Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mä olen tehnyt empiiristä "tutkimusta", kun menee kirurginmaski päässä (yleiseen)vessaan, ja jos siellä on joku edellinen vierailija käynyt paskalla, niin haju iske nenään ja tajuntaan ihan yhtä voimakkaana, olipa maski päässä, tai ei!
Ja kaikkihan me muistetaan, että paskan (ja pierun) haju syntyy bakteereista, jotka ovat monta kertaa suurempia, kuin koronaviruspartikkelit.

Johtopäätös: maskeista ei ole mitään hyötyä koronavirusta vastaan.
Onneksi olkoon - todistit, ettei kirurginmaski suojele pierun hajulta! Mä oon sulle jo aiemmin ratakiskosta vääntänyt mihin periaatteisiin nanopartikkelien suodatus perustuu, joten olisko vaihtelun vuoksi kuva tällä kertaa kiva?
Aerosol-particle-collection-mechanisms-Different-types-of-filters-have-different.png

Onneksi olkoon - todistit, ettei kirurginmaski suojele pierun hajulta! Mä oon sulle jo aiemmin ratakiskosta vääntänyt mihin periaatteisiin nanopartikkelien suodatus perustuu, joten olisko vaihtelun vuoksi kuva tällä kertaa kiva?
Aerosol-particle-collection-mechanisms-Different-types-of-filters-have-different.png

Lapsikin tietää ettei siihen jää partikkelisi.
Sehän on myönnetty jo lukuisia kertoja joten mitä ihmeitä nämä cope-hommat on tässä vaiheessa?

Sehän on myönnetty jo lukuisia kertoja joten mitä ihmeitä nämä cope-hommat on tässä vaiheessa?

Mutta lapsen pitäisi olla täysijärkinen ymmärtääkseen.
Hauskaa tässä on kyllä se, kuinka valtavasti on käytetty energiaa, luovuutta ja resursseja, kun ollaan yritetty todistella maskien hyödyllisyyttä. Riittäisi, kun tutustuu seurantadataan. Mutta tästä on nähtävästi tullut aika monelle lähes uskonasia.

Iso ongelma tämä, että lääkärit eivät uskalla edes ottaa kantaa mahdollisiin rokotehaittoihin. Suomessakin useampia tapauksia, joissa oireet on kuitattu toteamalla ettei johdu rokotteesta, vaan on ainoastaan ajallinen yhteys.

Isopillu ja maanpetturi taas ollu vauhdissa.

Uusi rikoslaki tuomitsee lääkekokeista vastuulliset erittäin lieviin rangaistuksiin​

Presidentti Sauli Niinistö ja perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru ovat allekirjoittaneet 19.11.2021 lain rikoslain 44 luvun muuttamisesta, jonka seurauksena lääketutkimuksista, kuten mRNA-piikityksistä, hyvin mahdollisesti rikoksiin tuomittavat saavat erittäin lievät rangaistukset. Uusi laki astuu voimaan tammikuun 2022 lopussa.​

https://*******.net/2022/01/21/uusi...t-rikoksistaan-erittain-pienin-rangaistuksin/

Juttelin tässä työasioissa yhden yhteistyökumppanin kanssa. Pk firma. Kertoi, että heidän 100% piikitetystä henkilöstöstä 50% on tällä hetkellä korunan kourissa. Heh.
Jännä homma tosiaan. Mä laitoin tossa yksi päivä viestiä että meidän firmassa oli 8 tyyppiä koronassa. Nyt yhteensä 10 tyyppiä on sairastanut koronan. Jännää tässä on se että kaikki on tuplarokottettuja ja 5 niistä 3 kertaa rokotettuja. Vielä jännempää on että 9 näistä tapauksista on ollut nyt tässä tammikuussa ja ensimmäisen puolentoista vuoden aikana oli vain yksi tapaus. Joten kyllä mä alan kallistumaan sille kannalle että rokotetut nimenomaan saa ja levittää tautia. Mä olen edelleen terve.

Kyllä mä ymmärrän hyvin niiden vuotavan ja suodatuskyvyn heikkenevän jo lyhyessä ajassa - eikä mun maailmani siihen kaadu. Silti en malta olla puuttumatta, kun huomaan jonkun "maalaisjärkeilevän" asioita päin honkia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko alko pelottaa? Kannattasko sunkin siirtyä jo voittajien puolelle?

Puhutaan skenaariosta joka on äärimmäisen epätodennäköinen ni sulla on jo paskat housussa. Ainii mutta sähän pelkäät myös koronakuolemaa. :ROFLMAO:
Hyvä, että vielä alleviivasit vajavaisuutesi. Vakivaltafantasioiva tyyppi, joka ei tajua vähääkään tilannetta - olet vihoviimeinen valinta voittajien joukkueeseen. Sun kannattaisi nyt vain kesittyä hakemaan apua ja jättää tuo muiden ajatusten arvailu muille, kun lahjasi eivät näköjään riitä alkuukaan. Mullahan ei ole rokotteita, olen sairastanut kaksi kertaa koronan vailla merkittäviä oireita ja asuin hyvin rajallisen terveydenhuollon alueella, jossa korona kaatoi paljon porukkaa. Nuo sun fantasiat ovat omalta kannaltani aivan yhtä vähäpätöisiä kuin koronakin, mutta silti haaveilusi on sairasta. Hae nyt vain sitä apua.

Hyvä, että vielä alleviivasit vajavaisuutesi. Vakivaltafantasioiva tyyppi, joka ei tajua vähääkään tilannetta, on vihoviimeinen valinta voittajien joukkueeseen. Sun kannattaisi nyt vain kesittyä hakemaan apua ja jättää tuo muiden ajatusten arvailu muille, kun lahjasi eivät näköjään riitä alkuukaan. Mullahan ei ole rokotteita, olen sairastanut kaksi kertaa koronan vailla merkittäviä oireita ja asuin hyvin rajallisen terveydenhuollon alueella, jossa korona kaatoi paljon porukkaa. Nuo sun fantasiat ovat omalta kannaltani aivan yhtä vähäpätöisiä kuin koronakin, mutta silti haaveilusi on sairasta. Hae nyt vain sitä apua.
Ai spekuloiminenkin on nykyään kielletty. Oot varmaan just semmone tyyppi joka lukee netistä jotai ni se on heti sillee näihä se onkii just nyt. :X3::david:

Mä olen tehnyt empiiristä "tutkimusta", kun menee kirurginmaski päässä (yleiseen)vessaan, ja jos siellä on joku edellinen vierailija käynyt paskalla, niin haju iske nenään ja tajuntaan ihan yhtä voimakkaana, olipa maski päässä, tai ei!
Ja kaikkihan me muistetaan, että paskan (ja pierun) haju syntyy bakteereista, jotka ovat monta kertaa suurempia, kuin koronaviruspartikkelit.

Johtopäätös: maskeista ei ole mitään hyötyä koronavirusta vastaan.
Eikö se riitä että kirjoitat täyttä paskaa, nyt sun täytyy vielä kirjoittaa paskasta.

Isopillu ja maanpetturi taas ollu vauhdissa.

Uusi rikoslaki tuomitsee lääkekokeista vastuulliset erittäin lieviin rangaistuksiin​

Presidentti Sauli Niinistö ja perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru ovat allekirjoittaneet 19.11.2021 lain rikoslain 44 luvun muuttamisesta, jonka seurauksena lääketutkimuksista, kuten mRNA-piikityksistä, hyvin mahdollisesti rikoksiin tuomittavat saavat erittäin lievät rangaistukset. Uusi laki astuu voimaan tammikuun 2022 lopussa.​

https://*******.net/2022/01/21/uusi...t-rikoksistaan-erittain-pienin-rangaistuksin/
Ei meillä ole mitään salattavaa.

T. Hallitus

Voi saatanan saatana. VOIKO ENEMPÄÄ PROPAGANDAA ENÄÄ TEHDÄ. VALEHDELLAAN IHAN PÄIN NAAMAA. SAATANA SYLETTÄÄ TÄLLÄSET ROTTA TOIMITTAJAT.

Tuonne pitäs laittaa nyt kunnon törky palautetta

Suuri osa koronarokotteiden haitoista ei ehkä johdukaan rokotteesta, uusi tutkimus kertoo​

Jopa merkittävä osa koronarokotteiden haitoista onkin mahdollisesti lumehaittaa.

Onko sulla sellainen kuvitelma että ilma menee maskin läpi eikä sivulla olevista aukoista? 😄Varsinkin puhaltaessa näin normi järjellä ajateltuna suurin osa ilmasta menee muualta kuin maskin läpi. Kirurgin maski toimii siinä mihin se on tehty, estämään pisaroiden joutumista potilaan haavoihin.

Voi saatanan saatana. VOIKO ENEMPÄÄ PROPAGANDAA ENÄÄ TEHDÄ. VALEHDELLAAN IHAN PÄIN NAAMAA. SAATANA SYLETTÄÄ TÄLLÄSET ROTTA TOIMITTAJAT.

Tuonne pitäs laittaa nyt kunnon törky palautetta

Suuri osa koronarokotteiden haitoista ei ehkä johdukaan rokotteesta, uusi tutkimus kertoo​

Jopa merkittävä osa koronarokotteiden haitoista onkin mahdollisesti lumehaittaa.

Sydänvika oliki vaan placeboa. :rolleyes:

Onko hyvä veikkauksia, mitä tulee tapahtumaan poliittiselta kanilta tästä hetkestä eteenpäin loppukevääseen asti?

Oma veikkaukseni:

- Nykyisen rajoitukset (salit , ravintolat, baarit ym, lähinnä pk-seutu) pysyy helmikuun puoleen väliin vaikkei perusteita ole
- Helmikuun puolessa välissä palataan "takaisin normaaliin" eli otetaan käyttöön nykymuotoinen kommaripassi ja se on voimassa (ainakin) loppukevääseen asti vaikkei perusteita ole.
- Kommaripassin laajennukset ei mene läpi
- Kommaripassin konversio rokotepassiksi ei mene läpi
- Kommaripassi työpaikoille ei mene läpi
- Fazerin moronic-piikit markkinoille maaliskuussa, jonka jälkeen alkaa niiden pakottaminen, mm. kommaripassin avulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom