Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

617 tapausta FIFAn julkaisussa 4 vuoden seurantajaksolla. Omassakin tuttavapiirissä on yks, joka meni elottomaksi kesken pelin. Selvis, mut sai muistaakseni tahdistimen muistoksi tapahtuneesta.

Tätä on ihmetelty ennenkin vastaavien tapausten yhteydessä.

Saatavuusharha selittänee asiaa - kaikki tapaukset nousevat pinnalle, koska rokotteella on (toistaiseksi vahvistamaton?) yhteys erilaisiin sydänoireisiin. Tai sit ne yrittävät myrkyttää meidät ajaakseen poliittista agendaansa.

P.s. En oo ammattilainen, mut ihan karseen näköstä toi paineluelvytys? Kamala juttu joka tapauksessa.

Lukekaa lisää ja uskokaa ihan kaikki ilman järjen suodattimia.
Toivottavasti ei jää levy pyörimään samaa uraa, koska varmasti tulee uusia uhkakuvia mitä voi tutkia😂

Oisko mahdollista, että rokotuksien mukana ihmisiin asennetaan mikrosiruja millä voi tarkkailla ja ohjata elimistöä. Kannattaa miettiä oikeen tarkkaan tätä🙄

Voisin onnekkaasti veikata, että työnantaja ei kuitenkaan ottaisi minkäänlaista vastuuta mahdollisista haitoista.
Tuollaisissa tilanteissa pitäisi voida haastaa oikeuteen.

Jenkeissähän on tämän lakimiehen mukaan odotettavissa vahingonkorvauskanteiden suma juurikin työnantajia kohtaan, jotka vaatii rokotussarjaa työnteon mahdollistajana.

Liittovaltio, joskin on näiden pakotteiden takana, on ilmeisesti pessyt kätensä vastuusta ja valmiiksi. Mutta ei sulje pois vahingonkorvausvastuuta työnantajilta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuollaisissa tilanteissa pitäisi voida haastaa oikeuteen.

Jenkeissähän on tämän lakimiehen mukaan odotettavissa vahingonkorvauskanteiden suma juurikin työnantajia kohtaan, jotka vaatii rokotussarjaa työnteon mahdollistajana.

Liittovaltio, joskin on näiden pakotteiden takana, on ilmeisesti pessyt kätensä vastuusta ja valmiiksi. Mutta ei sulje pois vahingonkorvausvastuuta työnantajilta.
Kyllä nämä täälläkin alkaa kun tämä korttitalo romahtaa kunnolla. Nythän se on jo alkanut osassa kusetusta.
Kannattaa ottaa kirjallisena kaikki jos omassa firmassa alkaa jotain ihme juttuja tulla. Hoitajat jo ottaneet tämän käyttöön ja näitä kyllä puidaan tulevaisuudessa raastuvan kauttakin.

Kyllä ne lampaat kohta herää. Vielä toiset kaks vuotta kun jaksatte kirjoitella tänne, niin kurssi kääntyy. Nyt ei saa hapottaa, hold the line! Itse olen ihan varma, että kun ketjuun tulee 100k viestiä täyteen, niin tapahtuu ihmeitä!

Kyllä nämä täälläkin alkaa kun tämä korttitalo romahtaa kunnolla. Nythän se on jo alkanut osassa kusetusta.
Kannattaa ottaa kirjallisena kaikki jos omassa firmassa alkaa jotain ihme juttuja tulla. Hoitajat jo ottaneet tämän käyttöön ja näitä kyllä puidaan tulevaisuudessa raastuvan kauttakin.
Onneksi ei meillä ole ameriikan oikeuskäytäntö…luojan kiitos

Kertokaas nyt lyhyesti mikä on koronakusetuksen idea.
Kuka hyötyy ja mistä?
1641758866154.png

Kyllä ne lampaat kohta herää. Vielä toiset kaks vuotta kun jaksatte kirjoitella tänne, niin kurssi kääntyy. Nyt ei saa hapottaa, hold the line! Itse olen ihan varma, että kun ketjuun tulee 100k viestiä täyteen, niin tapahtuu ihmeitä!
Huomaisko viimeistään silloin porukka ettei ole mitään salaliittoja.

Ai niin… en näe kun olen kuollut. Eiks kolmen rokotteen ottajien pitänny delaa pian vai muistako täysin väärin

Lukekaa lisää ja uskokaa ihan kaikki ilman järjen suodattimia.
Toivottavasti ei jää levy pyörimään samaa uraa, koska varmasti tulee uusia uhkakuvia mitä voi tutkia😂

En sano, et mun jutut tässä ketjussa olis lähimpänä totuutta - oon samaa mieltä monesta politiikkaan liittyvästä asiasta täällä - mut jos nää linkit kahlaa läpi, ni on melko sakeeta settiä. Tää ketju on lähinnä yks tieteenfilosofinen keskustelu, jonka ytimessä on kysymys: mikä tieto pitää uskoa ja miksi?

Virallisia tahoja syytetään ties mistä, mutta jos nämä tahot, kuten THL, lausuu jotain vastarannankiiskiä miellyttävää, se uskotaan ja tietoa levitetään. Valikoidaan omaa ahdistusta lievittävä (vai miellyttävä?) tieto lähteestä riippumatta. Väitän, että jos tarpeeks paneutuis johonkin aiheeseen, josta löytyy tarpeeksi tietoa, olisi helppo muodostaa omia ajatuksia mukailevia näennäisjohdonmukaisia tapahtumia.

Kuhan nyt pohdin, ei ollu kenelläkään yksilölle kohdistettu. Hyvät, et teil on virtaa, tätä on hauska lukee.

Suositut

Back
Ylös Bottom