Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mulla on mikasa ollut mutella jo pitkään,
Kaksi päivää. :)
Näyttökuva (627).png

Kansa suorastaan janoaa passia, jolla se voisi lunastaa perusoikeutensa itselleen tasaisin väliajoin. Tässä nähdään kuinka idiootteja ihmiset keskimäärin ovat. Ei nähtävästi tule sellainen vaihtoehto mieleen, että talouden voisi avat myös ILMAN passia.

Ne haluaa sen passin, koska näkevät sen palkintona piikkien ottamisesta. Nythän alkaa käydä melkein kaikille selväksi, että yli puoli vuotta sitten otetuista piikeistä ei ole mitään hyötyä enää ja eipä ne kolmannetkaan suojaa ainakaan tartunnoilta. Kansa haluaa kuitenkin, että niistä on JOTAIN hyötyä ja sen hyödyn on oltava vaikka se, että pääsee ravintolaan vip-asiakkaana eli passilla. 🤪

Olis ehkä järkevää miettiä, miten tuolle höynäytetyksi itsensä kokevalle joukolle saisi jonkun kompensaation, jotta lopettaisivat purnaamisen. Joku palkinto tai tunnustus - olisko sellainen pinssi mitään? Kolmesta piikistä saisi sellaisen pinssin, jota voisivat sitten ylpeänä esitellä sukujuhlissa. Mä luulen, että tuo riittäis aika monelle ja sitten eivät vaatisi sitä passia. :unsure:

Ne haluaa sen passin, koska näkevät sen palkintona piikkien ottamisesta. Nythän alkaa käydä melkein kaikille selväksi, että yli puoli vuotta sitten otetuista piikeistä ei ole mitään hyötyä enää ja eipä ne kolmannetkaan suojaa ainakaan tartunnoilta. Kansa haluaa kuitenkin, että niistä on JOTAIN hyötyä ja sen hyödyn on oltava vaikka se, että pääsee ravintolaan vip-asiakkaana eli passilla. 🤪

Olis ehkä järkevää miettiä, miten tuolle höynäytetyksi itsensä kokevalle joukolle saisi jonkun kompensaation, jotta lopettaisivat purnaamisen. Joku palkinto tai tunnustus - olisko sellainen pinssi mitään? Kolmesta piikistä saisi sellaisen pinssin, jota voisivat sitten ylpeänä esitellä sukujuhlissa. Mä luulen, että tuo riittäis aika monelle ja sitten eivät vaatisi sitä passia. :unsure:

Ehkä joku hihamerkki vois olla hyvä...

JOO, nyt kun linnanjuhlat jäi järjestämättä niin todellakin - ne voisi korvata rokotettujen bileillä, minne olisi kutsuttu kaikki ketkä on saaneet "täydet" kaksi annosta tai jopa enemmän. Kaiffarit sitten vois aikansa siellä taputella toisiaan selkään, ja taputeltavaahan riittäisi, minkä jälkeen Krista "Boss" Kiuru pitäisi kiitospuheen. Siitä sitten siirryttäisiin Bile-Sannan johdattelemana jatkoille jonnekin hyvään, ei liian kalliiseen, soittoravintolaan.

Pieni twisti vaan. Tilaisuus olisi kaikille paitsi rokottamattomille ei paitsi exklusiivinen, vaan myös pakollinen. Sen päätteeksi Passi-Lasse voisi pikkutunneilla laskuhumalapäissään pitää vielä viimeisen, minimissään tunnin mittaisen puheen ja lopuksi todeta, että "sori - ei niin ettei me haluttaisi mutta kun perustuslaki ei salli - mitään passia ei tule. Menkää himaan."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Osuit naulankantaan. Samaa miettinyt. Jotenkin se paistaa sieltä että ”hae nyt vaan sinäkin kun mekin on haettu”.

Juuri tässä kollega taannoin sanoi että ei muutakuin 3 piikkiä hihaan että pääsee heidän kans rinnebaariin. Sitten hiljaisuus kun totesin ettei rinnebaariin tms meno oikein ole riittävä peruste aloittaa lääkitystä.

Ei. Oottelen intopiukeena real world dataa. Toivotaan et suoja ois tehokas. Tartuntoja kohtaan myös.
Kyllä sä vielä joskus muiden zerojen kanssa voitat influenssat. Aivan varmasti kunhan tarpeeksi suojaa on ja Pfizer kumppanit innolla myy teille ne. Raha = suoja (ehkä, voi olla)

Jännä nähdä mitä sit kävis jos tulee passi ja pakkorokotukset. En meinaa edelleenkään ottaa rokotetta. Enkä todellakaan aio maksaa mitään sakkoja. Mitä jos kaikki rokottamattomat ja tyypit jotka ei ota enää boostereita tekee samoin. Mitä käy? Syntyykö rinnakaisyhteiskunta? Tuleeko kunnon rähinät?
Suomessa oli vuonna2020 vain 7376 poliisia. Mitä ne tekee jos n. 600 000- 120 0000 ihmistä alkaa mellakoimaan
Mietin vielä tätä skenaariota. Eli kun Suomessa on 73 688 sairaanhoitajan (sisältäen myös amk-ensihoitajat, kätilöt, terveydenhoitajat) ammatissa työskentelevää. Ja ollaan koronan kanssa ihan kyykyssä niin ei kyllä poliisit voi mitään kun niitä on 10 kertaa vähemmän kuin hoitajia. Ja rokottamattomia on paljon enemmän kun koronaan sairastuneita. Joten onnea matkaan vaan passin kanssa. Mä olen ainakin valmis rähisemään vapauden puolesta. Niin oli mun vaaritkin

Who: matkustusrajotukset ja koronapassia ei välttämättä tarvita.
Täs viel: edit. ei who noin paljoo kikkaile;)

International traffic bans should be lifted, proof of vaccination not necessarily needed: WHO​

The World Health Organization has recommended lifting or easing international traffic bans, citing the ineffectiveness of the measures to suppress the spread of the Omicron variant.
The UN health agency recently updated its international health regulations recommendations during an emergency committee meeting on Wednesday.
Recommendations included to “lift or ease international traffic bans as they do not provide added value and continue to contribute to the economic and social stress” of some countries.

Implementing blanket travel bans are “not effective in suppressing international spread” and “may discourage transparent and rapid reporting of emerging variants of concerns” the agency said in a statement.

The failure of travel restrictions introduced after the detection and reporting of Omicron variant to limit international spread of Omicron demonstrates the ineffectiveness of such measures over time.
Travel measures such as masking, testing, isolation/quarantine and vaccination should be based on risk assessments and avoid placing the financial burden on international travellers, according to their recommendations.

The WHO also said the requirement to provide proof of vaccination against Covid-19 for international travel may not be needed as “the only pathway or condition” permitting international travel.

Do not require proof of vaccination against Covid-19 for international travel as the only pathway or condition permitting international travel given limited global access and inequitable distribution of Covid-19 vaccines.
State parties should consider a risk-based approach to the facilitation of international travel by lifting or modifying measures, such as testing and/or quarantine requirements, when appropriate, in accordance with the WHO guidance.”
The guardian.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom