Rajoitukset | THL ei enää kannata koronapassia eikä myöskään sen muuttamista rokotepassiksi: ”Vakava haittavaikutus”
Rokottamattomien sulkeminen palveluiden ulkopuolelle voisi lisätä polarisaatiota ja lisätä rokotevastaisuutta, katsoo THL sosiaali- ja terveysministeriölle antamassaan lausunnossa.
www.hs.fi
Kaikenlaisia ihmeellisyyksiä sitä on tullut viime päivinä. Thl päästänyt nyt tällaisen sammakon suustaan: "THL ei pidä tätä kansanterveydellisesti hyvänä vaihtoehtona, sillä se sulkisi rokottamattomat täysin palveluiden ulkopuolelle ja voisi vaikuttaa merkittävästi ja pysyvästi yleiseen rokotusmyönteisyyteen Suomessa. Tämä olisi vakava haittavaikutus, jonka pitkäaikaiset vaikutukset olisivat merkittäviä”, laitos perustelee."
Aijaa? Ihanko totta? Mutta ei 60% kansasta tuotakaan tajua kun ei sitä ole uutisissa sanottu. Nyt se on sanottu. Voitteko nyt vittu uskoa?
Ja mun usko viranomaisiin, poliitikoihin ja mediaan on täydellisesti tuhoutunut viimeisen kahden vuoden aikana. Ennen koronaa mä olin vielä melko naiivi Hesarin ja Ylen lukija ja pidin niitä suhteellisen objektiivisina tiedonlähteinä jotka olivat kyllä jonkin verran vasemmalle kallellaan. Nyt pidän noita läpimätinä, valehtelevina paskiaisina. Vituttaa oma naiivius.
Viimeksi muokattu: