Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

Kaikenlaisia ihmeellisyyksiä sitä on tullut viime päivinä. Thl päästänyt nyt tällaisen sammakon suustaan: "THL ei pidä tätä kansanterveydellisesti hyvänä vaihtoehtona, sillä se sulkisi rokottamattomat täysin palveluiden ulkopuolelle ja voisi vaikuttaa merkittävästi ja pysyvästi yleiseen rokotusmyönteisyyteen Suomessa. Tämä olisi vakava haittavaikutus, jonka pitkäaikaiset vaikutukset olisivat merkittäviä”, laitos perustelee."

Aijaa? Ihanko totta? Mutta ei 60% kansasta tuotakaan tajua kun ei sitä ole uutisissa sanottu. Nyt se on sanottu. Voitteko nyt vittu uskoa?

Ja mun usko viranomaisiin, poliitikoihin ja mediaan on täydellisesti tuhoutunut viimeisen kahden vuoden aikana. Ennen koronaa mä olin vielä melko naiivi Hesarin ja Ylen lukija ja pidin niitä suhteellisen objektiivisina tiedonlähteinä jotka olivat kyllä jonkin verran vasemmalle kallellaan. Nyt pidän noita läpimätinä, valehtelevina paskiaisina. Vituttaa oma naiivius.

Viimeksi muokattu:
Kaikesta täysin uskomattomasta paskasta huolimatta, kanadan tilanne kyllä tuo vähän jo valoa pimeyteen.

"Kanadalaisten pitkä pinna on palanut -- Fox Newsin toimittaja Laura Ingraham haastatteli kanadalaista menestyksekkään NHL-uran pelannutta Theoren Fleurya. Pelaajauransa jo päättänyt kiekkolegenda kertoo, kuinka rekkamiehet ovat onnistuneet sytyttämään koko Kanadan kansan puhaltamaan yhteen hiileen. Koko kansa on nyt yhdistynyt ja lähtenyt liikkeelle taistelemaan omien vapauksiensa puolesta. Fleury kertoo itsekin herkistyneensä jopa aivan kyyneliin saakka, kun on nähnyt jälleen pitkästä aikaa omat maanmiehensä innoissaan ja yhdistyneinä yhteisen asian puolesta. Hän kertoi myös, että kanadalaisten pinna on todella pitkä, mutta kun se sitten lopulta palaa... Suomessa taitaa olla kyse vähän samasta asiasta, joten jokohan se suomalaistenkin pitkä pinna alkaisi jo lopultakin palamaan?

"Meillä on nyt täällä Kanadassa yksi kaikkien aikojen suurimmista vallankumouksista meneillään. Et ole välttämättä kuullut siitä, koska kukaan ei puhu siitä. Mutta täällä on 50 000 rekkaa ja noin 1,4 miljoonaa ihmistä suuntaamassa kohti Ottawan parlamenttia. Ja he aikovat jäädä sinne, kunnes Trudeau eroaa tai palauttaa meille vapautemme ja oikeutemme takaisin."
https://*********.net/view?v=3852313652
https://*********.net/f_data/data_userfiles/user_media/1725259459/t/3852313652/0.jpg
Ei lopu suomalainen lammas ei koskaan laita kunnolla hanttiin, lammas on lammas ja se ei siitä miksikään muutu, hävettää olla suomalainen

Valitettavasti en usko että tolla miekkarilla on mitään väliä. Globalistit vaan nauraa ku kansa yrittää laittaa kapuloita rattaisiin

Kyllä sillä tulee olemaan. Voiton saaminen tästä kaaoksesta tulee vaatimaan sitkeyttä. Suomalaisten täytyy vain noudattaa Kanadalaisten esimerkkiä ja valmistautua monta viikkoakin kestävään eräreissuun eduskuntatalon kupeessa. Kaikkien täytyy tämän lisäksi olla valmiita joutumaan putkaan, mikäli poliisi päättää yrittää hajottaa mielenosoituksen.

Otan itselleni mielihyvin rikosrekisterin, mikäli se tarkoittaa normaaliin elämään paluuta.

Viimeksi muokattu:

Kaikenlaisia ihmeellisyyksiä sitä on tullut viime päivinä. Thl päästänyt nyt tällaisen sammakon suustaan: "THL ei pidä tätä kansanterveydellisesti hyvänä vaihtoehtona, sillä se sulkisi rokottamattomat täysin palveluiden ulkopuolelle ja voisi vaikuttaa merkittävästi ja pysyvästi yleiseen rokotusmyönteisyyteen Suomessa. Tämä olisi vakava haittavaikutus, jonka pitkäaikaiset vaikutukset olisivat merkittäviä”, laitos perustelee."

Aijaa? Ihanko totta? Mutta ei 60% kansasta tuotakaan tajua kun ei sitä ole uutisissa sanottu. Nyt se on sanottu. Voitteko nyt vittu uskoa?

Ja mun usko viranomaisiin, poliitikoihin ja mediaan on täydellisesti tuhoutunut viimeisen kahden vuoden aikana. Ennen koronaa mä olin vielä melko naiivi Hesarin ja Ylen lukija ja pidin niitä suhteellisen objektiivisina tiedonlähteinä jotka olivat kyllä jonkin verran vasemmalle kallellaan. Nyt pidän noita läpimätinä, valehtelevina paskiaisina. Vituttaa oma naiivius.
Tästä thl:n lausunnosta ei iltasanomat ja iltalehti kirjoittanut mitään. Meni varmaan monelta ohi.

Mä olin vähän hidas tän suhteen IL oli jo kerinnyt kauan sitten julkaisemaan tän.
Miksihän suvakit ei istu näiden takia keskellä ajotietä? Ei taida herrat käskeä NPC koiriaan tähän jostain syystä...

Noo hyvä että tajusit viimein, mutta kyllä nuo kyseiset mediat on aivan vituillaan olleet jo vuosikaudet ennen. Mutta silti hyvä myöhään kuin ei milloinkaan! Tieto lisäsi tuskaa jne.

STM:n sivujen mukaan pubit ja kerhot klo 18 kiinni maaliskuun loppuun. Ravintola-alan yrittäjille myös melkoinen räkärätti vasten kasvoja tämä muutaman tunnin "helpotus".

Aika huolella sataa rapaa tuonne STM:n sekä hallituksen suuntaan, keskustan rivitkin vähän rakoilee kun Markus Lohi kritisoi päätöksiä, vaikkakin itse ollut pöydän ääressä neuvottelemassa näistä. Yksin vaikea varmaan vaikuttaa, mutta yrityksen määrästähän ei toki tietoa ole.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ennenkin pohtinut ääneen että kuinkahan kauan tuolla ja australiassa kärvistellään kun muualla on jo unohdettu juttu, tuskin monikaan turisti haluaa lähteä enää kokemaan eristyksiä ja rajoituksia. Eikä työmatkalaisetkaan.

Eikä ihan eka eikä toka kerta uutisissa riitä, moni vänkkää vielä sittenkin vastaan.
Edelleen itketään että ei rokotetut tartuttaa ja on uhka sun muuta.

Ennenkin pohtinut ääneen että kuinkahan kauan tuolla ja australiassa kärvistellään kun muualla on jo unohdettu juttu, tuskin monikaan turisti haluaa lähteä enää kokemaan eristyksiä ja rajoituksia. Eikä työmatkalaisetkaan.

Eikä ihan eka eikä toka kerta uutisissa riitä, moni vänkkää vielä sittenkin vastaan.
Edelleen itketään että ei rokotetut tartuttaa ja on uhka sun muuta.
Tässä kans aika horror tarina NZ touhuista:

View: https://mobile.twitter.com/1st_sealord/status/1487166145085919235

Ylelle nauretaan jo kansainvälisellä kielellä.

Screenshot_20220129-080518-153.png

Iltapaska nostaa jo vähän kissaa pöydälle tämän pakkopykälän suhteen mutta tämä kommentti jäi ihmetyttämään. Luulisi, että alan ammattilainen tietää, että moronicia tartuttaa rokotettu ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin? Vai tarkoitetaanko tässä, että lain mukaan rokotettu ei tartuta tai tartuttaa vähemmän eli kyseessä on poliittinen lausunto?

– Jos hoitohenkilöstöä ei ole saatavilla tarpeeksi, työnantaja voi ottaa töihin myös rokottamattomia. Työnantaja joutuu tällöin puntaroimaan, kumpi riski on suurempi: se jos potilasta ei hoideta ollenkaan vai se, että potilasta hoitaa rokottamaton. Se on asia, johon täytyy löytyä ratkaisu, Paavola kuvaa.

Kaikesta täysin uskomattomasta paskasta huolimatta, kanadan tilanne kyllä tuo vähän jo valoa pimeyteen.

"Kanadalaisten pitkä pinna on palanut -- Fox Newsin toimittaja Laura Ingraham haastatteli kanadalaista menestyksekkään NHL-uran pelannutta Theoren Fleurya. Pelaajauransa jo päättänyt kiekkolegenda kertoo, kuinka rekkamiehet ovat onnistuneet sytyttämään koko Kanadan kansan puhaltamaan yhteen hiileen. Koko kansa on nyt yhdistynyt ja lähtenyt liikkeelle taistelemaan omien vapauksiensa puolesta. Fleury kertoo itsekin herkistyneensä jopa aivan kyyneliin saakka, kun on nähnyt jälleen pitkästä aikaa omat maanmiehensä innoissaan ja yhdistyneinä yhteisen asian puolesta. Hän kertoi myös, että kanadalaisten pinna on todella pitkä, mutta kun se sitten lopulta palaa... Suomessa taitaa olla kyse vähän samasta asiasta, joten jokohan se suomalaistenkin pitkä pinna alkaisi jo lopultakin palamaan?

"Meillä on nyt täällä Kanadassa yksi kaikkien aikojen suurimmista vallankumouksista meneillään. Et ole välttämättä kuullut siitä, koska kukaan ei puhu siitä. Mutta täällä on 50 000 rekkaa ja noin 1,4 miljoonaa ihmistä suuntaamassa kohti Ottawan parlamenttia. Ja he aikovat jäädä sinne, kunnes Trudeau eroaa tai palauttaa meille vapautemme ja oikeutemme takaisin."
https://*********.net/view?v=3852313652
https://*********.net/f_data/data_userfiles/user_media/1725259459/t/3852313652/0.jpg
Jos laskis, että 1 rekka on 5m pitkä ja niitä on toi ilmotettu määrä niin eikös se tekis 250km pitkän jonon puskuri puskurissa kiinni.
Saas nähä miten hyvin mahtuvat. Taitaa mennä vähän ahtaaks Ottawa.
Jos kartalle piirtelee 250km viivaa Ottavan parlamentin ympärille niin tiukkaa tekee.

Iltapaska nostaa jo vähän kissaa pöydälle tämän pakkopykälän suhteen mutta tämä kommentti jäi ihmetyttämään. Luulisi, että alan ammattilainen tietää, että moronicia tartuttaa rokotettu ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin? Vai tarkoitetaanko tässä, että lain mukaan rokotettu ei tartuta tai tartuttaa vähemmän eli kyseessä on poliittinen lausunto?

Kyllähän nykytiedon perusteella se rokottamaton on pienempi riski hoidettavalle kuin esim hiljattain boosteroitu hoitaja. Nekun sattuu olemaan virusmagneetteja.

Jos laskis, että 1 rekka on 5m pitkä ja niitä on toi ilmotettu määrä niin eikös se tekis 250km pitkän jonon puskuri puskurissa kiinni.
Saas nähä miten hyvin mahtuvat. Taitaa mennä vähän ahtaaks Ottawa.
Jos kartalle piirtelee 250km viivaa Ottavan parlamentin ympärille niin tiukkaa tekee.
Vähän tuun viisastelee merkityksettömillä asioilla tähän väliin: Yks amerikan rekan veturi on varmaa keskimäärin n. 6m ja kärryn kanssa 21-22 metriä.

Kanadassa ja jenkeissä on noi pelkät veturit hemmetin pitkiä kun niihin saa pitkän ohjaamon ja vielä keulamalleja, en ole koskaan mittaillut mutta ihan perstuntumalta osa näyttää pidemmältä kuin sen 6m.
Toki eroa on että onko se rekan vetäjä (puolikas) vai sitten täysperän joka voi olla sen 10m pelkästään, näytti noissa monissa kuvissa olevan Kanadassa samanlaista täysperäkalustoa mitä meillä kun jenkeillä niitä vähempi syystä jota en tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom