Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://yle.fi/uutiset/3-12278688Jonkinlainen listaus yrityksistä, jotka ovat ottaneet natsipassin käyttöön omasta aloitteestaan, ei siis vaihtoehtona suluille/rajoituksille, olisi hyvä olla julkisesti nähtävillä. Aika perseestä jos nyt tai tulevaisuudessa tulisi vahingossa käytettyä tällaisen yrityksen palveluita.
Suosittelen pitämään taukoa koko asiasta vaikka toki on ajankohtainen. Silti. Kokonaan pois eikä lue mitään tästä.Jaksamisia myös sinulle. Kissa löytyy ja se vaimon lisäksi piristää arkeani.
Mä olen sellaisessa kuluttavassa kehässä ollut jo melkein vuoden, että koko ajan pitää puuhastella tai miettiä jotain muuta ettei korona-asiat ala vituttaa ja ahdistaa. Haluaisin edes joskus vain olla ja rentoutua mutta sitten alkaa korona-asiat täyttää pään. Kesällä mökilläkään ei pystynyt nauttimaan saunasta ja uimisesta täysin mitoin. Mulla olisi elämässä kaikki ihan vitun hyvin ilman tätä paskaa.
Älkää nyt saatana itteänne tappako. Teitä tarvitaan taisteluun. Mä oon jo päättänyt että en poistu ilman että otan joitain syyllisiä mukananiMä olin lenkillä yks päivä ja tiellä tuli rekka vastaan. Hetken aikaa mietin että nyt kun vaan hyppäis tohon eteen niin pääsisin vittuun tästä mätäpaskamaailmasta.
Et ole yksin. Syvällä on täälläkin käyty ja kyllä tää stressaa 16h päivässä. Ja sitten kun nää terveyskommunistit vielä kehtaa sanoa että tää on kaikki mun terveyden takia; valtio on niin huolissaan mun terveydestä. Ei kyllä kovin terveeltä olo tunnu.
Ja juuri kenellekään ei voi puhua. Ihmiset kyllä näkee että mua vituttaa, mutta en voi asiasta puhua kun vastaus on vaan: "no mitäs jos ottaisit ne rokotteet".
Oon siis jo koronan sairastanut niin tiedän ettei se tauti ole mulle mikään riski, mutta niin minä vaan kuulemma ruuhkautan sairaaloita ja teho-osastoa ja olen suunnilleen riski ihmiskunnalle. Haistakaa vittu.
Jonkinlainen listaus yrityksistä, jotka ovat ottaneet natsipassin käyttöön omasta aloitteestaan, ei siis vaihtoehtona suluille/rajoituksille, olisi hyvä olla julkisesti nähtävillä. Aika perseestä jos nyt tai tulevaisuudessa tulisi vahingossa käytettyä tällaisen yrityksen palveluita.
STOP Koronapassi – Vaikuta vapauteen – pysäytä koronapassi
stopkoronapassi.fi
Siihen vielä omikronpiikit päälle niin alkaa olla se 8 piikin passi täynnä mitä pidettiin foliohattuiluna.
Henkistä väkivaltaa kansalaisia kohtaan. Mut mitäpä se noita kiinnostaa jos muutama kymmentä entistä yrittäjää vetää ittesä jojoon tai tappaa koko perheen, ettei heidänkin tarvi kärsiä. Ja näitä muuten tulee jos tää viel jatkuu.Suosittelen pitämään taukoa koko asiasta vaikka toki on ajankohtainen. Silti. Kokonaan pois eikä lue mitään tästä.
Tämä on psykologista sodankäyntiä meitä vastaan myös. Joko alistaa tai masentaa. Kumpikin näyttää käyvän agendoille.
Ei onnistu
Ei tapeta. Aina on toivoa.Älkää nyt saatana itteänne tappako. Teitä tarvitaan taisteluun. Mä oon jo päättänyt että en poistu ilman että otan joitain syyllisiä mukanani
Suosittelen pitämään taukoa koko asiasta vaikka toki on ajankohtainen. Silti. Kokonaan pois eikä lue mitään tästä.
Tämä on psykologista sodankäyntiä meitä vastaan myös. Joko alistaa tai masentaa. Kumpikin näyttää käyvän agendoille.
Ei onnistu
Hyviä pointteja nuo psykologinen sodankäynti ja henkinen väkivalta. Ihan sama mitä mittaria tässä käytetään terveydellisestä aspektista niin kaikesta tästä jäädään joka tapauksessa rajusti miinukselle nimenomaan mm. mielenterveysongelmien, itsemurhien ja perhesurmien muodossa.Henkistä väkivaltaa kansalaisia kohtaan. Mut mitäpä se noita kiinnostaa jos muutama kymmentä entistä yrittäjää vetää ittesä jojoon tai tappaa koko perheen, ettei heidänkin tarvi kärsiä. Ja näitä muuten tulee jos tää viel jatkuu.
Itekki joutuu välil ottaa huilii näistä jutuista, alkaa muuten olee vitutus niin paha ettei töistä tuu mitää ku ei pysty keskittyy ja unet menee ihan vituiks.
Niin on.Ei tapeta. Aina on toivoa.
Jes! Ja ensi kerralla enemmän!!Hesarin Soijja Mukkakin alkaa osittain heräilemään, mutta silti vielä lipsuu. Maistiainen huomisesta kolumnista:
Tämä tilannekuvan ja valtiovallan tekojen välinen ristiriita saattaa johtaa siihen, että jopa koronan kokonaan kieltävien ja rokotevastaisten ääriryhmien agenda alkaa vaikuttaa tähänastista täyspäisemmiltä. Tästä saattaa pitää viitteenä sitä, että Helsingissä lauantaina järjestettyyn koronatoimien vastaiseen mielenosoitukseen osallistui poliisinkin arvion mukaan nelisen tuhatta ihmistä.