Persut ajavat myös koronapassia, vaikka julkisesti sitä vastustavatkin, ei tuota oikein muuten voi selittää.
"Perussuomalaisten perustuslakivaliokunnassa istuvat kansanedustajat ovat päästäneet läpi perusoikeuksia polkevat koronapassiesityksen ja ns. hoitajien pakkorokotuslain vastaan panematta. Kuka tahansa asiaan vähänkään perehtynyt näkee, ettei näille ole mitään terveydenhuollollisia tai juridisia perusteita.
Olen itsekin yrittänyt vääntää asiaa rautalangasta perustuslakivaliokunnan jäsenille. Ensimmäisellä kerralla pystyin vielä selittämään asian itselleni, että kyse on lyhytaikaisesta laista ja mahdollisessa äänestyksessä olisi kuitenkin hävitty. Mutta kaksi kertaa peräkkäin?
Miksi Perussuomalaiset eivät ole vastustaneet perustuslakivaliokunnassa ilmiselviä perusoikeuksien loukkauksia? Koko eduskunnan äänestyksessä PS on kuitenkin vastustanut koronapassia. Näyttää siltä, että PS on ajanut kaksilla rattailla. Perusoikeuksia ja perustuslakia olisi pitänyt raivokkaasti puolustaa nimenomaan perustuslakivaliokunnassa. Tällainen politikointi näin perustavanlaatuisessa asiassa ei minulle käy. Kyse ei ole mistään taktisesta kysymyksestä! En voi tukea enää tällaista politiikkaa. Väkisin herää kysymys, että kenen palveluksessa PS johto ja kansanedustajat ovat? Minun on vaikea enää uskoa selitykseen ’hallituskiimasta’."
Onhan tuossa Tiihosen kirjoituksessa vähän vuodatuksen makua, mutta sisältää kyllä paljon persujohdon ansaitsemaa kritiikkiä, aika limaista touhua on.
Olen ihmetellyt Perussuomalaisten johdon toimintaa keväästä 2020 lähtien kasvavalla epäuskolla. Kevään 2020 ylimitoitetut koronatoimet ja säntäily oli ymmärrettävää. Meille väitettiin asiantuntijoi…
www.ossitiihonen.com