Onko olemassa jonkun riippumattoman tahon tekemä tutkimus jossa on seurattu rokottamattomien ja 3. piikin ihmisten välistä terveys eroa joltain merkittävältä aika väliltä?
Se mitä mun tuntemissa ihmisissä on tapahtunut noiden piikkien jälkeen on sen verta huolestuttavaa että uskon ennemmin omia silmiä kuin agenda mediaa.
Muutenkin jos en kuulu mihinkään riskiryhmään niin minkä takia se on tietyille tahoille äärimmäisen tärkeää saada tuputettua mulle ne piikit?
Se "läheisten suojaaminen" on ihan aukosta repästyä.Mä oon terve,en yski,aivastele tms niin mitä ihmeen koronaa mä nyt sitten levitän?
Eikö sun mielestä ole mahdollista että tuohon tuputtamiseen saattaa liittyä hieman taloudellisia intressejä?
Mun tuntemista ihmisista ne 3. piikin ihmiset on niitä joista yks on kuollut,2 oli noin 3kk jakson sairaslomalla,ja yksi on nyt 3. piikin jälkeen ollut jo yli 3vko poissa ja kun kysyn mun rokotteet ottaneilta työkavereilta että mitäs sille on käynyt niin tulee jotain mutisua jostain vakavasta jutusta mutta sen kummemin ei haluta puhua.
Ja nyt mun pitäis ottaa 3 piikin maratooni jotain riehuvaa flunssaa vastaan joka ei ole koskenutkaan muhun tän yli 2v aikana.
Mä en halua olla 3kk sairaslomalla tai kuolla.