Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321

Liitteet

  • Screenshot_2020-05-04 Daily Update Winning — EndCoronavirus org(2).png
    Screenshot_2020-05-04 Daily Update Winning — EndCoronavirus org(2).png
    241,1 KB · Katsottu: 99
  • Screenshot_2020-05-04 Daily Update Winning — EndCoronavirus org(1).png
    Screenshot_2020-05-04 Daily Update Winning — EndCoronavirus org(1).png
    147,5 KB · Katsottu: 102
  • Screenshot_2020-05-04 Daily Update Winning — EndCoronavirus org.png
    Screenshot_2020-05-04 Daily Update Winning — EndCoronavirus org.png
    153,5 KB · Katsottu: 100
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän viihdettä ja piristystä korona-arkeen videolta geenipoolin matalammasta päästä, ellei jopa jostain lätäköstä.



Varmaan muutama kaveri tulee pian kertomaan että on Euroopassakin idiootteja jne. :giggle:
 
Vähän viihdettä ja piristystä korona-arkeen videolta geenipoolin matalammasta päästä, ellei jopa jostain lätäköstä.



Varmaan muutama kaveri tulee pian kertomaan että on Euroopassakin idiootteja jne. :giggle:

En pystyny kattoo kun minuutin kun rupes vituttaa- Ihmisten tyhmyys.🤬
 
Pompeon juttuja voisi uskoakin, ellei se sopisi liiankin hyvin trumpistien poliittiseen agendaan eli vierittää syyllisyyttä muiden harteille. En tosin usko Kiinaan tai Venäjäänkään, kaikki tieto on enemmän tai vähemmän värittynyttä. Totuuskin tulee aikanaan esiin ja puolueettomat tutkijat pääsevät paremmin ääneen. Sikäli hyvä, että tiedeyhteisö ympäri maailman on kuitenkin päässyt tutkimaan virusta.
Fokus pitääkin nyt olla sekä parempien hoitokäytäntöjen löytyminen, lääkkeiden ja rokotteen kehittäminen. Syyllisten etsintä ei tässä vaiheessa auta oikeastaan ketään. Toisekseen pitää keskittyä siihen, miten yhteiskuntaa voidaan pikku hiljaa avata lisää riskien kasvamatta eikä jäädä vain kotiin pelkäämään, kunnes yhtäkään tartuntaa ei ole todettu vuoteen.

Mielenkiintoista muuten, ettei ruokakauppojen myyjät ole millään tavalla yliedustettuina tartunnan saaneissa. Omakin poika on isossa marketissa asiakaspalvelutehtävissä eikä ole sairastunut eikä juuri kukaan muukaan henkilökunnasta. Eli ei se korona noin vaan tartu. Siksikin joidenkin lähes hysteerinen koronan pelko vaikuttaa kummalliselta, oikein edes ulko-ovea uskalleta avata vaikka omassa maakunnassa tilanne on enemmän kuin rauhallinen.
 
53% on miehiä ja 47% naisia. Kuolleiden mediaani-ikä on 84 vuotta.

Tarkempaa tietoa siitä, missä menehtyneet ovat olleet hoidossa välittömästi ennen kuolemaansa, on tällä hetkellä 231 kuolleesta:


  • Menehtyneistä 20 % on ollut erikoissairaanhoidossa,
  • 29 % perusterveydenhuollon yksikössä,
  • 50 % sosiaalihuollon ympärivuorokautisessa yksikössä, (tarkottaa mitä?vanhustentaloja tai vastaavia?)
  • 1 % kotona tai muualla.
Kuolleista, valtaosalla (yli 90 %) oli yksi tai useita pitkäaikaissairauksia. Yleisimpiä ovat olleet sydänsairaudet ja diabetes.

Thl.
 
En tiedä olenko vähän tyhmä vai onko tässä mun mielestä joku dilemma kun ihmiset eristäytyy kotiin viruksen takia ja sitten koittaa sen yksinäisyyden takia meinaa tappaa itsensä?
 
Vähän viihdettä ja piristystä korona-arkeen videolta geenipoolin matalammasta päästä, ellei jopa jostain lätäköstä.



Varmaan muutama kaveri tulee pian kertomaan että on Euroopassakin idiootteja jne. :giggle:


Haha, mä oon joskus vääntänyt netissä vääntänyt hyvät tovit chem traileista ja litteästä maasta tuon kahden minuutin kohdalla esiintyvän sekopään kanssa. Näemmä facebookin puolella ylpeilee tuolla "haastattelullaan" :LOL:
 
Hmm. Astudiosta ja tiedotustilaisuudesta:

Koska koulut avautuu, se tarkottaa sitä, että 10-20 henkee kokoontuu luokkatilaan sisälle ja määrää ei ole rajoitettu eikä lapset sairastu tai levitä, mutta se 10vuotias ei saa pelata ulkona fudista kavereitten kaa. Ja kun kaikki tieto pohjautuu tutkittuun tietoon, niin tarkottaako se että, virus on muuntunu niin paljon että koulussa sisällä virus ei leviä, mutta koulurajojen ulkopuolella leviää?

Mä haluan nähdä kyseisen tutkimuksen.
 
Hmm. Astudiosta ja tiedotustilaisuudesta:

Koska koulut avautuu, se tarkottaa sitä, että 10-20 henkee kokoontuu luokkatilaan sisälle ja määrää ei ole rajoitettu eikä lapset sairastu tai levitä, mutta se 10vuotias ei saa pelata ulkona fudista kavereitten kaa. Ja kun kaikki tieto pohjautuu tutkittuun tietoon, niin tarkottaako se että, virus on muuntunu niin paljon että koulussa sisällä virus ei leviä, mutta koulurajojen ulkopuolella leviää?

Mä haluan nähdä kyseisen tutkimuksen.
Mun mielestä ihan tekopyhää koko eristäytyminen ja massojen välttäminen kun ainoa pointti on ettei terveydenhuoltojärjestelmä ylikuormitu. Ihan sama moniko sairastuu ja kuolee kunhan se tapahtuu kontrolloidusti.
 
Hmm. Astudiosta ja tiedotustilaisuudesta:

Koska koulut avautuu, se tarkottaa sitä, että 10-20 henkee kokoontuu luokkatilaan sisälle ja määrää ei ole rajoitettu eikä lapset sairastu tai levitä, mutta se 10vuotias ei saa pelata ulkona fudista kavereitten kaa. Ja kun kaikki tieto pohjautuu tutkittuun tietoon, niin tarkottaako se että, virus on muuntunu niin paljon että koulussa sisällä virus ei leviä, mutta koulurajojen ulkopuolella leviää?

Mä haluan nähdä kyseisen tutkimuksen.
Mä tässä mietin, että onkohan koronaviruskaan lukenut kyseistä tutkimusta...
 
Mun mielestä ihan tekopyhää koko eristäytyminen ja massojen välttäminen kun ainoa pointti on ettei terveydenhuoltojärjestelmä ylikuormitu. Ihan sama moniko sairastuu ja kuolee kunhan se tapahtuu kontrolloidusti.

Kun rokote puuttuu, niin joo, näinhän tämä menee. Eristyminen on keino estää terveydenhuollon ylikuormittuminen. Siellä tämä on kestävyyslaji, ei pikamatka. Hyvä näin. Kuoleekin tod näk vähemmän, kun elintoimintoja voidaan tukea tarvittaessa tehohoitomenetelmin.

1.6. on kyllä iloinen päivä. Voi normalisoida vapaa-aikaa ennen seuraavaa poikkeustilaa :giggle:
 
Nyt kun sisko on jo 90%tervehtyny, kaveri soitti et ''vtu ikinä ollu näin kipee!'' Ihmettelenkin kun ei oo kaverista kuulunu kolmeen-neljään päivään. Halus kuulemma kultase arkun. :LOL::LOL:

Kävi testeis. Sellaset terveiset ''on muuten maailman vittumaisin testi. Oli viimenen kerta kun mun nenään työnnetää yhtään mitään''

edit. meni muuten kävellen testiin. 300 metrin kävely. Eli selkeesti parempaan päin.. Ensioireista noin 5-7pv.
 
Viimeksi muokattu:
95607550_1096922900664862_161381884318711808_n.jpg





https://l.facebook.com/l.php?u=http...RvKiVz3wfZxFDe0M2uml_csEBBcvVzLMP1RZ_Jtq3KR3j



Tässä taas lukee se 67,456. Ja päiväyshän on eilinen 4.5-20


Olis kiva jos joku jaksais osais selvittää mistä tässä on kysymys,sen verran itekki tiedän että toi Robert jr on rokotusvastainen ympäristöjuristi,eli jotenkin suhtaudun melkoisella varauksella kaikkeen hänen sanomaansa.
 
Back
Ylös Bottom