Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

Tämä voi olla kylläkin Woodstockin 1969 pääsisäänkäynniltä.🙂 Täytyisi kaivaa tilastoja tuosta keikasta kunhan joudan. Mutta asiasta kolmanteen, nyt löytyi erittäin mielenkiintoista dataa Venäjältä. Ilmeisesti ei olekaan niin yksinkertaista, että rokotetut levittäisivät virusta yhtä paljon kuin rokottamattomat:

"Этот курс представляет собой общее введение в COVID-19 и новые респираторные вирусы и предназначен для работников общественного здравоохранения, менеджеров по чрезвычайным ситуациями, а также персонала ООН, международных и неправительственных организаций."

432432cooo.jpg

T: Mikasa 🙂

Onko sulla jotain esim millä tyrmätä mahdollisuus muuta ku suomen asiantuntijat ketkä on puhunu paskaa 2 vuotta? Tässä ku tää etenee ku koko ajan tulee enemmän ahaa elämyksiä ja kysymysmerkkei. Kova on sattuma saada korona tohon kylkeen mut kanadan datan mukaan mahdollista
Koronarokotteesta ei voi saada koronaa, koska rokote ei sisällä itse virusta eikä edes osia siitä.

Jotenkin musta tuntuu, etten saa sua vakuutettua mitenkään? 😊

Ei kai tähän voi soveltaa käänteistä todistustaakkaa? Eli jos en pysty osoittamaan, että Mikkelssonin muija ei ole voinut saada rokotteesta koronaa, niin sitten se in ihan mahdollista? Whattt?!

Jos oikeasti uskot jotakin tuollaista, olen lähinnä surullinen. Mun mielestä tahallisesta valheiden levittämisestä pitäisi tehdä rikos.

Koronarokotteesta ei voi saada koronaa, koska rokote ei sisällä itse virusta eikä edes osia siitä.

Ei kai tähän voi soveltaa käänteistä todistustaakkaa? Eli jos en pysty osoittamaan, että Mikkelssonin muija ei ole voinut saada rokotteesta koronaa, niin sitten se in ihan mahdollista? Whattt?!

Jos oikeasti uskot jotakin tuollaista, olen lähinnä surullinen. Mun mielestä tahallisesta valheiden levittämisestä pitäisi tehdä rikos.

Mä kysyin. Suurin osa on paskaa mitä meille kerrotaan tässä ”pandemiassa” ja toimet. Eli todennäkösesti siis puolison immuniteetti kyykkäs piikistä ja tuli korona perään. Sen sielt kanadan käppyröistä ymmärs

Rokotteesta ei voi saada koronaa, mutta voiko rokotteesta saada Koronan kotitestin posiksi. Se onkin eri kysymys. Taitavat olla kuitenkin rokotteen haittavaikutuksia nuo kuumeilut eivätkä koronaa.

(Vai oliko tämä tartunta varmistettu jo pcr testillä? Jos oli niin forget ja pahoittelut meni ohi)

Ihan mielenkiinnosta, onko tästä jotain oikeaa näyttöä? Ja siis puolueettomalta taholta, eikä esim. Rokotefirmojen itse valitsema data.

En hyökkää. Kiinnostaa vain.

Olen todella surullinen, että meille on kasvanut tai on kasvamassa ikäluokka, joka ei enää erota valheita totuudesta. Eletään jossakin netin pyörteissä, jodeleissa, instagrameissa ja ties missä. Ajatellaan, että siellä se totuuskin on. Säälittävää ja vaarallista. Mutta myös ymmärrettävää. Ei ihmisen aivoja ole luotu tällaiseen informaatiatulvaan.

Ja siis kysyit ihan oikeaa näyttöä? Miten olis ihan lääketiede ja puhtaat kiistattomat faktat? Looginen päättely? Tieteelliseen näyttöön ja tutkimuksiin voi luottaa. Tiedeyhteisö on avoin ja itseään korjaava ja ohjaava.

Se, että postaa jonkun hörhön internetkirjoitteluun linkin, ei ole näyttöä, eikä sillä ole mitään tekemistä totuuden tai tieteen kanssa.

Enkä kokenut että hyökkäät, olen vaan ihan ihmeissäni. My ears are bleeding…😢

Hörhöjen bisnes on hörhöyden myynti. Älkää ostako, tai aivan sama, tehkää mitä haluatte.😀

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rokotteesta ei voi saada koronaa, mutta voiko rokotteesta saada Koronan kotitestin posiksi. Se onkin eri kysymys. Taitavat olla kuitenkin rokotteen haittavaikutuksia nuo kuumeilut eivätkä koronaa.

(Vai oliko tämä tartunta varmistettu jo pcr testillä? Jos oli niin forget ja pahoittelut meni ohi)
Tämä on vasta tänään kotitestillä positiiviseksi todettu. Voiko olla mahdollisuus, että pcr oli virheellisesti nega rokotusta edeltävänä päivänä tms. ja pöpö oli jo kropassa ja nyt kun otti piikin niin puolustuskyky kropassa kyykkäs ja tauti tuli päälle. En tiedä, mutta jos itelläni alkaa oireilu niin sitten kyllä kummastuttaa.

.

Ja siis kysyit ihan oikeaa näyttöä? Miten olis ihan lääketiede ja puhtaat kiistattomat faktat? Looginen päättely? Tieteelliseen näyttöön ja tutkimuksiin voi luottaa. Tiedeyhteisö on avoin ja itseään korjaava ja ohjaava.

Voinko lukea jostain esim. Mitä aineita rokotteissa on? Sokea luotto ei ole missään kohtaa hyvä asia mihinkään suuntaan.

Luottamus täytyy ansaita.

Tämä on vasta tänään kotitestillä positiiviseksi todettu. Voiko olla mahdollisuus, että pcr oli virheellisesti nega rokotusta edeltävänä päivänä tms. ja pöpö oli jo kropassa ja nyt kun otti piikin niin puolustuskyky kropassa kyykkäs ja tauti tuli päälle. En tiedä, mutta jos itelläni alkaa oireilu niin sitten kyllä kummastuttaa.
Se tuli sieltä pcr- testipaikalta, sieltä saa helposti tartunnan. Itämisaika 48-72 tuntia. Eikö se täsmää.🤔

Gotta trace them all gotta trace them all!

View: https://youtu.be/qYQp21Aog8o

Eiköhän tässä ole niin että sitä virusta on nyt vähän jokapaikassa kaikkialla. Infektio(=sairastuminen) sitten tulee kun sopiva sattuu kohdalle. Näin se menee kaikkien virusten kanssa.

Miettikää nyt esim tämä Etelämantereen ceissi missä miljoonan testin ja karanteenien jälkeen silti vaan pomppas yhtä äkkiä joku matkalaisista kipeeks.

Se tuli sieltä pcr- testipaikalta, sieltä saa helposti tartunnan. Itämisaika 48-72 tuntia. Eikö se täsmää.🤔
No ei täsmää.. Kävi torstaina iltapäivällä testissä joka siis nega ja tieto tuli siitä pe aikasin aamulla. Seuraavana päivänä eli pe aamupäivällä piikille, jonka jälkeen muutaman tunnin päästä alkoi lämpö nousemaan. Tänään edelleen kuumetta ja kotitesti posi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom