Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Koska siitä rekkarallista ei ole mitään hyötyä, varsinkaan polttoaineen hintaan, rekkarallista on ainoastaan haittaa.
Myös rokotteet ovat objektiivisesti hyviä, eikö vain
Onko hyvä pakottaa näitä rokotteiksikin kutsuttuja lääkevalmisteita sellaisille ihmisille jotka eivät niitä selkeästikään tarvitse? Erityisesti siinä valossa, että kiistattomasti tiedetään niiden aiheutuvan myös kuolemia sekä muita vakavia seuraamuksia? Eikö tässä tilanteessa lääkkeen ottaminen pitäisi olla mieluumin 100% vapaaehtoista?

3. kerran
Et sä täällä inisis tuosta rekkarallista jos se ei olisi toimiva ja näkyvyyttä tuova konkreettinen vaikutus.
Jos se jää vain puheeksi eikä pistetä katuja kiinni niin hieno homma, näkyvyyttä tuli mutta asiat eivät muuttuneet. Jos rekat lyödään kaduille parkkiin niin näkyvyyttä tuli, mutta asiat eivät muuttuneet ja samalla hankaloitettiin ihmisten arkea. Siksi en tätä kannata ja inisen täällä

1643557341762.png

Pitikin lukea kommenttikenttää. Porukka edelleen psykooseissa. 😲

”Asiantuntija suosittelee rokotteen ottamista”

Asiantuntiaan luottakaamme.

Jos se jää vain puheeksi eikä pistetä katuja kiinni niin hieno homma, näkyvyyttä tuli mutta asiat eivät muuttuneet. Jos rekat lyödään kaduille parkkiin niin näkyvyyttä tuli, mutta asiat eivät muuttuneet ja samalla hankaloitettiin ihmisten arkea. Siksi en tätä kannata ja inisen täällä
No se ei varmaan haittaa kun haitataan muutenkin ihmisten arkea.

Pitikin lukea kommenttikenttää. Porukka edelleen psykooseissa. 😲

"ei tiedä"

Varmasti tietää. Lehdistö taas tarinoi "Heidi" hahmolla.
Jos läskivittu ei muuta keksi tai muuta juttujaan niin kaikkien covid rokottamattomien sotealalla olevien hommat loppuu huomisen jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helvetin hyödyllisiä nämä kotitestit.
Oireet alkoi torstai-iltana, perjantaina perusflunssa tulilla, lauantaina jo vähän mukavampi olo, tänään olin aamulla lähössä puntille, kun taloudessa toinen testas positiiviseksi. Tein sitten itekin testin ja nyt oli positiivinen.

Tein 2 testiä oireiden aikana, molemmat negatiivisia.
Hyödyt samaa luokkaa kuin nänneillä rintapanssarissa
Päiväkodissa oli muutama koronatapaus ja tytöllä yskää ja nuhaa. Tehtiin testi parina eka päivänä ja molempina nega. Kait se sitten oli vaan nuhaa. Mistäpä näistä tietää.

No se ei varmaan haittaa kun haitataan muutenkin ihmisten arkea.

Jep. Tässä on jo yritetty hyvällä saada tätä loppumaan. Se ei ole toiminut, joten nyt on sitten otettava ikävämmät keinot käyttöön. Se ei välttämättä saa rakkautta ihmisiltä, mutta kun kerran eduskunta ei mitä ilmeisemmin suostu tästä leikistä luopumaan ennen kuin se on saanut omat järjettömät tavoitteensa läpi, se täytyy pakottaa siihen luomalla enemmän julkista painetta.

Olen 100% rekkakuskien ja pien yrittäjien puolella. Let it burn.

Zone-sarja -42%
Myös rokotteet ovat objektiivisesti hyviä, eikö vain

Onko olemassa jonkun riippumattoman tahon tekemä tutkimus jossa on seurattu rokottamattomien ja 3. piikin ihmisten välistä terveys eroa joltain merkittävältä aika väliltä?
Se mitä mun tuntemissa ihmisissä on tapahtunut noiden piikkien jälkeen on sen verta huolestuttavaa että uskon ennemmin omia silmiä kuin agenda mediaa.
Muutenkin jos en kuulu mihinkään riskiryhmään niin minkä takia se on tietyille tahoille äärimmäisen tärkeää saada tuputettua mulle ne piikit?
Se "läheisten suojaaminen" on ihan aukosta repästyä.Mä oon terve,en yski,aivastele tms niin mitä ihmeen koronaa mä nyt sitten levitän?
Eikö sun mielestä ole mahdollista että tuohon tuputtamiseen saattaa liittyä hieman taloudellisia intressejä?
Mun tuntemista ihmisista ne 3. piikin ihmiset on niitä joista yks on kuollut,2 oli noin 3kk jakson sairaslomalla,ja yksi on nyt 3. piikin jälkeen ollut jo yli 3vko poissa ja kun kysyn mun rokotteet ottaneilta työkavereilta että mitäs sille on käynyt niin tulee jotain mutisua jostain vakavasta jutusta mutta sen kummemin ei haluta puhua.

Ja nyt mun pitäis ottaa 3 piikin maratooni jotain riehuvaa flunssaa vastaan joka ei ole koskenutkaan muhun tän yli 2v aikana.
Mä en halua olla 3kk sairaslomalla tai kuolla.

Onko olemassa jonkun riippumattoman tahon tekemä tutkimus jossa on seurattu rokottamattomien ja 3. piikin ihmisten välistä terveys eroa joltain merkittävältä aika väliltä?
Se mitä mun tuntemissa ihmisissä on tapahtunut noiden piikkien jälkeen on sen verta huolestuttavaa että uskon ennemmin omia silmiä kuin agenda mediaa.
Muutenkin jos en kuulu mihinkään riskiryhmään niin minkä takia se on tietyille tahoille äärimmäisen tärkeää saada tuputettua mulle ne piikit?
Se "läheisten suojaaminen" on ihan aukosta repästyä.Mä oon terve,en yski,aivastele tms niin mitä ihmeen koronaa mä nyt sitten levitän?
Eikö sun mielestä ole mahdollista että tuohon tuputtamiseen saattaa liittyä hieman taloudellisia intressejä?
Mun tuntemista ihmisista ne 3. piikin ihmiset on niitä joista yks on kuollut,2 oli noin 3kk jakson sairaslomalla,ja yksi on nyt 3. piikin jälkeen ollut jo yli 3vko poissa ja kun kysyn mun rokotteet ottaneilta työkavereilta että mitäs sille on käynyt niin tulee jotain mutisua jostain vakavasta jutusta mutta sen kummemin ei haluta puhua.

Ja nyt mun pitäis ottaa 3 piikin maratooni jotain riehuvaa flunssaa vastaan joka ei ole koskenutkaan muhun tän yli 2v aikana.
Mä en halua olla 3kk sairaslomalla tai kuolla.
Kovasti tuntuu porukka rykivän töissä. No ehkä se vakava covid sitten vältetty..... ... .

Suositut

Back
Ylös Bottom