi tahti ja varsinkin mitä useampi jättää ottamatta sen hankalampaa on passia ajaa päättäjillä.
Tästä ois kyllä kiva saada jotain inffoa joko rokotetahti on laskenut. Jos tuo 50% pitää paikkaansa niin jos passi tulee voimaan, puolet suomalaisista jäis ulos erinäisistä palveluista ja tapahtumista. Suomi nousuun ! 😆

Tottakai osa kävis ottamassa 3. Piikin, jotta saa elää mahd.normaalisti. Silti jää porukkaa ulkopuolelle.

Mut voisin lyödä vetoa, että 3piikin kattavuus ei nouse yli 60-70% ainakaa.

Tästä ois kyllä kiva saada jotain inffoa joko rokotetahti on laskenut. Jos tuo 50% pitää paikkaansa niin jos passi tulee voimaan, puolet suomalaisista jäis ulos erinäisistä palveluista ja tapahtumista. Suomi nousuun ! 😆

Tottakai osa kävis ottamassa 3. Piikin, jotta saa elää mahd.normaalisti. Silti jää porukkaa ulkopuolelle.

75% ottaa rokotteen näillä passivaatimuksilla. Jos passi tiukkenee niin kyllä lopulta 90% ihmisistä ottaa. Tää on tilanne esimerkiksi Ranskassa. Ja Ranskassakin tullaan tekemään jotain paljon hurjempaa jos Macronia on uskominen. Lopulta vain pahimmat jäärät jättää piikin ottamatta. Mä veikkaan että lopullinen rokotuskattavuus on 95% joskus vuosien päästä. Mutta se vaatii sitten todella kovat keinot.

Mä sanoisin että jos ei oo valmis tulevaisuudessa lähtemään metsiin piiloon tai kuolemaan poliisin luoteihin kadulle jossain mielenosotuksessa niin kannattaa ne piikit käydä nyt ottamassa. Pääsee paljon helpommalla.

Mä olen valinnut kuoleman.

Mä sanoisin että jos ei oo valmis tulevaisuudessa lähtemään metsiin piiloon tai kuolemaan poliisin luoteihin kadulle jossain mielenosotuksessa niin kannattaa ne piikit käydä nyt ottamassa. Pääsee paljon helpommalla.

Mä olen valinnut kuoleman.
Musta tuntuu että tää on nyt sitä sun pari sivua sitte laittamaa pari pykälää hullummaksi vetoa

Musta tuntuu että tää on nyt sitä sun pari sivua sitte laittamaa pari pykälää hullummaksi vetoa
Etkö esimerkiksi usko että rokottamattomia ei tulla missään päin Eurooppaa sakottamaan? Entä jos ei maksa sakkoja? Uskotko että rokottamattomia ei tulla vangitsemaan? Ja kun vankiloihin ei mahdu kaikki niin mitäs sitten? No leireille mahtuu kaikki. Ja tämä on kaikki mahdollista koska sun kaltaiset hyvät ihmiset eivät näe tässä mitään ongelmaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Etkö esimerkiksi usko että rokottamattomia ei tulla missään päin Eurooppaa sakottamaan? Entä jos ei maksa sakkoja? Uskotko että rokottamattomia ei tulla vangitsemaan? Ja kun vankiloihin ei mahdu kaikki niin mitäs sitten? No leireille mahtuu kaikki. Ja tämä on kaikki mahdollista koska sun kaltaiset hyvät ihmiset eivät näe tässä mitään ongelmaa.
Voi olla että sakotetaan, en kuitenkaan usko. Joka tapauksessa siitä että sakotetaan on melko pitkä matka siihen että Suomessa kuolet poliisien luoteihin. En voi uskoa että tämmöistä pitää edes kertoa jollekkin

Taitaa nousta 3. rokotteen osalta kattavuus nopeemmin kuin kahden ekan. Pahoittelut 😁
Screenshot_20220130-202041_Chrome.jpg

Avokki kävi ottamas tokan tos torstaina. Meni vähän sen jälkee ku aukes ja jonos oli 3 ihmist ennen sitä niin joo näyttäs et hulluimmat on jo käyny hakemas kolmannen. Tos reilu kk sitte tuntien jonoja. Ei ollu toivoakaa saada ekaa jonottamalla ellet ollu eläkeläinen tai työtön kenel aikaa olla teltan kanssa siel

Voi olla että sakotetaan, en kuitenkaan usko. Joka tapauksessa siitä että sakotetaan on melko pitkä matka siihen että Suomessa kuolet poliisien luoteihin. En voi uskoa että tämmöistä pitää edes kertoa jollekkin
No niin. Hyvä. Nyt voin olla rauhallisin mielin. Koronapassi on laillinen. Kehollista itsemääräämisoikeutta ei kukaan järkevä ihminen kaipaa. Korruptiota ei ole olemassa ja poliitikot haluaa meidän kaikkien hyvää. Ja valtiot ovat tunnetusti aina tehneet pelkkiä hyviä tekoja (eikun hitto, 99% henkirikoksista ja muista ihmisoikeusrikoksista onkin valtioiden tekemiä - mutta tällä kertaa on eri asia).

Uskookohan toi Convoy porukka oikeasti että niiden vaatimuksiin suostutaan? Muutama rekka parkissa siellä, joo puolitetaan bensavero ja erotaan t hallitus.

Zone-sarja -42%
No niin. Hyvä. Nyt voin olla rauhallisin mielin. Koronapassi on laillinen. Kehollista itsemääräämisoikeutta ei kukaan järkevä ihminen kaipaa. Korruptiota ei ole olemassa ja poliitikot haluaa meidän kaikkien hyvää. Ja valtiot ovat tunnetusti aina tehneet pelkkiä hyviä tekoja (eikun hitto, 99% henkirikoksista ja muista ihmisoikeusrikoksista onkin valtioiden tekemiä - mutta tällä kertaa on eri asia).
Tietenkin jos asut Kiinassa, pohjois-koreassa tai vastaavassa niin pahoittelut en tiennyt, sitten tilanne on eri. Kuitenkin jos Suomessa asut niin älä huoli, ei sinua ole poliisi luotiaseella ampumassa jos olet rokottamaton, rohkeasti vaan nyt sinne ulos

Is​

Koronarajoituksia vastustava ryhmä uhkaa tukkia Helsingin keskustan perjantaina ”kaikilla mahdollisilla ajoneuvoilla”​

Helsingin poliisi on tietoinen aikeista.

JAA
KOMMENTOI
Koronarajoituksia vastustava ryhmä aikoo tukkia Helsingin keskustan ja Eduskuntatalon ympäristön kaikilla mahdollisilla ajoneuvoilla. Kanadassa järjestettiin viikonloppuna suuri koronatoimenpiteitä vastustava mielenosoitus, jossa sadat rekka- ja kuorma-autokuskit ajoivat valtavilla kulkupeleillään vapaussaattueessa.

Koronarajoituksia vastustava ryhmä aikoo tukkia Helsingin keskustan ja Eduskuntatalon ympäristön "kaikilla mahdollisilla ajoneuvoilla". Kanadassa järjestettiin viikonloppuna suuri koronatoimenpiteitä vastustava mielenosoitus, jossa sadat rekka- ja kuorma-autokuskit ajoivat valtavilla kulkupeleillään "vapaussaattueessa". KUVA: PATRICK DOYLE / REUTERS, JUKKA GRÖNDAHL
Niko Ranta

20:30
KORONARAJOITUKSIA vastustavassa Facebook-ryhmässä suunnitellaan Helsingin keskustaa tukkivaa mielenosoitusta.

Ryhmässä on tällä hetkellä yli 52 000 jäsentä. Ryhmäläiset aikovat tukkia Eduskuntatalon ympäristön sekä Helsingin keskustan ”kaikilla mahdollisilla ajoneuvoilla” tulevana perjantaina.

Koronatoimenpiteiden- ja rajoitusten lisäksi ryhmäläiset vaativat polttoaineen hinnan ja verotuksen tuntuvaa laskua.

Helsingin poliisi on tietoinen aikeesta, ja se seuraa tilannetta. Vielä perjantaina se ei ollut saanut ilmoitusta mielenosoituksesta. Poliisi on pyytänyt järjestäjää ottamaan yhteyttä.

Kanadassa järjestettiin lauantaina suuri koronatoimenpiteitä vastustava mielenosoitus.

Lue lisää: Satoja rekkoja ja kuorma-autoja kokoontui "vapaussaattueeseen” pakollisia koronarokotteita vastaan Kanadassa

Sadat rekka- ja kuorma-autokuskit ajoivat valtavilla kulkupeleillään "vapaussaattueessa" pääkaupungissa Ottawassa vastustaakseen Yhdysvaltain rajan ylittämiseksi vaadittavaa koronarokotusta.

Joukkoon liittyi myös tuhansia ihmisiä, jotka eivät ole ainoastaan suuttuneita koronaviruksen vuoksi asetettuihin rajoituksiin, vaan myös yleisesti tyytymättömiä hallintoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom