Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Hienoa hallitus
20220111_123913.jpg

Kannattaa ottaa kirjallisena kaikki tällaiset komennot tai käskyt. Ei tuokaan voi olla lainmukainen.
Siis en ole yrityksen kanssa tällä hetkellä työsopimuksessa, kyseessä on vain vanha työpaikkani, joka nyt keksi tälläisen politiikan rekryynsä :D noh, täytyy yrittää kouluttautua vaikka haudankaivajaksi, paska ala tuo muutenkin.

Mä en ymmärrä miten covid fanbasen jäsenetkin täällä edelleen elää tätä hevonpaskaa ja suorastaan näkee että tekee tiukkaa.

Jonkun yle-lampaan nyt vielä ymmärrän, jos ei saa mistään kriittistä kuvaa asioista, mutta miten joku tartsanit ja kumppanit voi edelleen olla näin persekipeitä tästä? Voisitte olla kiitollisia että tämäkin palsta mitä lurkkaatte siellä on tarjonnut teille oikeaa elämää ja asiaa tästä kusetuksesta. Siltikin näyttää vain denialismi jatkuvan paitsi "argumentointi" on nyt tommosta hihittelyä copettaen. Vielä viime keväänä tehän oikein perustelitte asioita. Nyt on vissiin loppunut senkin lähteen vedet...
Tarkoittaako tämä nyt sitä, ettet rinnasta minua "yle-lampaaseen"? Kiitos. Tai jotain.

Ainoa seikka, mikä minulla aiheuttaa pyllykipeyttä (tai ennemminkin -kutinaa) on nää kaikenmaailman konitohtorit ja "multa-just-ilmestyi-kirja"-tyypit, jotka osa porukasta täysin kritiikittömästi nostaa johonkin auktoriteettiasemaan ja heidän tarkoitusperiään ei missään nimessä, eikä ikinä, saa kyseenalaistaa. Siinä missä Salmisen Mika on aina vain pelkkä "lääketeollisuuden kätyri", niin näiden sideshow-kekkuleiden kohdalla korostetaan aina miten heiltä löytyy titteliä tittelin perään, jolla yritetään ennaltaehkäisevästi mitätöidä keskivertopakkislaisen esittämät epäilykset.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, ettet rinnasta minua "yle-lampaaseen"? Kiitos. Tai jotain.

Ainoa seikka, mikä minulla aiheuttaa pyllykipeyttä (tai ennemminkin -kutinaa) on nää kaikenmaailman konitohtorit ja "multa-just-ilmestyi-kirja"-tyypit, jotka osa porukasta täysin kritiikittömästi nostaa johonkin auktoriteettiasemaan ja heidän tarkoitusperiään ei missään nimessä, eikä ikinä, saa kyseenalaistaa. Siinä missä Salmisen Mika on aina vain pelkkä "lääketeollisuuden kätyri", niin näiden sideshow-kekkuleiden kohdalla korostetaan aina miten heiltä löytyy titteliä tittelin perään, jolla yritetään ennaltaehkäisevästi mitätöidä keskivertopakkislaisen esittämät epäilykset.
Kuten? Sinä kipeydyt varmasti Malonestakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
11.1

Valtioneuvoston periaatepäätöksen puoltamana sosiaali- ja terveysministeriö on 22.12.2021 ohjannut kirjeellään hätäjarrumekanismin mukaisten laajojen lisätoimien käyttöharkintaa. Lisäksi ministeriö tarkensi 3.1.2022 kirjeellään hätäjarrumekanismin käyttöönottoon liittyviä suosituksia yleisötilaisuuksien osalta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom