Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tuntuu myyjätytöt olevan mielissään kun ei käytä. Näkevät arjessaan komeita miehiäkin välillä ja oikeita hymyjä.

Lohkeis varmaan hyvin jos ei olis parisuhteissa jo :D Kätevää kun ei pääse kahville edes kun vaatis koronapassit niin vois mennä kämpille suoraan yes
Tinderissä havaittu myös oikein toimivaksi. "Voi harmi en pääse mihinkään kun mulla ei ole passia, mut voit tulla mun luo, niin keitän kahvit"

Nyt kun EU:n alueelle tullut eka toimitus novavaxia, olis kiva tietää miten täällä järjestetään halukkaille tuo kyseinen rokotus? Oon käsityksessä ettei tällä hetkellä voi itse valita minkä rokotteen otat..

Nyt kun EU:n alueelle tullut eka toimitus novavaxia, olis kiva tietää miten täällä järjestetään halukkaille tuo kyseinen rokotus? Oon käsityksessä ettei tällä hetkellä voi itse valita minkä rokotteen otat..

Kyllä ajanvarauksella on saanu aineki minkä rokotteen haluat tähän mennessä. Sen jälkeen ku modernasta huomattiin et se aiheuttaa nuorille enemmän pumppuongelmia ku pfizer ni niitä on haluttu sen takia säästää alle 30-vuotialle aineki jonku verran

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirissä (HUS) aiempaa useampi koronapotilas on hoidossa ensisijaisesti jonkun muun syyn kuin koronan vuoksi.
Hehehee, ja tän takia päättäjät sun muut kusee alleen. Eiku lisää rajoituksia vaan. Valmiuslaki kehiin ja ulkonaliikkumiskieltoa vaan. Sehän meni viime keväänä oikein mallikkaasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirissä (HUS) aiempaa useampi koronapotilas on hoidossa ensisijaisesti jonkun muun syyn kuin koronan vuoksi.

Saatu porukka myrkkypiikki kierteeseen ni nyt jo voidaan tääki paljastaa. Foliohatut tosin ties tän jo kauan sitten...

Eka satsi on 32000.

Eka satsi on 32000.

Siitähä on ollu puhe et näitä korvaavia perinteisempiä rokotteita tulee niille jotka ei ole ottanu yhtäkään. Säästetäänkö nää niille siinä toivossa et kattavuus nousis vai alkaako jako kaikille. Meinaan sitte käy niin et kattavuus ei ainekaan nouse

Tinderissä havaittu myös oikein toimivaksi. "Voi harmi en pääse mihinkään kun mulla ei ole passia, mut voit tulla mun luo, niin keitän kahvit"
En usko että naiset loppupeleissä kovin pitkään jaksaa katsoa "miehiä" jotka pelkää flunssia.
No alfa pakkislaiset kyntää sitäkin enemmän jos vapailla markkinoilla.

Siitähä on ollu puhe et näitä korvaavia perinteisempiä rokotteita tulee niille jotka ei ole ottanu yhtäkään. Säästetäänkö nää niille siinä toivossa et kattavuus nousis vai alkaako jako kaikille. Meinaan sitte käy niin et kattavuus ei ainekaan nouse
Uskoisin vaan että toimitusvaikeuksia tällä hetkellä.

Uskoisin vaan että toimitusvaikeuksia tällä hetkellä.

No en mä siitä mitää sanonu. Vaan eikö nuo vaihtoehtoset piikitykset pitäny olla niille jotka ei ole hakenu yhtäkään tai esim vaan yhen. Ainekin näin alkuunsa. Noita ku ei tuu määrällisesti kumminkaan ihan hirveitä määriä niin jos sekasin olevat hakee kolmansia tai neljänsiä näitä uusia niin nehän loppuu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom