- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän viihdettä ja piristystä korona-arkeen videolta geenipoolin matalammasta päästä, ellei jopa jostain lätäköstä.
Varmaan muutama kaveri tulee pian kertomaan että on Euroopassakin idiootteja jne.
Veikkaisin palvelutaloja, vanhainkoteja yms.50 % sosiaalihuollon ympärivuorokautisessa yksikössä, (tarkottaa mitä?)
Palvelutalossa ei välttämättä oo ympärivuorokautista hoivaa.Veikkaisin palvelutaloja, vanhainkoteja yms.
Vähän viihdettä ja piristystä korona-arkeen videolta geenipoolin matalammasta päästä, ellei jopa jostain lätäköstä.
Varmaan muutama kaveri tulee pian kertomaan että on Euroopassakin idiootteja jne.
Mun mielestä ihan tekopyhää koko eristäytyminen ja massojen välttäminen kun ainoa pointti on ettei terveydenhuoltojärjestelmä ylikuormitu. Ihan sama moniko sairastuu ja kuolee kunhan se tapahtuu kontrolloidusti.Hmm. Astudiosta ja tiedotustilaisuudesta:
Koska koulut avautuu, se tarkottaa sitä, että 10-20 henkee kokoontuu luokkatilaan sisälle ja määrää ei ole rajoitettu eikä lapset sairastu tai levitä, mutta se 10vuotias ei saa pelata ulkona fudista kavereitten kaa. Ja kun kaikki tieto pohjautuu tutkittuun tietoon, niin tarkottaako se että, virus on muuntunu niin paljon että koulussa sisällä virus ei leviä, mutta koulurajojen ulkopuolella leviää?
Mä haluan nähdä kyseisen tutkimuksen.
Mä tässä mietin, että onkohan koronaviruskaan lukenut kyseistä tutkimusta...Hmm. Astudiosta ja tiedotustilaisuudesta:
Koska koulut avautuu, se tarkottaa sitä, että 10-20 henkee kokoontuu luokkatilaan sisälle ja määrää ei ole rajoitettu eikä lapset sairastu tai levitä, mutta se 10vuotias ei saa pelata ulkona fudista kavereitten kaa. Ja kun kaikki tieto pohjautuu tutkittuun tietoon, niin tarkottaako se että, virus on muuntunu niin paljon että koulussa sisällä virus ei leviä, mutta koulurajojen ulkopuolella leviää?
Mä haluan nähdä kyseisen tutkimuksen.
Mun mielestä ihan tekopyhää koko eristäytyminen ja massojen välttäminen kun ainoa pointti on ettei terveydenhuoltojärjestelmä ylikuormitu. Ihan sama moniko sairastuu ja kuolee kunhan se tapahtuu kontrolloidusti.
. Ihan sama moniko sairastuu ja kuolee kunhan se tapahtuu kontrolloidusti.
Nyt kun sisko on jo 90%tervehtyny, kaveri soitti et ''vtu ikinä ollu näin kipee!'' Ihmettelenkin kun ei oo kaverista kuulunu kolmeen-neljään päivään. Halus kuulemma kultase arkun.
https://l.facebook.com/l.php?u=http...RvKiVz3wfZxFDe0M2uml_csEBBcvVzLMP1RZ_Jtq3KR3j
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.l.facebook.com