Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Eiköhän tässä ole niin että sitä virusta on nyt vähän jokapaikassa kaikkialla. Infektio(=sairastuminen) sitten tulee kun sopiva sattuu kohdalle. Näin se menee kaikkien virusten kanssa.

Miettikää nyt esim tämä Etelämantereen ceissi missä miljoonan testin ja karanteenien jälkeen silti vaan pomppas yhtä äkkiä joku matkalaisista kipeeks.

Elämä on jännää. Teit mitä tahansa, tuut saamaan just ne asiat, jotka sulle on "ohjelmoitu" tulemaan. Tämä näkemys siis minun kapean elämän kokemukseni kautta. Asioihin voi toki yrittää vaikuttaa, mutta jossakin vaiheessa se seinä tulee vastaan.

Itse odotan, missä vaiheessa saan oman koronatartunnan, ellen ole jo saanut.

Pelannut venäläistä rulettia tämän kanssa alusta asti, koska olen sekä vähän hullu, että tykkään testailla asioita.

Paljon hengaillut covid positiivisten kanssa(kaveripiirissä ollut muutamia), mutta vielä ei ole mitään tullut. Katsotaan kuinka tämä etenee.

Elämä on jännää. Teit mitä tahansa, tuut saamaan just ne asiat, jotka sulle on "ohjelmoitu" tulemaan. Tämä näkemys siis minun kapean elämän kokemukseni kautta. Asioihin voi toki yrittää vaikuttaa, mutta jossakin vaiheessa se seinä tulee vastaan.

Itse odotan, missä vaiheessa saan oman koronatartunnan, ellen ole jo saanut.

Pelannut venäläistä rulettia tämän kanssa alusta asti, koska olen sekä vähän hullu, että tykkään testailla asioita.

Paljon hengaillut covid positiivisten kanssa(kaveripiirissä ollut muutamia), mutta vielä ei ole mitään tullut. Katsotaan kuinka tämä etenee.
Näin se pitkälti menee. Elimistössä on kaiken aikaa ”erilaisia taudinaiheuttajia odottelemassa” sopiva hetki kun tulee niin ne nostaa päätään. Tästä hyvänä esimerkkinä vyöruusu, joka saattaa aktivoitua vaikkapa juuri korona rokotteen jälkeen kun elimistön rajalliset resurssit keskitetään vastaamaan rokotteeseen.

Mulla vähän sama tilanne. Tää, jolta sain tartunnan, tais olla herkemmin tartuttavaa sorttia, kun tartutti useamman lieväoireisena ja mutki ihan vaan yhden automatkan aikana. Muuten oon mm. ollut 12h työpäivän samassa tilassa ja yhdet illanistujaiset tässä tammikuussa koronapositiivisen kanssa ja ei tullu mitään.

Mulla vähän sama tilanne. Tää, jolta sain tartunnan, tais olla herkemmin tartuttavaa sorttia, kun tartutti useamman lieväoireisena ja mutki ihan vaan yhden automatkan aikana. Muuten oon mm. ollut 12h työpäivän samassa tilassa ja yhdet illanistujaiset tässä tammikuussa koronapositiivisen kanssa ja ei tullu mitään.

Tämä on vain oma teoriani mutta tuohon on myös saattanut vaikuttaa tilan pienuus, verrattuna työpaikan alueen kokoon.

Sama kehosta vapautuva ilmavirta pääsee nopeammin paikasta A paikkaan B, ja jos virus on tuohon päälle vielä helpommin tarttuva muutenkin, niin todennäköisyydet taudin puhkeamisesta vaan kasvaa. Olen vain maallikko, joten tuo voi olla ihan väärä olettamus tartuntatapahtuman kulusta, mutta näitä on aina mielenkiintoista pohtia.

Toivottavasti pöpö osoittautuu heikoksi, ja pääset nauttimaan normaalista elämästä pian!

Näin se pitkälti menee. Elimistössä on kaiken aikaa ”erilaisia taudinaiheuttajia odottelemassa” sopiva hetki kun tulee niin ne nostaa päätään. Tästä hyvänä esimerkkinä vyöruusu, joka saattaa aktivoitua vaikkapa juuri korona rokotteen jälkeen kun elimistön rajalliset resurssit keskitetään vastaamaan rokotteeseen.
Tulikin mieleen että tiedän yhden kenellä tuli tokasta rokotteesta polven kohdalle niin paha vyöruusu että jouduttiin laittaa antibioottia suoraan suoneen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen illalla asiaa googletin. Löydätkö vielä tiedon, että otsassa ja oikeassa kädessä tosiaan on tasainen lämpö jms? Sitä tietoa etsin, mutta ei tärpännyt.
Mitä luultavimmin ihmisellä tasaisin lämpötila on elimistön sisällä, ei ulkopinnalla. Toki otsaluun sisäpuolella on ulkopintaa lämpimämpää. Oletettavasti.

Korona ohi, tosiaan rokotuksia ei ollut. Pahoinvointi/ruokahaluttomuus ja kova päänsärky ne pahimmat oireet. Kuumetta ei ollenkaan, kurkku oli päivän arka sekin meni ohi. Ei yskää. Olotila sahasi väsymisen suhteen ylös/alas päivän mittaan. Tänään olin tekemässä ekan treenin 10 päivään ja meni oikein hyvin, ei mitään merkkejä väsymisesta/jaksamisesta treenin aikana. Aloitin vielä mukavasti jalkatreenillä. Nyt olotila tässä koti sohvalla ihan hyvä, fiilikset treenistä että domsit iskee varmasti. Sekin enemmän siitä että breikki hommasta. Tartunnan sain duunista ilmeisesti.

Nyt tulee ikäviä uutisia ulkomailta tämäkin ääritottelevaisille ja valtiolle kuuliaisuutta vannoville hyödyllisille idiooteille. Jättäkää seuraava kappale lukematta jos luulette, että sitä on vaikea käsitellä.

Saksassa viranomaisten henkinen kantti alkaa pettää loputtomiin massiivisiin mielenosoituksiin, jotka on maan historian laajimpia. Yhtenä päivänä oli laskettu yhteensä > 1000 mielenosoitusta ympäri maan. Muut työt poliisilla ei tietenkään ole vähentyneet vaan nämä miekkarikeikat on extraa siihen päälle.

Erinomaista toimintaa Saksan kansalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom