Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jatkoa edelliseen viestiini. Uudessa seelannissa ei ole käynyt niin hyvä tuuri. Heidän tartuntatautilaki sai varsin jännän päivityksen.

Part 3Infectious and notifiable diseases​

70Special powers of medical officer of health​

(1)
For the purpose of preventing the outbreak or spread of any infectious disease, the medical officer of health may from time to time, if authorised to do so by the Minister or if a state of emergency has been declared under the Civil Defence Emergency Management Act 2002 or while an epidemic notice is in force, by notice,—

(a)​

declare any land, building, or thing to be insanitary, and prohibit its use for any specified purpose:

(b)

cause any insanitary building to be pulled down, and the timber and other materials thereof to be destroyed or otherwise disposed of as he thinks fit:

(c)

cause insanitary things to be destroyed or otherwise disposed of as he thinks fit:

(d)

cause infected animals to be destroyed in such manner as he thinks fit

ja lista jatkuu.

Mitä oikeasti tapahtuu ku terve kohtaa koronaviruksen? Ei juuri yhtää mitää. Ei tarvi kattoa yli 2 tuntia änkytystä
Kuuntelin podin pikakelauksella ja mielenkiintoisin osuus on lopussa, missä koitetaan ottaa kantaa viimeaikaiseen "rokotedisinformaatioon".

Se osuus menee just niin hyvin kuin voi odottaa.. Tuo Peltomäki vaikuttaa kyllä harvinaisen ylimieliseltä kaverilta.

Rämet taas lienee ihan fiksu, asiantunteva kaveri mutta mä en ole ihan vakuuttunut että hänen osaamisalueensa olisi tarpeeksi laaja käsittelemään covid-ilmiötä kattavasti.

Tätä ja vastaavia podeja kuunnellessa kyllä käsittää, miks Rogan on niin suosittu. Ei ylimielisyyttä, vaan nöyrää uteliaisuutta ilman että vedettäis turhan vakavasti. Ja auttaahan se totta kai että se saa vieraaksi käytännössä kenet vaan, mutta ei ilmeisesti edes perusta kutsujaan siihen vaan sinne on jäänyt useampikin iso nimi jäänyt menemättä ihan vaan siksi, ettei ole kiinnostava tyyppi.

Hans Välimäki on menestyt ja rikas yrittäjät. Tietenkin kun kateelliset saa syyn, niin ollaan mäiskimässä.
Kyllä minä luulen, että mahdollisuus ja julkisuus riittää. Ei tarttee olla menestynyt. Tää sitäpaitsi hyvä näin koska jos näpäytät vaan jotain rikasta nerverheard kakaraa niin se ei yllä paskamedian otsikoihin.

KAIKKI tämmöinen on plussaa mitä tulee valtamediassa ilmi. Porukka lähte entistä helpommin mukaan tämmöisiin lynkkauksiin kun näkee, että valtaväestö alkaa olla tätä vastaan ja monet herää itekin samalla... toivottavasti..

Kuuntelin podin pikakelauksella ja mielenkiintoisin osuus on lopussa, missä koitetaan ottaa kantaa viimeaikaiseen "rokotedisinformaatioon".

Se osuus menee just niin hyvin kuin voi odottaa.. Tuo Peltomäki vaikuttaa kyllä harvinaisen ylimieliseltä kaverilta.

Rämet taas lienee ihan fiksu, asiantunteva kaveri mutta mä en ole ihan vakuuttunut että hänen osaamisalueensa olisi tarpeeksi laaja käsittelemään covid-ilmiötä kattavasti.

Tätä ja vastaavia podeja kuunnellessa kyllä käsittää, miks Rogan on niin suosittu. Ei ylimielisyyttä, vaan nöyrää uteliaisuutta ilman että vedettäis turhan vakavasti. Ja auttaahan se totta kai että se saa vieraaksi käytännössä kenet vaan, mutta ei ilmeisesti edes perusta kutsujaan siihen vaan sinne on jäänyt useampikin iso nimi jäänyt menemättä ihan vaan siksi, ettei ole kiinnostava tyyppi.
Tän Peltomäen ulkoinen habitus oli jotenkin niin vastenmielinen ettei ehkä pelkästään sen vuoksi jaksaisi lähetystä katsoa. Kirjoitus oli tietysti niin sakea että jää väliin tuo.

Rogan vastaavasti on vastakohta tälle.

Ai että tää on hieno nähdä että porukka vastustaa tätä vaikka monet sitä tekeekin anonyyminä. Mutta ihan oikein... turha selitellä, että sarkasmia oli... voi voi Hans, no mut toivotaan kaikkea paskaa sulle nyt jatkoon!

katso liitettä 238253

Sitä niittää mitä kylvää. Hienoa nähdä, että tämä sanonta vielä pitää paikkansa, eikä Hansin laukoma aivopieru saanut kannatusta.

Hans Välimäki on menestyt ja rikas yrittäjät. Tietenkin kun kateelliset saa syyn, niin ollaan mäiskimässä.
Satuitko lukemaan mitä Välimäki oli kirjoittanut Instagramiin, minkä perusteella porukka suuttui? Nythän se postaus on poistettu, mutta taidokkaat saanee sen kaiveltua esiin, itse en.

Eipä säästellyt sanoja rokottamattomista puhuessaan, ja veikkaan että se suututti itse asiassa aika monen rokotetun ja passia vastustavankin.

Ei sillä ole mun mielestä juurikaan väliä miten menestynyt tai rikas on - jos tohon malliin asiakkaistaan puhuu niin ansaitsee saada kuraa niskaan. Yhtä hyvin olisi voinut kirjoittaa saman asian mutta jättänyt ne loukkaukset veks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka vastapuolen cancel-kulttuurista valittavat tekevät itse täysin samaa, kun vain siihen avautuu tilaisuus. Sekin piti olla ongelma, jos lääkäri mielipiteidensä vuoksi menettää keikkaa, mutta nyt onkin aivan oikein yrittää saada Hansin bisnes nurin - väärien mielipiteidensä vuoksi.

EDIT: Hauskasti terminologiakin on lainattu kommunisteilta eli fasismi ja natsit hyppivät silmille.

Siis tanskassa on jo passi työpaikoilla? Huhhuh. Sieltähän se on helppo kopioida tännekkin.

"Tanska vaatii koronapassia yli 15-vuotiailta muun muassa julkisessa liikenteessä, kouluissa, kulttuuripaikoissa, työpaikoilla ja ravintoloissa."

Kuulostaa ihan vitun hyvältä varsinki tän jälkee ku en edes tartuntaa saanu. Hieman ehkä vituttaa

761845B1-68CB-47D5-9CF3-DF3D9112831D.jpeg

Satuitko lukemaan mitä Välimäki oli kirjoittanut Instagramiin, minkä perusteella porukka suuttui? Nythän se postaus on poistettu, mutta taidokkaat saanee sen kaiveltua esiin, itse en.

Eipä säästellyt sanoja rokottamattomista puhuessaan, ja veikkaan että se suututti itse asiassa aika monen rokotetun ja passia vastustavankin.

Ei sillä ole mun mielestä juurikaan väliä miten menestynyt tai rikas on - jos tohon malliin asiakkaistaan puhuu niin ansaitsee saada kuraa niskaan. Yhtä hyvin olisi voinut kirjoittaa saman asian mutta jättänyt ne loukkaukset veks.
Kyllä luin. Harmi, kun ihmiset ovat nykyään niin herkköhipiäisiä.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka vastapuolen cancel-kulttuurista valittavat tekevät itse täysin samaa, kun vain siihen avautuu tilaisuus. Sekin piti olla ongelma, jos lääkäri mielipiteidensä vuoksi menettää keikkaa, mutta nyt onkin aivan oikein yrittää saada Hansin bisnes nurin - väärien mielipiteidensä vuoksi.

EDIT: Hauskasti terminologiakin on lainattu kommunisteilta eli fasismi ja natsit hyppivät silmille.
Eikai Hanssia kukaan muu cancelöinyt kuin Hanssi itse. Näytti todellisen luonteensa ja sai paskavyöryn. Poisti sitten itse kirjoituksena.

Eri asia kuin jos joku valtanarratiivin vastaista näkemystä puhuva ei saa puhua ollenkaan julkisesti vaan tulee hiljennetyksi.

Eikai Hanssia kukaan muu cancelöinyt kuin Hanssi itse. Näytti todellisen luonteensa ja sai paskavyöryn. Poisti sitten itse kirjoituksena.

Eri asia kuin jos joku valtanarratiivin vastaista näkemystä puhuva ei saa puhua ollenkaan julkisesti vaan tulee hiljennetyksi.

Niin miks kaikki lääkärit jotka oli tätä pelleilyä vastaan sai monoa ja hiljennettiin

Nyt Kiinassakin löydetty omikronia.
Saas kattoa leviääkö kunnolla.
Kovat lukitukset jotka kusis tärkeimpien satamien toimintaa, kohta olis konttipula ja häiriöt kuljetuksissa melkoisia. Paheneeko komponenttipula kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom