Deleted member 14107
Mutta virushan sen lopulta päättää valitettavasti...varmaan niin monen pienen tekijän summa immuniteetissä/elämässä tässäkin tapauksessa. Pikaista paranemista anyways!Omasta mielestäni olen ihan jees kunnossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta virushan sen lopulta päättää valitettavasti...varmaan niin monen pienen tekijän summa immuniteetissä/elämässä tässäkin tapauksessa. Pikaista paranemista anyways!Omasta mielestäni olen ihan jees kunnossa.
Niin täälläkin joku kehu miten on "vapaata" keskustelua ja seuraavassa lauseessa kehu miten on potkittu "väärä mieliset" veke sekottamasta tätä "vapaata" keskustalua.Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka vastapuolen cancel-kulttuurista valittavat tekevät itse täysin samaa, kun vain siihen avautuu tilaisuus. Sekin piti olla ongelma, jos lääkäri mielipiteidensä vuoksi menettää keikkaa, mutta nyt onkin aivan oikein yrittää saada Hansin bisnes nurin - väärien mielipiteidensä vuoksi.
EDIT: Hauskasti terminologiakin on lainattu kommunisteilta eli fasismi ja natsit hyppivät silmille.
Niin mutku noin päin se on täysin eri asiaNiin täälläkin joku kehu miten on "vapaata" keskustelua ja seuraavassa lauseessa kehu miten on potkittu "väärä mieliset" veke sekottamasta tätä "vapaata" keskustalua.
Koska ei ole resursseja tilastoida montako rokottamatonta/rokotettua siellä onEi sanaakaan rokottamattomista.
Yle: Tehohoidossa nyt eniten potilaita sitten ensimmäisen koronakevään
Huhtikuussa 2020 tehohoidossa oli samanaikaisesti yli 80 potilasta. Tänä viikonloppuna potilaita on ollut tehohoidossa yli 70.www.is.fi
Joku kirjotti jossain, että huomenna pitäisi tulla thl tilastoja. Ei siis varma tieto.Ei kyllä löydy enää mistään päivitettyä tietoa tuosta rokotusstatuksen vaikutuksesta sairaanhoidon tarpeeseen, onko kukaan löytänyt?
Joka paikassa viitataan syys-marraskuun lukuihin.
Se olin minä, sano rohkeesti Vesku vaan Täähän on se loputon vääntö, että miten missäkin aina potkitaan porukkaa pihalle. Mikellä on omat säännöt ja ne on luettavissa täällä foorumilla.Niin täälläkin joku kehu miten on "vapaata" keskustelua ja seuraavassa lauseessa kehu miten on potkittu "väärä mieliset" veke sekottamasta tätä "vapaata" keskustalua.
Totta kai, ja näin pitääkin tässä tilanteessa toimia.Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka vastapuolen cancel-kulttuurista valittavat tekevät itse täysin samaa, kun vain siihen avautuu tilaisuus. Sekin piti olla ongelma, jos lääkäri mielipiteidensä vuoksi menettää keikkaa, mutta nyt onkin aivan oikein yrittää saada Hansin bisnes nurin - väärien mielipiteidensä vuoksi.
EDIT: Hauskasti terminologiakin on lainattu kommunisteilta eli fasismi ja natsit hyppivät silmille.
Omikronmuunnos jyllää tällä hetkellä ja tautitapauksia on paljon. Samaan aikaan aikuisväestön kolmas koronarokotuskierros on hyvässä vauhdissa.
Koronaviruksen aiheuttamaa tautia voi sairastaa oireettomana tai hyvin lievänä.
Käytännössä rokotteen voisi siis saada käsivarteensa, kun tauti on päällä, eikä siitä itse tiedä.
Mitä tästä seuraa? Kysyimme asiaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynekilta.
Mitä jos saa koronarokotteen silloin, kun on oireettomassa koronataudissa?
– Tällöin ihmisen kohtaama piikkiproteiinien määrä on suurempi kuin silloin, kun hän kohtaa vain rokotteen synnyttämät piikkiproteiinit.
Tutkittua tietoa siitä, mikä merkitys tällä on haittareaktioille, ei juurikaan ole. Immunologisten periaatteiden pohjalta voisi kuitenkin ajatella, että todennäköisyys ohimeneville haittareaktioille, eli esimerkiksi kuumeelle, väsymykselle ja lihassärylle, olisi suurempi.
Mahtaakohan tuolla olla sama tilanne, kuin hussissa.Pitkään pyöri 58-62.
''tehohoidossa on viikonloppuna ollut eniten koronapotilaita sitten kevään 2020. Lauantaina potilaita oli tehohoidossa 73 ja sunnuntaiaamuna vastaava luku oli 72. Huhtikuussa 2020 tehohoidossa oli samanaikaisesti yli 80 potilasta.
Uusimmat luvut kertoi Ylelle Kuopion yliopistollisesta keskussairaalasta tehohoidon ylilääkäri Stepani Bendel. Hän pitää tilannetta huolestuttavana.''
Yle
Husin infektiotautien ylilääkäri Asko Järvinen sanoi IS:n haastattelussa tiistaina, että noin kolmanneksella sairaalaan tuloon on jokin muu syy kuin koronatartunnan aiheuttamat hengitysvaikeudet. Tällöin potilaalla oleva koronavirusinfektio tulee ilmi sivulöydöksenä, mutta häntä hoidetaan silti koronaosastolla.
Mulle oot yks nimimerkki. Olit sitten Vesku tai Pekka.Se olin minä, sano rohkeesti Vesku vaan Täähän on se loputon vääntö, että miten missäkin aina potkitaan porukkaa pihalle. Mikellä on omat säännöt ja ne on luettavissa täällä foorumilla.
Mutta Mike ei ainakaan ihan tuosta vaan heitä pihalle... kyllä sillä perusteet on ja varoittaa asiallisesti. Sitä vaan joillakin potkituilla ollut jankkaamista ja ehkä tyhmän esittämistä (trolleja) viestistä toiseen. Aina voi myös vaihtaa foorumia jos on mausteet mennyt tänne. Mutta tuskin sinäkään vaihdat, koska sullakin on se oma agenda mitä ajat täällä. Ei täällä kukaan ole juurikaan tainnut mieltänsä muuttaa tämän plandemian suhteen. Kyllä kaikki vaan on siinä omassa kuplassaan alusta asti ja se ei helpolla puhkea. Ihmismieli ei helpolla luovuta kun on se tietty suunta omaksuttu... pitäisi aina päästä sanomaan se viimeinen sana ja pätemään... ja se on ihan normaalia puolin toisin.
Tiedän, että tässä ketjussa aika vahvastikin ollaan sillä "rokottamattomien puolella". Mutta siihen on ihan syynsä kyllä, ei se sattumaa ole. Tätäkin ketjua lukee varmasti moni rokotettu, mutta ei ne samalla tavalla enään tässä vaiheesa ainakaan hirveästi viitsi lähteä kommentoimaan mitään, kun alkaa nähdä tätä kusetusta ja perseelleen mennyttä "pandemiaa".
Minusta on oikeesti kiva, että sinäkin täällä vastustat sekä kyseenalaistat omalla tavallasi näitä meidän kertomia asioita koska se vaan korostaa tätä aivopesua meidän suuntaan (sori vaan) ja mitä paskaa tässä on meneillään.
Mutta aikuisten oikeasti, jatka ihmeessä edelleen samaan tapaan... se pitää tätä keskustelua elossa kun voidaan porukalla "väitellä". Sinulla on kuitenkin asiallinen kirjoitustyyli tainnut olla tän suhteen... tai ehkä joskus vähän lipsunut, mutta kelläpä ei.
Tehohoidon osalta kyllä ollaa koronan takia.Mahtaakohan tuolla olla sama tilanne, kuin hussissa.
No, voi vaan todeta et onneksi tuli ryhdyttyä ammattiurheilijaksi. Ois tuolla salilla ajanvaraussysteemikin, mutta ei jaksa kikkailla.Tehohoidon osalta kyllä ollaa koronan takia.
Aikamoinen hyppäys viikon sisällä. Varsinkin kun omikronia pidetään lievänä. Voi salien aukeaminen uudellamaalla olla toiveajattelua.